3de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
    wow man! een jaar aan een stuk hgh, dan krijg je toch stillaan bijwerkingen? of valt dat nogal mee op 25iu per week? lijkt me in elk geval een heel kostelijke grap..

wat ik verder niet begrijp is dat je bridged met test en massa wil opbouwen met eventueel primo? ga je test niet sowieso als basis gebruiken en primo dan voor de clean bulk bijstof? deca of tren lijkt me dan weer heavy om lang door te kuren,maar dat is enkel hoe ik (weinig) ervaring erover denk... so correct me if I'm wrong

je blijkt echt wel te weten wat je wil dus zou ik graag een logje van volgen
    Bijwerkingen van de hgh verwacht ik niet echt, alleen in de eerste weken een tintelend gevoel in de vingers. Maar dit zou na +- 3 weken verdwenen moeten zijn. Ik ben al voorbereid en ben vit B-complex aant nemen tegen dit syndroom.
    Kostelijk ? ja oke, maar er zijn er met een duurdere hobby hoor.Enne ik drink en rook niet ............

De bridge met test is omdat mijn hele systeem plat ligt. De test moet ervoor zorgen dat tijdens de bridge de leuter nog omhooggaat, en voor basis van de anavar om de gains te behouden. Daarbuiten heb ik nog de hgh die doorloopt om de gains te bewaren/zelfs opbouwen tijdens de bridge.

Primo is perfect te gebruiken als bulk of cut steroid, hangt gewoon af van je intake tijdens de kuur. Uit ervaring kan ik je zeggen dat primo ongeveer hetzelfde effect heeft als stromba, alleen iets heftiger dan. De primo injects is ook "gezonder" dan de stromba tabs.

Deca en tren zijn de heftige roids daarom gebruik ik ze nooit achter elkaar. Daarom zet ik de wat mildere primo ertussen. Ik heb een chart met de efficiëntie van elk steroid waarop ik mij baseer. Als je deze wilt hebben pm ik hem wel even. Laat maar iets weten.

Ik ben niet echt iemand die een log gaat bijhouden, en ik denk ook niet dat er iemand op een kuurlog van sharki zit te wachten . Ik zit wel veel op dit forum en als ik kan wil ik wel helpen om iemand verder te helpen met zijn kuur.Ik spreek dan uit eigen ervaringen.

Keep on training, want ik denk dat je een van de weinigen bent die het echt serieus meent en zich 100 % inzet
    Karakter hebben en knallen in de gym, ook als het es wat tegenzit

Comment

• Originally posted by sharki View Post
      Bijwerkingen van de hgh verwacht ik niet echt, alleen in de eerste weken een tintelend gevoel in de vingers. Maar dit zou na +- 3 weken verdwenen moeten zijn. Ik ben al voorbereid en ben vit B-complex aant nemen tegen dit syndroom.
      Kostelijk ? ja oke, maar er zijn er met een duurdere hobby hoor.Enne ik drink en rook niet ............

De bridge met test is omdat mijn hele systeem plat ligt. De test moet ervoor zorgen dat tijdens de bridge de leuter nog omhooggaat, en voor basis van de anavar om de gains te behouden. Daarbuiten heb ik nog de hgh die doorloopt om de gains te bewaren/zelfs opbouwen tijdens de bridge.

Primo is perfect te gebruiken als bulk of cut steroid, hangt gewoon af van je intake tijdens de kuur. Uit ervaring kan ik je zeggen dat primo ongeveer hetzelfde effect heeft als stromba, alleen iets heftiger dan. De primo injects is ook "gezonder" dan de stromba tabs.

Deca en tren zijn de heftige roids daarom gebruik ik ze nooit achter elkaar. Daarom zet ik de wat mildere primo ertussen. Ik heb een chart met de efficiëntie van elk steroid waarop ik mij baseer. Als je deze wilt hebben pm ik hem wel even. Laat maar iets weten.

Ik ben niet echt iemand die een log gaat bijhouden, en ik denk ook niet dat er iemand op een kuurlog van sharki zit te wachten . Ik zit wel veel op dit forum en als ik kan wil ik wel helpen om iemand verder te helpen met zijn kuur.Ik spreek dan uit eigen ervaringen.

Keep on training, want ik denk dat je een van de weinigen bent die het echt serieus meent en zich 100 % inzet
      Karakter hebben en knallen in de gym, ook als het es wat tegenzit
      thx ja ik zet me echt wel voor de volle 100% in! wil optimale resultaten boeken zou ook wel nice zijn als je me die lijst even kon pm'en

je weet ook blijkbaar veel af van de roids en elke hulp is welkom bij mij!
      onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• hey, weer effe nieuwe update...!!

nog steeds bezig met de bridge op 20mg/dag en dit gaat me enorm goed! mijn gewicht is echt stabiel rond de 85kg, ene dag 200gr meer, andere 200gr minder.... maar goed!

hoogst waarschijnlijk ze ik zondag 18juli dus mijn 1ste shot primo 250mg/test 250mg en dit tot de vials leeg zijn! ik heb 5 vials primo en zit te wachten op nog 2 vials test, dus hierdoor ben ik afhankelijk van de startdatum!

Comment

• even een foto van wat ik elke morgen eet....

ik weet dat het er niet uitziet... maar de smaak is wel goed en de waardes zijn ook goed

elk potje bevat 50gr havermout, 25gr eiwit, 12.5gr pindakaas
          Attached Files

Comment

even een foto van wat ik elke morgen eet....

ik weet dat het er niet uitziet... maar de smaak is wel goed en de waardes zijn ook goed

elk potje bevat 50gr havermout, 25gr eiwit, 12.5gr pindakaas
            Is dat al es voordien door iemand opgegeten miss
            No means Try Again

Comment

• Originally posted by Fistful of Steel View Post
              Is dat al es voordien door iemand opgegeten miss
              ja zo ziet het eruit :d geloof, me... bij een eerste hap van dit treuzel je even hard als je eerste spuit in je reet rammen

Comment

hey, weer effe nieuwe update...!!

nog steeds bezig met de bridge op 20mg/dag en dit gaat me enorm goed! mijn gewicht is echt stabiel rond de 85kg, ene dag 200gr meer, andere 200gr minder.... maar goed!

hoogst waarschijnlijk ze ik zondag 18juli dus mijn 1ste shot primo 250mg/test 250mg en dit tot de vials leeg zijn! ik heb 5 vials primo en zit te wachten op nog 2 vials test, dus hierdoor ben ik afhankelijk van de startdatum!

Originally posted by powertrainer2007 View Post
                ik heb eens zitten tellen... en mijn vorige kuur heeft maar 10 weken geduurd dus dit wil zeggen dat ik sneller kan beginnen aan mijn volgende, dus op woensdag 4 augustus begin ik terug met primo/test
                deze zal ik dan wss ook 10 weken doen

nu is het zo dat je altijd een beetje verlies hebt per vial van gg

dus ze gaat er zo uit zien:

wk1 tem 10: 500mg test/w
                wk1 tem 10: 450mg primo/w
                wk6 tot 12: 50mg winny/dag (40dagen)
                wk 12 tot 16: 20mg aromasin/20mg nolvadex per dag

450mg primo per week doe ik dus omdat ik 50ml heb, maar deze zal ik er nooit volledig kunnen uithalen dus begin ik op 450per week en werk ik zo op

500mg test is geen probleem want hiervan heb ik 30ml liggen

Zit er geen 250/ml in die vials test? Zou neerkomen op 5 vials x2500mg is 5x5-25 weken als je 500EW doet. Of zie ik dat nou verkeerd?
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                  Zit er geen 250/ml in die vials test? Zou neerkomen op 5 vials x2500mg is 5x5-25 weken als je 500EW doet. Of zie ik dat nou verkeerd?
                  3 vials test is 30ml,
                  1ml: 250mg, dus 5 weken test op 500mg is 10ml...
                  30ml: 15 weken test, waarvan ik er maar 10 ga kuren dus kom toe met 20ml test?

Comment

• oh ik begrijp al wat je bedoelt, in de eerst post stond dat ik 3 vials had liggen, wel ik had me vergist.. ik moest er 2 bestellen, dus met 2 vials kom ik toe

Comment

oh ik begrijp al wat je bedoelt, in de eerst post stond dat ik 3 vials had liggen, wel ik had me vergist.. ik moest er 2 bestellen, dus met 2 vials kom ik toe

Okee sorry. Ik reageerde dan te snel denk ik.
                      maar idd je zou aan 3 vials meer dan genoeg moeten hebben. Hou je er 1 over.

succes.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• oké!!!! ik heb alles binnen dus ik kan morgen starten! dit wordt em dus:
                        wk1-10: test E 500mg/w
                        wk1-10: primo 500mg/w
                        wk1-10: arimidex halve tab per dag
                        wk1-10: coversyl 10mg/dag
                        wk12-15: aromasin 20mg/dag
                        wk12-15: nolvadex 20mg/dag
                        wk1-10: ECAY!!! maar dit enkel nemen op trainingsdagen? en half u voor de training of 's morgens?

morgen meet ik mezelf volledig op en geef ik update over maten en gewicht!

Comment

• zoals gezegd alles opgemeten... hier is het

buik: 86cm
                          arm ontspannen: 37cm
                          arm aangespannen: 40.5cm
                          bovenbeen: 57.5
                          kuit: 39.5cm
                          nek: 40.5
                          bf: 14.8%
                          gewicht: 84kg

HET DOEL: 88kg een een vet% van 11%

Comment

• succes men.

hoe lang ben je? en komen er ook pics?
                            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

• wat is ecay?

Comment

• Epedrine, cafeine, asperine, yohimbe....is een fatburner.
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X