3de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ben 1.80m en foto's heb ik vrij recent geplaatst in "foto's van leden" onder 4 jaar training

na de kuur komen er nieuwe pic's
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• Zo weinig rust man tussen je cycles in!
      Moelijk he om te wachten hehe.
      Welke spullen heb je?(merk).

Comment

• Originally posted by Doris1981 View Post
        Zo weinig rust man tussen je cycles in!
        Moelijk he om te wachten hehe.
        Welke spullen heb je?(merk).
        ja heb 6 weken tussen de 2 cycles gebriged met winny...
        nu weer het echte werk

alles van gg behalve de ecay en arofixen, die zijn van metabolic pharmaceuticals

Comment

• Die stacker kan je gewoon elke dag(ochtend) nemen, geen probleem.
          Maar blijf wel zwaar eten he, anders loop je vor J.L. te uren.

trouwens jammer dat je geen ampulletje prop er bij hebt genomen voor kickstart van de test. 1 of 2 amps zou genoeg zijn.

Met al dat bridgen en snel achter elkaar kuren, raad ik je aan, zet niet alles hier neer, niet elke kuur en bridge iig.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
            Met al dat bridgen en snel achter elkaar kuren, raad ik je aan, zet niet alles hier neer, niet elke kuur en bridge iig.
            Want?
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Originally posted by Venum View Post
              Want?

stuur ik je ff in PM.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                stuur ik je ff in PM.
                stuur mij ook effe in pm?

Comment

• waarschijnlijk ga ik nu zagen, maar u doel is perfect haalbaar zonder as , misschien wat gewone sups wat doorzettingsvermogen en je bent er .

Grtz
                  stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                    waarschijnlijk ga ik nu zagen, maar u doel is perfect haalbaar zonder as , misschien wat gewone sups wat doorzettingsvermogen en je bent er .

Grtz
                    ik nam veel supps maar bleef hangen op 79kg, en je kent het verhaal.... je traint 3 jaar natuurlijk en je ziet een jongen in de sportschool binnen komen voor de eerste keer, en na een half jaar staat hij verder als jij in je 3 jaar

ik heb er lang over nagedacht en uiteindelijk dan toch geprobeerd

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
                      ik nam veel supps maar bleef hangen op 79kg, en je kent het verhaal.... je traint 3 jaar natuurlijk en je ziet een jongen in de sportschool binnen komen voor de eerste keer, en na een half jaar staat hij verder als jij in je 3 jaar

ik heb er lang over nagedacht en uiteindelijk dan toch geprobeerd
                      Mijn mening is ook dat als je 3 jaar naturel hebt getraind ,je ook es aan as mag denken. Het moet niet hé, maar 3 jaar vind ik een respectabele tijd.
                      Dit alleen als je voeding/training ook in orde is

Comment

• Originally posted by sharki View Post
                        Mijn mening is ook dat als je 3 jaar naturel hebt getraind ,je ook es aan as mag denken. Het moet niet hé, maar 3 jaar vind ik een respectabele tijd.
                        Dit alleen als je voeding/training ook in orde is
                        jup jup, die zijn in orde

Comment

• hey, effe een nieuwe update en gelijk een vraag!

heb gisteren men 7de spuit gekregen met 1ml testo en 2.5ml primobolan, deze zet ik 2x per week

nu ben ik sinds de start nog niet bijgekomen, wel droger geworden... kan het zijn dat de arimidex al het vocht tegenhoudt waardoor ik niets bijkom, in vorige test kuurtjes zou ik na 3 weken toch al zeker 3kg zijn bijgekomen en men voeding is nu exact hetzelfde als andere kuren

Comment

• naarmate je meer kuurtjes doet, stijgt toch ook je vvm. en als je vvm stijgt, stijgt ook je kcal behoefte. Jij zegt dat je nu exact hetzelfde eet als tijdens andere kuurtjes. als dit het geval is, dan eet je dus te weinig.
                            je bent nu misschien wel op onderhoud aan het eten (lijkt er wel op). door de eigenschappen van de AS, win je wat aan spier en verlies je wat vet. Ik weet het niet zeker, maar als dit het geval is, haal je lang niet alles eruit wat erin zit.
                            Last edited by dynobet; 01-08-2010, 11:09.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• neen zo bedoel ik het niet natuurlijk zijn men kcal omhoog gegaan, en zoveel vvm kom je echt niet bij van een kuur, het meerendeel van een kuur is vocht

Comment

• Ok mooi. Ik hoop dat je zeker weet dat je genoeg kcal binnenkrijgt. Heel simpel gezegd zou je gewicht moeten stijgen tijdens een bulk, en als dat niet gebeurd is de kans groot dat je toch te weinig kcal nuttigt.

Bedenk goed dat een 5 kilo vvm extra al snel een 250 kcal extra verbrand per dag. Een jaartje geleden was mijn onderhoud rond de 2800-2900. Nu is deze rond de 3200-3300 (dus 400 hoger).Wat voor gains je maakt tijdens het kuren is van veel dingen afhankelijk.

Natuurlijk heb je iets als genen/aanleg, maar ik denk dat dat grotendeel ook ligt aan je manier van trainen, volume van je trainingen, je voeding tijdens je kuur. Mensen zeggen al snel van ja ik doe het goed. maar in 9 van de 10 gevallen zijn er dingen die beter kunnen.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X