3de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zoals jullie weten was ik dus van plan HGH te gaan gebruiken.... deze zal ik gaan gebruiken in deze kuur, vanaf september wss

Ik ga voor de yellowtops op 4iu per dag 5 dagen per week
    Eerste 4 weken zal ik 2iu per dag gaan gebruiken, na 4 weken blijf ik op 4iu per dag.

Ook zal ik mijn testosteron verhogen naar 750mg per week, verder gebruik ik coversyl 10 om mijn bloeddruk in orde te houden
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• @ topicstarter

Ik wil je topic niet over een andere boeg gooien maar ik las dat je begon op 79kg en daar niet bovenuit kwam. Ik zit zelf op 82kg (1m86) en ben nog maar net begonnen met stevig trainen. Nog geen haar op mijn hoofd dat aan AS denkt, ik wil er eerst alles naturel uithalen en dan evalueren wat ik wil en waar ik sta. Mijn doel is best haalbaar zonder AS denk ik.
      Maar wat heeft voor jou gemaakt dat je de stap hebt gezet?
      Ik ben een jonge twintiger en de enige negatieve ideeën die ik heb over AS zijn " Geen AS voor mijn kinderen geboren zijn (angst voor gezeik met mn zaad, mss volledig onterecht) en wat angst om depressief te worden als mn lichaamseigen test - productie naar de maan geholpen is.
      Op mijn nieuwe club loopt het vol van test - gebruikers, ik hoop van hen nog veel info op te pikken maar voorlopig wordt er niet over gepraat

Comment

• ga je nu al aan de hgh ja, heb je besteld
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by G. Coria View Post
          @ topicstarter

Ik wil je topic niet over een andere boeg gooien maar ik las dat je begon op 79kg en daar niet bovenuit kwam. Ik zit zelf op 82kg (1m86) en ben nog maar net begonnen met stevig trainen. Nog geen haar op mijn hoofd dat aan AS denkt, ik wil er eerst alles naturel uithalen en dan evalueren wat ik wil en waar ik sta. Mijn doel is best haalbaar zonder AS denk ik.
          Maar wat heeft voor jou gemaakt dat je de stap hebt gezet?
          Ik ben een jonge twintiger en de enige negatieve ideeën die ik heb over AS zijn " Geen AS voor mijn kinderen geboren zijn (angst voor gezeik met mn zaad, mss volledig onterecht) en wat angst om depressief te worden als mn lichaamseigen test - productie naar de maan geholpen is.
          Op mijn nieuwe club loopt het vol van test - gebruikers, ik hoop van hen nog veel info op te pikken maar voorlopig wordt er niet over gepraat
          begrijp ik, je moet zoveel mogelijk behalen zonder AAS, volledig mee akkoord, mijn stats lijken de meeste niet zo goed om al te gaan kuren maar je moet wel weten dat ik van 57kg kom... heb dus zonder AAS wel een heel stuk bereikt, 22kg op 3 jaar

Originally posted by blocktoblock View Post
          ga je nu al aan de hgh ja, heb je besteld
          not yet

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
            begrijp ik, je moet zoveel mogelijk behalen zonder AAS, volledig mee akkoord, mijn stats lijken de meeste niet zo goed om al te gaan kuren maar je moet wel weten dat ik van 57kg kom... heb dus zonder AAS wel een heel stuk bereikt, 22kg op 3 jaar
            not yet
            57kg bij 1.80 Heb je anorexia gehad ofzo? Het gewicht wat je nu hebt is "normaal" en zeker niet speciaal om van hieruit met AS verder te gaan.

Verder vindt ik het niet handig dat je nu met HGH begint. Klinkt me een beetje als een adhoc beslissing in de oren. Nee natuurlijk, je hebt informatie ingewonnen etc, maar dan ga je er tijdens je kuur mee beginnen. Waarom niet deze kuur afmaken en als er een volgende keer komt dan mee laten lopen. Kun je er het maximale uithalen, want dan moet je wel >6 maanden pakken. Of alleen wat vet willen verbranden, maard dan nog is het GEEN wondermiddel.
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Originally posted by Venum View Post
              57kg bij 1.80 Heb je anorexia gehad ofzo? Het gewicht wat je nu hebt is "normaal" en zeker niet speciaal om van hieruit met AS verder te gaan.

Verder vindt ik het niet handig dat je nu met HGH begint. Klinkt me een beetje als een adhoc beslissing in de oren. Nee natuurlijk, je hebt informatie ingewonnen etc, maar dan ga je er tijdens je kuur mee beginnen. Waarom niet deze kuur afmaken en als er een volgende keer komt dan mee laten lopen. Kun je er het maximale uithalen, want dan moet je wel >6 maanden pakken. Of alleen wat vet willen verbranden, maard dan nog is het GEEN wondermiddel.
              ik was gewoon supermager toen en ik weet dat ik nu een "normaal" gewicht heb...

ik kan er toch even goed deze kuur mee beginnen, ik zou sowieso wachten tot de test is ingekickt om met HGH te gaan starten, ik gebruik het ook voornamelijk om mijn gains te behouden van een kuur, niet om extra massawinst te ervaren, daar dient de test voor

Comment

• jou stats zijn toch ook niet zo super na 15 jaar training.....

90kg bij 1.83 met 14%

dit wil zeggen dat ik 87kg zou moeten wegen bij mijn lengte en mag nog 1% vet bij dan...

ik train nu 4 jaar, dus denk dat ik toch wel een kuur mocht gebruiken

Comment

jou stats zijn toch ook niet zo super na 15 jaar training.....

90kg bij 1.83 met 14%

dit wil zeggen dat ik 87kg zou moeten wegen bij mijn lengte en mag nog 1% vet bij dan...

Als ik het wist ging ik na 6 maanden gelijk aan de anabolen man, naturel is pure tijds verspilling ;D

Comment

jou stats zijn toch ook niet zo super na 15 jaar training.....

90kg bij 1.83 met 14%

Ik heb het niet over de tijd dat je traint of wel. Je maakte de eerste jaren gigantische stappen vooruit en daarna gaat het vanzelf minder.
                    Het is niet dat ik 15 jaar bezig ben met alleen maar groeien. Ik heb mijn sporen wel verdiend in meerdere, andere takken van sport. Als fitness of BB mijn hoofddoel was, zat ik nu wel aan de 100kg for sure.

En ik mag hopen voor jou dat je zo fit bent als ik nu ben op deze leeftijd en niet behoort tot het merendeel wat het een aantal jaar volhoudt en dan mee kappen omdat ze het niets vinden of huisje/boompje/beestje.

Maar goed, jammer dat je je aangevallen voelt. Ik geef alleen aan dat er bij die lengte nog wel wat meer in zou zitten naturel en dat HGH nu plotseling in te lassen MIJ GEEN GOEDE OPTIE leek.
                    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Originally posted by Venum View Post
                      Ik heb het niet over de tijd dat je traint of wel. Je maakte de eerste jaren gigantische stappen vooruit en daarna gaat het vanzelf minder.
                      Het is niet dat ik 15 jaar bezig ben met alleen maar groeien. Ik heb mijn sporen wel verdiend in meerdere, andere takken van sport. Als fitness of BB mijn hoofddoel was, zat ik nu wel aan de 100kg for sure.

En ik mag hopen voor jou dat je zo fit bent als ik nu ben op deze leeftijd en niet behoort tot het merendeel wat het een aantal jaar volhoudt en dan mee kappen omdat ze het niets vinden of huisje/boompje/beestje.

Maar goed, jammer dat je je aangevallen voelt. Ik geef alleen aan dat er bij die lengte nog wel wat meer in zou zitten naturel en dat HGH nu plotseling in te lassen MIJ GEEN GOEDE OPTIE leek.
                      mja ik heb er lang over nagedacht over HGH en je kan je gains echt beter behouden daardoor, het is wel veel duurder.... maar ik heb het geld ervoor, ook neemt het een deel van de slechte eigenschappen van AAS weg en kan je langer doorkuren

dus waarom zou ik 10 steeds hoger doserende AAS kuren gaan doen terwijl je met 1HGH kuur op dezelfde dosis hetzelfde of misschien wel meer kan bereiken

ohja, en als BB of fitness je doel niet is, waarom kuur je dan?

Comment

mja ik heb er lang over nagedacht over HGH en je kan je gains echt beter behouden daardoor, het is wel veel duurder.... maar ik heb het geld ervoor, ook neemt het een deel van de slechte eigenschappen van AAS weg en kan je langer doorkuren

dus waarom zou ik 10 steeds hoger doserende AAS kuren gaan doen terwijl je met 1HGH kuur op dezelfde dosis hetzelfde of misschien wel meer kan bereiken
                        Klopt allemaal, daarom zou ik het volgende x vanaf het begin mee laten lopen en niet nu plotseling nog even met wat je nu doet.

Originally posted by powertrainer2007 View Post
                        ohja, en als BB of fitness je doel niet is, waarom kuur je dan?

Een groter, sterkere fysiek geldt niet alleen voor fitness en BB. Denk aan diverse vechtsporten etc waarvoor het handig / mooi is.
                        Verder hoop ik dat je goed kan lezen, want ik heb het over HOOFDdoel, dat is een verschil met niet een doel. Snap je dat of moet ik het spellen? Als het wel mijn hoofddoel was, zou ik alles zetten op het groeien en niet ook nog denken aan zaken als uithoudingsvermogen, flexibiliteit en soeplesse.
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• nu voel jij je precies aangevallen, was niet slecht bedoeld hoor... ik ben blij dat je me erop wil wijzen dat het nog kan zonder maar ik doe het echt om de gains te behouden...

ook zal ik wanneer ik hgh begin de test verhogen naar 750mg, het is toch ook beter dat ik nu doorkuur tot aan de zomer zodat ik zomer 2011 strak sta

Comment

• 1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• hey, ik zit nu dus in mijn derde kuur, intussen een 7tal weken ver op 500mg test E met 500mg primo

maar ik ben ondertussen nog maar 1 a 2kg bijgekomen!!! kan iemand me helpen?

aan mijn voeding ligt het echt niet.... die is perfect in orde, normaal zat ik op 4000kcal maar omdat ik niet bijkwam zit ik er echt nog boven rond de 4500kcal

het is de 3de keer dat ik met test E kuur op 500mg, 2 eerste malen waren test only... nu in combo met primo, ik begin stilaan te denken dat het de primo is ofwel dat ik gewend ben geraakt aan 500mg test E

vanaf september begin ik aan de hgh maar wil dan echt wel gaan bijkomen, ik zal dan kappen met de primo en de test verhogen naar 750mg, iemand een idee wat ik moet doen om beter bij te komen?

Comment

• je kan niet altijd op 500mg blijven he... wanneer was je laatste kuur

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X