Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
waarschijnlijk ga ik nu zagen, maar u doel is perfect haalbaar zonder as , misschien wat gewone sups wat doorzettingsvermogen en je bent er .
Grtz
ik nam veel supps maar bleef hangen op 79kg, en je kent het verhaal.... je traint 3 jaar natuurlijk en je ziet een jongen in de sportschool binnen komen voor de eerste keer, en na een half jaar staat hij verder als jij in je 3 jaar
ik heb er lang over nagedacht en uiteindelijk dan toch geprobeerd
ik nam veel supps maar bleef hangen op 79kg, en je kent het verhaal.... je traint 3 jaar natuurlijk en je ziet een jongen in de sportschool binnen komen voor de eerste keer, en na een half jaar staat hij verder als jij in je 3 jaar
ik heb er lang over nagedacht en uiteindelijk dan toch geprobeerd
Mijn mening is ook dat als je 3 jaar naturel hebt getraind ,je ook es aan as mag denken. Het moet niet hé, maar 3 jaar vind ik een respectabele tijd.
Dit alleen als je voeding/training ook in orde is
Mijn mening is ook dat als je 3 jaar naturel hebt getraind ,je ook es aan as mag denken. Het moet niet hé, maar 3 jaar vind ik een respectabele tijd.
Dit alleen als je voeding/training ook in orde is
heb gisteren men 7de spuit gekregen met 1ml testo en 2.5ml primobolan, deze zet ik 2x per week
nu ben ik sinds de start nog niet bijgekomen, wel droger geworden... kan het zijn dat de arimidex al het vocht tegenhoudt waardoor ik niets bijkom, in vorige test kuurtjes zou ik na 3 weken toch al zeker 3kg zijn bijgekomen en men voeding is nu exact hetzelfde als andere kuren
naarmate je meer kuurtjes doet, stijgt toch ook je vvm. en als je vvm stijgt, stijgt ook je kcal behoefte. Jij zegt dat je nu exact hetzelfde eet als tijdens andere kuurtjes. als dit het geval is, dan eet je dus te weinig.
je bent nu misschien wel op onderhoud aan het eten (lijkt er wel op). door de eigenschappen van de AS, win je wat aan spier en verlies je wat vet. Ik weet het niet zeker, maar als dit het geval is, haal je lang niet alles eruit wat erin zit.
neen zo bedoel ik het niet natuurlijk zijn men kcal omhoog gegaan, en zoveel vvm kom je echt niet bij van een kuur, het meerendeel van een kuur is vocht
Ok mooi. Ik hoop dat je zeker weet dat je genoeg kcal binnenkrijgt. Heel simpel gezegd zou je gewicht moeten stijgen tijdens een bulk, en als dat niet gebeurd is de kans groot dat je toch te weinig kcal nuttigt.
Bedenk goed dat een 5 kilo vvm extra al snel een 250 kcal extra verbrand per dag. Een jaartje geleden was mijn onderhoud rond de 2800-2900. Nu is deze rond de 3200-3300 (dus 400 hoger).Wat voor gains je maakt tijdens het kuren is van veel dingen afhankelijk.
Natuurlijk heb je iets als genen/aanleg, maar ik denk dat dat grotendeel ook ligt aan je manier van trainen, volume van je trainingen, je voeding tijdens je kuur. Mensen zeggen al snel van ja ik doe het goed. maar in 9 van de 10 gevallen zijn er dingen die beter kunnen.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment