Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Wat betreft steriliteit, je bent bij het produceren van je eigen brew zelf bij geweest dus weet je in hoeverre het clean gefabriceert is. Dit in tegenstelling tot iets wat je koopt waar van alles mee gebeurd kan zijn.
    Om hier even op in te springen. Niet perse voor jou, maar mocht iemand anders het zich afvragen:

Als je vantevoren eerst je keuken (en eventueel huiskamer als dit een open verbinding is) goed reinigt, dus stofzuigen, alles goed poetsen, en tot slot je werkblad ook nog eens reinigt met alcohol, dan is in ieder geval je omgeving clean.

Dan uiteraard alle potjes en pannetjes goed reinigen met zeep, en naderhand met alcohol, en je hebt een practisch steriele omgeving. Tot slot kun je ook nog ervoor kiezen om, wanneer alles in de vials zit, deze te laten koken, zodat het gepasteuriseerd is. Overigens weet ik niet hoe dat zit met de stabiliteit van steroidesters, of die hier wel tegen kunnen.

Ik vraag me alleen af hoe schoon die testosteronpoeders zijn wat je bestelt in China. Ik weet namelijk nog destijds van de DNP dat heel veel gewoon industrial quality is, en dus niet geschikt voor menselijke consumptie.

Mijn basis is lang en groot, ectomorfisch.
    Niet zo lang geleden las ik nog dat je voordat je begon, 121kg @ 27% @ 1,96m was. Dat klinkt toch niet echt als ecto in mijn oren.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Nuff het was niet aanvallend bedoeld, ik ken een groep gasten die zelf aas maken en die hebben idd een steriele ruimte, ik moest ook een overpak etc. aan.
      Je bent er idd zelf bij, maar helaas zie je niet of ergens bscterien, althans de verkeerde zijn.

Ps ik heb er verder de ballen verstand van hoor

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
        Ok sounds verstandig, ik weet dat het vervelend is als mensen dit soort vragen aan je stellen over roids enzo. Maar ik ben gwn heel erg benieuwd:P.

Nog 1 vraag dan: Voor wat doe je het? Want je doet geen wedstrijd oid? Nu zeg ik niet dat je alleen roids kan gebruiken om wedstrijden te doen maar ik neem aan dat je traint voor je plezier en dat trainen zou je ook bewerk kunnen stellen zonder roids. En voor je werk moet je groot zijn ja....maar groot worden kan je ook zonder roids, maar goed nogmaals geen aanval he.
        Ik zeg nooit nooit als het om podium-mogelijkheden betreft.
        Wie weet, in de toekomst, bij de senioren.
        Momenteel is mijn fysiek zeker niet die van een body-builder.
        Ik ben groot en sterk, maar daar is het ook mee gezegt.
        Idealen liggen thans wat anders als voorheen.
        Wel, wanneer ik mijn nieuwe kuur start, wil ik naar een vetpercentage van 12% afreizen.

Tsja, roids zijn voor mij toch wel een soort van hulpmiddel.
        Zeker omdat ikzelf niet meer in staat ben om een dusdanige hoeveelheid naturel te produceren dat voldoende is om een dusdanige groei te bewerkstelligen.
        Ook geeft het mij een positieve instelling om mijn druk bestaan met mijn sport te combineren.
        Ik hou ervan om altijd tot het gaatje te gaan, zowel in gewicht als in intensiteit. Zonder AAS bestaat er een veel grotere kans om met meer blessures te kampen daar ik niet meer de jongste ben.
        Ook, al is dat een bijkomstigheid, is mijn libido hoog en hoor ik mijn vriendin niet klagen.

Originally posted by seanl94 View Post
        Om hier even op in te springen. Niet perse voor jou, maar mocht iemand anders het zich afvragen:

Als je vantevoren eerst je keuken (en eventueel huiskamer als dit een open verbinding is) goed reinigt, dus stofzuigen, alles goed poetsen, en tot slot je werkblad ook nog eens reinigt met alcohol, dan is in ieder geval je omgeving clean.

Dan uiteraard alle potjes en pannetjes goed reinigen met zeep, en naderhand met alcohol, en je hebt een practisch steriele omgeving. Tot slot kun je ook nog ervoor kiezen om, wanneer alles in de vials zit, deze te laten koken, zodat het gepasteuriseerd is. Overigens weet ik niet hoe dat zit met de stabiliteit van steroidesters, of die hier wel tegen kunnen.

Ik vraag me alleen af hoe schoon die testosteronpoeders zijn wat je bestelt in China. Ik weet namelijk nog destijds van de DNP dat heel veel gewoon industrial quality is, en dus niet geschikt voor menselijke consumptie.

Niet zo lang geleden las ik nog dat je voordat je begon, 121kg @ 27% @ 1,96m was. Dat klinkt toch niet echt als ecto in mijn oren.
        Ja, alles goed schoonmaken met gebruik van anti-bacteriele en steriel-makende produkten is altijd een vereiste maar dan nog. Een klein haartje/draadje zit zo in je gear, dat kan zelfs in een UG lab, vraag maar aan Onderhandelen. Tevens zijn UG labs echt niet wat men denkt dat ze zijn. We praten vaak over kamertjes of keukentjes waar de produktie plaatsvind. Typ maar eens 'underground labs' in bij Google Images. Vaak laat de hygiene te wensen over omdat er op grote schaal wordt geproduceerd. Men zal zich minder bekommeren als dat jij zal doen. Zelf-brouw is veel en veel betrouwbaarder. Ik zeg niet dat het niet te vertrouwen is, ik zeg enkel maar dat wanneer je het zelf maakt, aangezien dat kleine hoeveelheden zijn, er meer controle zal zijn.

Ikzelf maak altijd een vial aan met daarin 40ml en laat deze niet koken maar in de oven op 170 graden voor ongeveer anderhalf uur. Dat is genoeg om alles dood te maken dat zich eventueel heeft genestelt. Maar de chemicalien doen dat werk normaal gesproken al.

Ik heb een zeer betrouwbaar adres in China. Afkomstig van een zeer groot bedrijf die werkelijk alles produceren. Ik ben dan iemand die op kleine schaal inkoopt en heb mijn eigen tussenpersoon. Ik gebruik mijn eigenbrouw nu al meer dan twee jaar en heb tot nu toe (knock on wood) niets ernstigs meegemaakt. En ik kan je verzekeren dat het werkelijk testosteron is aan de hand van bloedonderzoeken die aantonen dat test-gehalte in mijn bloed sky-high is.

Ben geen 1,96m, nooit geweest, ben 1,93m.
        Basis is toch echt ecto.
        Maar goed, roids, training en een hoge intake van voeding zal een hoop veranderen.

Originally posted by quibus View Post
        Nuff het was niet aanvallend bedoeld, ik ken een groep gasten die zelf aas maken en die hebben idd een steriele ruimte, ik moest ook een overpak etc. aan.
        Je bent er idd zelf bij, maar helaas zie je niet of ergens bscterien, althans de verkeerde zijn.

Ps ik heb er verder de ballen verstand van hoor
        Nou, dan zijn die gasten goed bezig. Je zult versteld staan van hoeveel labs er niet zo strikt te werk gaan.
        Zolang je maar alles schoonmaakt en ontsmet, dan kom je al een heel end.

Comment

• Mooi uitgelegd man.

Comment

• Koop een laminar flow om je roids te maken, kost je heel wat maar dan zit je zeker zuiver
            I'm not special, but not the same as you.
            Because I do things you will never do.
            SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Originally posted by nbtp View Post
              Koop een laminar flow om je roids te maken, kost je heel wat maar dan zit je zeker zuiver
              Wellicht, maar ik volg nog altijd: Never change a winning team!

Maak nu op een gemakkelijke manier testosteron en zeer goedkoop, waarom zou ik veranderen?

Comment

• don't fix it if it isn't broken
                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Originally posted by kabaffel View Post
                  don't fix it if it isn't broken
                  Exactly!

Karma voor jou Kabaf.

Comment

• Originally posted by kabaffel View Post
                    don't fix it if it isn't broken
                    But what could been better is as good as broken....

Comment

• Gear is binnen nu.
                      Helaas bevat de trenbolone slechts 150mg per ml.
                      Winstrol is van SciMex en Trenbolone van Lixus.

Dat betekent vanaf maandag de volgende 10 weken:

Week 1-10, Test-E, 500mg/w
                      Week 1-10, Tren-E, 300mg/w
                      Week 1-7 , Winstrol, 40mg/d

Nakuur: NVT.

Dien nog wat nieuwe naalden en spuiten te bestellen wat ik nu ga doen.

Zal op een later tijdstip een nieuw uitgebreid voedingschema posten.

Weeg momenteel 122kg met een BF van 18,3%.

Kuurachtergrond:

Ik kuur 2x per jaar, ben nu 3,5 jaar bezig, dat betekent 7 kuurtjes doorlopen, dit is echt a-sociaal veel volgens sommigen.
                      Echter ben ik geen voorstander van een PCT na een kuur maar blijf ik op Testosterone Enanthaat tot na de volgende kuur.

Heb ervaren enorm roid-tolerant te zijn en (knock on wood) heb tot nu toe geen noemenswaardige bijwerkingen ondervonden.

Laat altijd bloedonderzoeken uitvoeren om de innerlijke Snuff ook goed in de gaten te houden. Tot nu toe gaat alles naar verwachting.

Doel van mijn kuur is om met zo weinig mogelijk massa-verlies af te dalen naar een BF van rond de 12-15%.

Later meer.

Comment

• Hoop voor je dat het gaat lukken man.

Waarom verantwoord je jezelf trouwens zo? Vanwege dat bash topic (winstroll + dboll)? Het is jouw lichaam en jouw leven. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                          Hoop voor je dat het gaat lukken man.

Waarom verantwoord je jezelf trouwens zo? Vanwege dat bash topic (winstroll + dboll)? Het is jouw lichaam en jouw leven. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt.
                          Thnx!

Comment

• ik kijk wel uit naar je voedingsschema... benieuwd wat iemand van jouw gestalte naar binnen moet werken
                            hoeveel kost jouw grocery shooping per maand?
                            was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

• Originally posted by Dimix View Post
                              ik kijk wel uit naar je voedingsschema... benieuwd wat iemand van jouw gestalte naar binnen moet werken
                              hoeveel kost jouw grocery shooping per maand?
                              Heb lange tijd op 6500-7000 kcal gezeten.
                              Wil nu gaan zakken in VP dus dien ik mijn intake aan te passen.
                              Ben nog alle getalletjes aan het toevoegen maar kan wel alvast melden wat ik eet:

Maaltijd 1:

10 ei eiwitten
                              2 eidooiers
                              50gr. oat porridge

Maaltijd 2:

50gr. whey proteinen
                              500ml magere melk

Maaltijd 3:

100gr. broccoli
                              200gr. koolvis
                              50gr. witte rijst
                              129gr. tonijn

Maaltijd 4:

500gr. magere kwark

Maaltijd 5:

50gr. whey proteinen
                              500ml. magere melk

Maaltijd 6:

250gr. kip
                              50gr. witte rijst
                              100gr. broccoli

Maaltijd 7:

250gr. kip
                              50gr. witte rijst
                              100gr. broccoli

Maaltijd 8:

500gr. magere kwark
                              30gr. brazil nuts

Cijfertjes komen er nog aan!

Uitgaven zijn ongeveer 50 euro per week. (40 pounds)

Comment

• dat is behoorlijk wat eten vooral maaltijd 3 zou ik er niet helemaal in krijgen
                                verder valt het op dat eten niet veel kost in de UK, want € 50 ew voor al dat, is toch mooi. Vooral de vis en kip is er dan blijkbaar niet zo duur of toch?
                                was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X