Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maar nu ga je ervanuit dat alleen de groep die niet laat controleren?En de groep die bijv dat vaak doet en zelfs elke maand of 2 weken en alsnog iets krijgen?Hoe splitsen we die op?
    Hoe je het ook bekijkt het zijn meds en die hebben allemaal bijwerkingen bij een minimale dosering waar het voor word gebruikt, laat staan het overdoseren wat veel trainende jongens doen.

Als je nog dieper er in gaat, kan ik je nog wel een heel rits namen geven die ooit in het Dijkzicht aan een onderzoek hebben meegewerkt, allemaal hebben ze overigens hartklachten gekregen waarva er ook een aantaal al eraan zijn overleden, dit waren PLers en BBers oevrigens.
    Mijn pa idem dito, die gebruikte en heeft 7 hartinfarcten ghehad, heeft 5 bypassen en wat stands, zijn hart functioneerd nog maar voor 40%.
    En nu is dit ook alleen maar pseudo wetenschap.
    Maar ook een topper uit nederland die al toen hij jong was werd gewaarschuwd dat als hij zo doorging de 40 niet haalde, hij is iets boven de 40 geworden, dokter had dus ongelijk idd

Ik ben niet helemaal tegen gebruik, maar er word meer gebruikt dan nodig is, het is een logische optelsom wat je doet en wat je lichaam nodig heeft, 99% overdoseerd omdat ze denken dat de aas het werk zal doen.

Als jij nu 120 weegt, wat zal je gaan wegen als je blijft gebruiken?Wat zal je gaan wegen als je stopt?
    Ik snap dat test gebruik boven je 40ste veel prettige voordelen heeft, dat is een overweging natuurlijk.
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
      Eigenlijk niet, maar ik dacht ik draai het gewoon naar jou toe. Had je nu niet even kunnen meewerken?

Hm, ik ben zelf 1,93m.
      Vaak vertel ik anderen dat ik een VP van 18% heb en die willen er gewoonweg niet aan.
      Die willen niet aannemen dat het zo is, en toch is het zo.
      Ook kijkende naar waar het vet zich kan nestelen is bepalend, maar goed dat kan ook bij iemand die kort is.
      Ik weet dat ik een klein buikje heb, sixpack is goed verstopt, maar zeggen dat ik dik ben? Haha, nee, zeer zeker niet, en ik ben van mening dat het door mijn lengte komt. je kunt die percentage vet meer over een frame van 1,93m uitsmeren dan op een frame van 1,67m. Het laatste oogt dikker.

Originally posted by Dexie View Post
      Ja maar kuren doet toch ook dingen met je gewrichten en dergelijke?
      Ongetwijfeld!

Comment

• Zoals je het nu zegt heb je dus veel meer vet dan iemand van 1.67 met 18% vet

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
          Maar nu ga je ervanuit dat alleen de groep die niet laat controleren?En de groep die bijv dat vaak doet en zelfs elke maand of 2 weken en alsnog iets krijgen?Hoe splitsen we die op?
          Hoe je het ook bekijkt het zijn meds en die hebben allemaal bijwerkingen bij een minimale dosering waar het voor word gebruikt, laat staan het overdoseren wat veel trainende jongens doen.

Als je nog dieper er in gaat, kan ik je nog wel een heel rits namen geven die ooit in het Dijkzicht aan een onderzoek hebben meegewerkt, allemaal hebben ze overigens hartklachten gekregen waarva er ook een aantaal al eraan zijn overleden, dit waren PLers en BBers oevrigens.
          Mijn pa idem dito, die gebruikte en heeft 7 hartinfarcten ghehad, heeft 5 bypassen en wat stands, zijn hart functioneerd nog maar voor 40%.
          En nu is dit ook alleen maar pseudo wetenschap.
          Maar ook een topper uit nederland die al toen hij jong was werd gewaarschuwd dat als hij zo doorging de 40 niet haalde, hij is iets boven de 40 geworden, dokter had dus ongelijk idd

Ik ben niet helemaal tegen gebruik, maar er word meer gebruikt dan nodig is, het is een logische optelsom wat je doet en wat je lichaam nodig heeft, 99% overdoseerd omdat ze denken dat de aas het werk zal doen.

Als jij nu 120 weegt, wat zal je gaan wegen als je blijft gebruiken?Wat zal je gaan wegen als je stopt?
          Ik snap dat test gebruik boven je 40ste veel prettige voordelen heeft, dat is een overweging natuurlijk.
          Er is een hoop dat overweging behoeft.
          Natuurlijk maak je de beslissing niet zomaar.
          Ook is leeftijd bepalend en doelen in het leven.

Ik was 40 toen het besluit kwam om te kuren. Maar niet alleen kuren maar ook om ON te blijven. Ik heb heel veel onderzoek en research verricht alvorens de overweging te maken. En tot nu toe (knock on wood) gaat het zoals het moet gaan.
          Ik ben niet een persoon die onverantwoord met zijn gezondheid aan het spelen is en een hoop leden hier weten dat.
          Wordt het teveel zal Snuff onherroepelijk stoppen, dit was en zal er altijd zijn.
          Ook laat ik mij onderzoeken, heb ik instrumenten zoals bloeddruk, hart en bloedsuiker tot mijn beschikking, ik wil koste wat kost geen misbruik maken van mijn gezondheid.
          Ik denk dat vele kuurders daar een voorbeeld aan kunnen nemen.

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
            Zoals je het nu zegt heb je dus veel meer vet dan iemand van 1.67 met 18% vet
            Klopt, maar je kunt het ook over een veel groter gebied uitstrijken.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Hm, ik ben zelf 1,93m.
              Vaak vertel ik anderen dat ik een VP van 18% heb en die willen er gewoonweg niet aan.
              Die willen niet aannemen dat het zo is, en toch is het zo.
              Ook kijkende naar waar het vet zich kan nestelen is bepalend, maar goed dat kan ook bij iemand die kort is.
              Ik weet dat ik een klein buikje heb, sixpack is goed verstopt, maar zeggen dat ik dik ben? Haha, nee, zeer zeker niet, en ik ben van mening dat het door mijn lengte komt. je kunt die percentage vet meer over een frame van 1,93m uitsmeren dan op een frame van 1,67m. Het laatste oogt dikker.
              Hoe langer je bent, hoe slanker je (in kleding) lijkt. Dat massa's vrouwen op hoge hakken lopen is ook niet omdat je door die extra lengte vetter lijkt

10kg vet lijkt minder op iemand van 100kg dan iemand van 50kg. Als het over kg's zou gaan, zou ik je helemaal gelijk geven. Maar we hebben het hier niet over kg's, we hebben het over percentages.
              18% op 100kg is 18kg.
              18% op 50kg is 9 kg. De halve lengte, het halve aantal kg's. Als het vet op beide fysieken gelijk verdeeld is, lijkt me dat je bij beiden even weinig definitie ziet?? En lijkt me nogal logisch dat een langer iemand zwaarder is dan een lichter persoon.

En waar het vet zich nestelt is in dit geval niet relevant lijkt me. Ik geloof gelijk dat de ene vetverdeling er voordeliger uitziet dan de andere. Maar dat heeft natuurlijk niets met de lengte temaken. Ik kan me moeilijk voorstellen dat als je langer bent, je ineens vet op voordeligere plekken opslaat (zo ja, waar dan??).

Zeggen dat je dik bent is niets meer dan persoonsgebonden.

Goed, ik ga trainen, dus ik heb je topic genoeg verneukt lijkt me. Fijne dag nog, en succes :P
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Dan gebruik je idd jhe verstand en op die manier ben ik ook geen tegenstander, ik vind het jammer dat veel jongeren er te gemakkelijk over denken, het si even een moeite maar eenmaal alles op orde en je schakelt veel onnodige risico's uit

Overigens spreek ik veel artsen in LA als ik er ben en die zeggen hele jaar 200 cyp kan in hun ogen totaal geen kwaad en zitten er meer voordelen dan nadelen aan voor iemand boven de 40, het psychologische euforische gevoel versterkt namelijk ook veel meer in het lichaam.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Er is een hoop dat overweging behoeft.
                Natuurlijk maak je de beslissing niet zomaar.
                Ook is leeftijd bepalend en doelen in het leven.

Ik was 40 toen het besluit kwam om te kuren. Maar niet alleen kuren maar ook om ON te blijven. Ik heb heel veel onderzoek en research verricht alvorens de overweging te maken. En tot nu toe (knock on wood) gaat het zoals het moet gaan.
                Ik ben niet een persoon die onverantwoord met zijn gezondheid aan het spelen is en een hoop leden hier weten dat.
                Wordt het teveel zal Snuff onherroepelijk stoppen, dit was en zal er altijd zijn.
                Ook laat ik mij onderzoeken, heb ik instrumenten zoals bloeddruk, hart en bloedsuiker tot mijn beschikking, ik wil koste wat kost geen misbruik maken van mijn gezondheid.
                Ik denk dat vele kuurders daar een voorbeeld aan kunnen nemen.

Comment

Kijk ook even naar waar vet zich het meeste manifesteert.
                  Zal dit meer te zien zijn op een kort frame of of een lang frame?
                  je kunt die percentage vet meer over een frame van 1,93m uitsmeren dan op een frame van 1,67m. Het laatste oogt dikker.
                  Nou, laten we het zo stellen: Iemand met een BMI van 25 en een vetpercentage van 18% zal altijd dezelfde verhoudingen hebben. (Kleine verschillen die van persoon tot persoon anders zijn.) In een foto zullen ze dan ook altijd hetzelfde uitzien. (totdat je bij elkaar op de foto zet natuurlijk.) Nu moet wel gezegd worden dat gewicht volgens de BMI kwadratisch kan toenemen bij een lineaire lengte van gewicht. Als gevolg daarvan kan de absolute vetmassa ook kwadratisch toenemen bij een lineaire stijging van het gewicht, het is immers proportioneel met het gewicht.

Jij kan dus immers veel meer vet kwijt, omdat je langer bent, maar onthou ook dat je sowieso veel meer massa nodig hebt om dezelfde verhoudingen te krijgen als iemand van 1,67 met jouw BMI. Dat het zich op andere plaatsen manifesteerd is overigens onzin, dat ligt aan de hormonale balans, niet aan de lengte.

Om dus even samenvattend te reageren op je tweede quote, en dan ga ik even de grammarnazi uithangen: Een percentage is relatief gezien, en kun je dus niet uitsmeren over een groter geheel: zolang het percentage gelijk blijft aan dat geheel, neemt het proportioneel toe met het geheel. Als je nu had gezegd dat je je vet (minus het percentage) kon uitsmeren over een veel groter geheel, dan had ik je direct gelijk gegeven. Je kunt immers kwadratisch meer vet kwijt op een lineair langer frame.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Hoe langer je bent, hoe slanker je (in kleding) lijkt. Dat massa's vrouwen op hoge hakken lopen is ook niet omdat je door die extra lengte vetter lijkt

10kg vet lijkt minder op iemand van 100kg dan iemand van 50kg. Als het over kg's zou gaan, zou ik je helemaal gelijk geven. Maar we hebben het hier niet over kg's, we hebben het over percentages.
                    18% op 100kg is 18kg.
                    18% op 50kg is 9 kg. De halve lengte, het halve aantal kg's. Als het vet op beide fysieken gelijk verdeeld is, lijkt me dat je bij beiden even weinig definitie ziet?? En lijkt me nogal logisch dat een langer iemand zwaarder is dan een lichter persoon.

En waar het vet zich nestelt is in dit geval niet relevant lijkt me. Ik geloof gelijk dat de ene vetverdeling er voordeliger uitziet dan de andere. Maar dat heeft natuurlijk niets met de lengte temaken. Ik kan me moeilijk voorstellen dat als je langer bent, je ineens vet op voordeligere plekken opslaat (zo ja, waar dan??).

Zeggen dat je dik bent is niets meer dan persoonsgebonden.

Goed, ik ga trainen, dus ik heb je topic genoeg verneukt lijkt me. Fijne dag nog, en succes :P
                    Je hebt helemaal niets verneukt.
                    Een gezonde discussie is altijd leuk en interessant om aan te gaan.
                    Wat betreft het percentage-verhaal ben ik het met je eens.

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Dan gebruik je idd jhe verstand en op die manier ben ik ook geen tegenstander, ik vind het jammer dat veel jongeren er te gemakkelijk over denken, het si even een moeite maar eenmaal alles op orde en je schakelt veel onnodige risico's uit

Overigens spreek ik veel artsen in LA als ik er ben en die zeggen hele jaar 200 cyp kan in hun ogen totaal geen kwaad en zitten er meer voordelen dan nadelen aan voor iemand boven de 40, het psychologische euforische gevoel versterkt namelijk ook veel meer in het lichaam.
                    Zo denk ik er ook over. Daarom heb ik er persoonlijk nogal wat moeite mee als zeer jeugdige leden hier logs gaan openen en in mijn ogen maar wat lopen te googelen zonder er ook maar van te voren flink over hebben nagedacht. En dat het dan ook nog op een bepaalde manier wordt aangemoedigd.
                    Ikzelf kuur omdat ik nog altijd een doel voor ogen heb maar door mijn leeftijd wordt dit op een dusdanige manier afgeremt waardoor toediening van steroiden uitkomst bied.

Originally posted by seanl94 View Post
                    Nou, laten we het zo stellen: Iemand met een BMI van 25 en een vetpercentage van 18% zal altijd dezelfde verhoudingen hebben. (Kleine verschillen die van persoon tot persoon anders zijn.) In een foto zullen ze dan ook altijd hetzelfde uitzien. (totdat je bij elkaar op de foto zet natuurlijk.) Nu moet wel gezegd worden dat gewicht volgens de BMI kwadratisch kan toenemen bij een lineaire lengte van gewicht. Als gevolg daarvan kan de absolute vetmassa ook kwadratisch toenemen bij een lineaire stijging van het gewicht, het is immers proportioneel met het gewicht.

Jij kan dus immers veel meer vet kwijt, omdat je langer bent, maar onthou ook dat je sowieso veel meer massa nodig hebt om dezelfde verhoudingen te krijgen als iemand van 1,67 met jouw BMI. Dat het zich op andere plaatsen manifesteerd is overigens onzin, dat ligt aan de hormonale balans, niet aan de lengte.

Om dus even samenvattend te reageren op je tweede quote, en dan ga ik even de grammarnazi uithangen: Een percentage is relatief gezien, en kun je dus niet uitsmeren over een groter geheel: zolang het percentage gelijk blijft aan dat geheel, neemt het proportioneel toe met het geheel. Als je nu had gezegd dat je je vet (minus het percentage) kon uitsmeren over een veel groter geheel, dan had ik je direct gelijk gegeven. Je kunt immers kwadratisch meer vet kwijt op een lineair langer frame.
                    Waarom krijg ik toch iedere keer het gevoel dat jij de broer van Gen kunt zijn?
                    Netjes uitgelegd Sean.

Comment

• Dan wel het slimmere broertje van gen haha

Comment

• Misschien ook wel het knappere broertje wie weet
                        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                          Dan wel het slimmere broertje van gen haha
                          Nou, General moet je volgens mij ook niet onderschatten hoor, alleen liggen zijn interesses meer op vlakken die niet zo 'absoluut' zijn, en het dus niet zo zwart/wit is. En zijn zinsconstructies zijn meestal wat beter op orde dan de mijne. :')

Netjes uitgelegd Sean.
                          Graag gedaan Snuff, het was me een genoegen.
                          Last edited by scoobydoo; 01-09-2012, 18:47.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Een volgend avondje en nacht in het wilde uitgaansleven.
                            Ben blij als ik morgenochtend mijn bedje weer mag opzoeken.

Comment

Een volgend avondje en nacht in het wilde uitgaansleven.
                              Ben blij als ik morgenochtend mijn bedje weer mag opzoeken.
                              Je hebt vast wel wat interessante verhalen te vertellen over wat je allemaal hebt meegemaakt aan de deur.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Ben ook wel eens benieuwd Zo'n job spreekt me namelijk ook aan. Hoop het later ook als extra jobje te doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X