Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ramon1983 View Post
    Het is een fantastische sport, maar enorm zwaar en in het begin ontzettend moeilijk. Ik kon het helaas niet combineren met Bodybuilding, maar ik vond het erg vet en vooral ook een sport die zeer technisch is.

Ik wens je alvast veel plezier en succes.....
    Met andere woorden, ik kan m'n borst gaan natmaken.

Cheers matey.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Met andere woorden, ik kan m'n borst gaan natmaken.

Cheers matey.

Letterlijk en figuurlijk, want zweten ga je hahaha.

Hoe is het trouwens met je flexibiliteit gesteld?????
      I'm in transformation mode!!!!

Comment

Letterlijk en figuurlijk, want zweten ga je hahaha.

Hoe is het trouwens met je flexibiliteit gesteld?????
        Praat me er niet van!

Die is dus ver te zoeken.
        Ik weet dat je zeer flexibel moet zijn, hopelijk komt dat van lieverlee.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Praat me er niet van!

Die is dus ver te zoeken.
          Ik weet dat je zeer flexibel moet zijn, hopelijk komt dat van lieverlee.

Hahaha.
          Gezien jouw postuur en het feit dat je al zo lang aan krachttraining doet, zal dit de moeilijkste factor voor je worden.
          Ik kan je 1 tip geven, ga niet voluit in de eerste weken, want voor je het weet, heb je een blessure en met jouw werk kun je dat niet gebruiken.
          Het grote voordeel dat je wel zal hebben, is je kracht, maar dit kan je ook weer heel veel inspanning kosten, waardoor je snel moe wordt.
          I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Oo jiu jitsu, maat van me heeft het ook tijdje gedaan. Leer je ook met wapens omgaan ( verdedigen tegen wapens ) bij de hogere banden.

Comment

Hahaha.
              Gezien jouw postuur en het feit dat je al zo lang aan krachttraining doet, zal dit de moeilijkste factor voor je worden.
              Ik kan je 1 tip geven, ga niet voluit in de eerste weken, want voor je het weet, heb je een blessure en met jouw werk kun je dat niet gebruiken.
              Het grote voordeel dat je wel zal hebben, is je kracht, maar dit kan je ook weer heel veel inspanning kosten, waardoor je snel moe wordt.
              Bedankt voor de tip kerel.
              Ik zal inderdaad langzaam moeten gaan opbouwen.
              Ben ook weer niet zo stijf maar rek- en strek oefeningen tijdens mijn zondagse BJJ zal met een beetje mazzel vruchten moet gaan afwerpen.

Comment

• Originally posted by Steff_Hens View Post
                Oo jiu jitsu, maat van me heeft het ook tijdje gedaan. Leer je ook met wapens omgaan ( verdedigen tegen wapens ) bij de hogere banden.
                Cool!

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                  In nederland een dikke schadevergoeding? hoeveel was dat dan als ik vragen mag?
                  Rond de 1300, exacte bedrag weet ik niet meer. Ketting kapot, telefoon kapot, en jas kapot, aan materiele vergoeding dus, de rest kwam erbij vanwege emotionele/lichamelijke schade (:

Comment

• Originally posted by Steff_Hens View Post
                    Oo jiu jitsu, maat van me heeft het ook tijdje gedaan. Leer je ook met wapens omgaan ( verdedigen tegen wapens ) bij de hogere banden.

Matrix:The Matrix Neo Dodging Bullets - YouTube
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Jah oke, dat noem ik geen dikke schadevergoeding , maar het is beter dan niets

Comment

• Krav maga is ook wel een handige sport aan de deur. Komt van het IsraĂ«lische leger en is puur verdedigingsgericht. Hele gemene klemmetjes en foefjes om vrolijk iemand op zijn tenen naar de uitgang te laten huppelen.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Haha, nee als de kogels al vertrokke zijn kan je het wel vergeten

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                            Krav maga is ook wel een handige sport aan de deur. Komt van het Israëlische leger en is puur verdedigingsgericht. Hele gemene klemmetjes en foefjes om vrolijk iemand op zijn tenen naar de uitgang te laten huppelen.
                            Ik ken het wordt ook aan commando's geleerd alleen dat mag het publiek weer niet weten
                            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Ik heb ze met kickboksen gehad die aan krav maga doen, maar met trappen en stoten is er geen lol aan ze te beleven, ik weet wel dat ik liever uit hun buurt blijf
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by kabaffel View Post
                                Ik ken het wordt ook aan commando's geleerd alleen dat mag het publiek weer niet weten
                                Dus jij zit hier geweoon een beetje landsgeheimen door te vertellen?

Waarom zou het publiek het niet mogen weten, km is nou niet echt bijzonder meer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X