Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja ook excuus voor mijn reacties, beetje slechte dag vandaag haha.

ik zou toch eens een paar bokstrainingen doen, dan goed focussen op de leverstoot, duurt even voordat je deze goed te pakken hebt, maar iedereen gaat neer dronken of niet en als je een beetje handig wordt ziet niemand je uithalen(je houd je arm laag dan) en er komt vrijwel geen blauwe plek van, mits je niet op het heupbot slaat.

Maar ik geloof gerust dat jullie het zo ook wel redden, anders was je vermoedelijk geen doormen geworden, ps is er verschil tussen bouncer/uitsmijter en portier/doormen

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      Ja ook excuus voor mijn reacties, beetje slechte dag vandaag haha.

ik zou toch eens een paar bokstrainingen doen, dan goed focussen op de leverstoot, duurt even voordat je deze goed te pakken hebt, maar iedereen gaat neer dronken of niet en als je een beetje handig wordt ziet niemand je uithalen(je houd je arm laag dan) en er komt vrijwel geen blauwe plek van, mits je niet op het heupbot slaat.

Maar ik geloof gerust dat jullie het zo ook wel redden, anders was je vermoedelijk geen doormen geworden, ps is er verschil tussen bouncer/uitsmijter en portier/doormen
      Precies, uitsmijter is het verkeerde woord voor hedendaags deur-personeel.
      Portier vind ik inderdaad veel meer gepast.

Thnx for the tip matey. Zal eens wat meer info vergaren over die dodelijke leverstoot hahaha.

Comment

• haha moet wel bekennen dat er betere sporten zijn hoor, ik doe nu zon 20 jaar vechtsporten laatste tig jaar kickboksen en mma, nou was ik laatst met me buurman mee naar een aikidotraining.
        Gasten liepen een beetje te zweven door de zaal etc. daarna wat koprollen etc., toen zei ik met me domme harses dat ik wel wat actie wilde, mocht ik 1 op 1 tegen een 20 jarig meisje ze vroeg me gewoon voluit te slaan en trappen, dit heb ik niet gedaan maar had ik het maar wel gedaan, ze pleurde me de hele zaal door als ik tenminste niet aan het huilen was omdat ze me duim/hand/arm afklemde haha.

Klein detail nog, ze was 65 kilo.( deed wel mee op hoogste nivo aan wedstrijden)

ik 104

Comment

• Mietje
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Whuahahahahahaha die Quib!

Ja, dat is wat ik ook wil gaan leren, armklemmen en speciale holds die veel pijn doen maar geen letsel toebrengen.

Comment

• Gaaf dat onderwerp Wat is ongeveer de minimale leeftijd die je moet hebben om bij een deur te (mogen) staan?
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• lijkt mij 18 jaar, maar ik denk dat je geestelijk wat verder moet zijn dan een 18 jarig opgefokt binky, de 1 is dat al op ze 16 anderen komen er nooit.

sorry voor al dat off topic snuffie

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                  Gaaf dat onderwerp Wat is ongeveer de minimale leeftijd die je moet hebben om bij een deur te (mogen) staan?
                  Hm, goede vraag.
                  In Engeland is dat 18 jaar.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Whuahahahahahaha die Quib!

Ja, dat is wat ik ook wil gaan leren, armklemmen en speciale holds die veel pijn doen maar geen letsel toebrengen.
                    Lijkt me wel handig voor iemand die bij de deur staat. Dan kun je die gewelddadige dronkaards goed in bedwang houden tot de politie komt wanneer ze handtastelijk worden.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• It's gonna be jiu jitsu.

M'n vriendin heeft even wat lopen googlen en hier dicht in de buurt is een sportschool waar ik en m'n vriendin terechtkunnen.
                      We laten het kickboxen even voor wat het is en focussen onszelf nu op jiu jitsu.

Comment

• Vandaag stonden borst en triceps op het programma:

Bench Press: 2 sets opwarmen, 4 x 12 (laatste set failure op de 12)

Hammer Strength Incline Press: 4 x 12 (set 3 x 11, set 4 x 10)

Standing Cable Flyes: 4 x 12 (laatste set failure op de 10)

Bench Press Close Grip: 4 x 12 (set 3 x 10, set 4 x 8)

Triceps Push Down Reversed Grip: 4 x 12 (laatste 2 sets x 10)

Triceps Extension Machine: 4 x 12

Naderhand onder de douche een enorme pomp in mijn triceps. Koud en ontspannen zijn mijn armen weleenswaar 43cm, ik weet zeker dat ze na een workout opgepompt wel een grotere afmeting hebben. Neem volgende week een meetlint mee en dan maar kijken.
                        Verder zonder pijnstillers getraint en dat ging goed. Arm is nog steeds niet genezen, hopelijk dat de blessure langzaam aan verdwijnt.

Comment

It's gonna be jiu jitsu.

M'n vriendin heeft even wat lopen googlen en hier dicht in de buurt is een sportschool waar ik en m'n vriendin terechtkunnen.
                          We laten het kickboxen even voor wat het is en focussen onszelf nu op jiu jitsu.
                          Das nou jammer ik wilde een trainingsdag organiseren voor BBers maar ook kickboksers die er krachtsport bij doen?

Als is jiu jitsu wel een effectieve sport, ik heb er nooit wat mee gehad, judo vond ik al niks, dat getrek aan me werd ik agressief van
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

It's gonna be jiu jitsu.

Ik weet of je het hier al over gehad hebt, maar ik neem aan dat je BJJ bedoelt.
                            Tenminste als je armklemmen en grappling wil leren is dat een beste keus.

Ik kan je wel alvast zeggen dat het fucking killing is en je een aardige conditie moet hebben.
                            I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Originally posted by Ramon1983 View Post
                              Ik weet of je het hier al over gehad hebt, maar ik neem aan dat je BJJ bedoelt.
                              Tenminste als je armklemmen en grappling wil leren is dat een beste keus.

Ik kan je wel alvast zeggen dat het fucking killing is en je een aardige conditie moet hebben.

Yep, de Brazilian.

Ik zal onderop moeten beginnen en langzaam mezelf opwerken.

Comment

Yep, de Brazilian.

Ik zal onderop moeten beginnen en langzaam mezelf opwerken.

Het is een fantastische sport, maar enorm zwaar en in het begin ontzettend moeilijk. Ik kon het helaas niet combineren met Bodybuilding, maar ik vond het erg vet en vooral ook een sport die zeer technisch is.

Ik wens je alvast veel plezier en succes.....
                                I'm in transformation mode!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X