Originally posted by Posseltje
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ashley View PostDat is de reden dat hij weg is?....kritiek op zijn avatar?
Kan me niet voorstellen dat dat de reden zou zijn.
Hij had wel een pens op die foto! Ik heb 20% BF maar ik heb een minder dikke pens. Het lag waarschijnlijk aan de foto...
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostDat is de reden dat hij weg is?....kritiek op zijn avatar?
Kan me niet voorstellen dat dat de reden zou zijn.
Ja denk dat de serieuzeren langzaam aan het uitsterven zijn hier.1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by Venum View PostDat is ook niet de reden...maar wel dat hij zich steeds meer ging irriteren aan bepaalde lui op Bnet.
Comment
-
Originally posted by Venum View PostDat is ook niet de reden...maar wel dat hij zich steeds meer ging irriteren aan bepaalde lui op Bnet. Verder denk ik niet hij hier nog veel leert...de onzin topics worden max op gepost, itt de serieuzere topics. Heb ik zelf ook al eens aangehaald. Bnet is echt wel verandert de afgelopen jaren. Van een serieus Fitness & BB site, waar serieuze lui hun informatie deelden, naar een Off-Topic site, waar af en toe nog zeer interessante info op komt. Heeft ook met het gemiddelde publiek te maken...stuk jonger en veel beginners, de zgn "latten"
Ja denk dat de serieuzeren langzaam aan het uitsterven zijn hier.
Sinds de nieuw mods!!
Thnx BTW
Comment
-
heeft niks met mods te maken. heeft meer te maken dat de oudere leden zoals ikzelf gewoon geen zin meer hebben om dezelfde onderwerpen keer op keer op keer te behandelen. Been there, done that...leer niks nieuws meer. Dus dan stop je met reageren op vragen en onderwerpen en ga je steeds meer alleen in op de off-topic topics.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postheeft niks met mods te maken. heeft meer te maken dat de oudere leden zoals ikzelf gewoon geen zin meer hebben om dezelfde onderwerpen keer op keer op keer te behandelen. Been there, done that...leer niks nieuws meer. Dus dan stop je met reageren op vragen en onderwerpen en ga je steeds meer alleen in op de off-topic topics.
Er zijn er ook die het nog steeds leuk vinden om hun kennis door te geven en dat zijn de goeie.
Ik denk de mods. daar een groot deel schuldig aan zijn, die jonge gasten denken nu al dat ze ik weet niet wat zijn en dat uiten ze op de manier hoe wij vaker lezen hier>arrogantie en gein daar doen ze aan mee en dan krijg je dit dus.
IK zou zeggen eerst maar wat fatsoenlijke trainingsjaren voordat je mod. kan worden en zeker wat meer op leeftijd zodat je je ervaringen van allebei kan hebben.
Er staat zoveel onzin op internet en veel is doen en dan merken wat het doet en dat noem ik ervaring.
Theorie laat vaak verre zien van de praktijk!Last edited by Doris1981; 17-07-2010, 21:01.
Comment
-
Originally posted by Doris1981 View PostIdd en hoe zou dat nou komen?
Sinds de nieuw mods!!
Thnx BTW
Het is prima dat men kritiek uitoefent, maar kom dan wel met ware feiten aanzetten en ga ons niet de schuld van bepaalde dingen geven, waar ik totaal niks mee te maken heb.
Comment
-
Originally posted by Doris1981 View PostBen ik niet met eens, das een instelling als je dat doet.
Er zijn er ook die het nog steeds leuk vinden om hun kennis door te geven en dat zijn de goeie.
Doe ik altijd nog graag en als iemand mij hulp nodig heeft ben ik bereid te helpen.
Ik denk de mods. daar een groot deel schuldig aan zijn, die jonge gasten denken nu al dat ze ik weet niet wat zijn en dat uiten ze op de manier hoe wij vaker lezen hier>arrogantie en gein daar doen ze aan mee en dan krijg je dit dus.
Ik denk niet dat ik weet niet wat ben. Ik kan je echter een ding wel geranderen, ik heb de schijt aan wat je van me denkt. Ik doe nooit mee aan een gein, ik ben juist de gene die dingen zoals "dood faken van iemand" afkeurt. Oh en als moet moet je wel een bepaalde arrogantie hebben, een mod moet de orde kunnen handhaven en daarvoor moet je gewoon resoluut zijn.
IK zou zeggen eerst maar wat fatsoenlijke trainingsjaren voordat je mod. kan worden en zeker wat meer op leeftijd zodat je je ervaringen van allebei kan hebben.
De functie van een mod is niet per definitie de leden informeren, een mod zorgt ervoor dat de orde gehandhaaft wordt, dat men topics of posts kan verwijderen.
Er staat zoveel onzin op internet en veel is doen en dan merken wat het doet en dat noem ik ervaring.
Theorie laat vaak verre zien van de praktijk!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment