Nieuw kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat zijn goede berichten,kerel

dat gaat wel goedkomen met jou!

greetz

Comment

Komaan JTB, niet lui worden, man...

Hoe staat het met je kuurtje?

Wij EISEN een update...

Comment

haha, goedzo, blijven eisen!

Ik ben gelijk gebleven qua gewicht maar mijn bf is gedaald, dus ik moet meer eten, ik begin langzaam aan ook wat verschil te zien en ik heb meer energie. Gelkkig is mijn stage vandaag afgelopen en heb ik volgende week veel tijd om te vreten en te trainen. Ben wel vroeg moe 's avonds.
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

dat vroeg moe zijn komt waarschijnlijk van die vreselijke slachtpartijen die jij en je vriendin doen

je weet toch dat sex een vorm van cardio is,kerel?

en cardio is nu net iets wat jij nu even niet moet doen!

dus zit niks anders op om voorlopig maar geen sex meer te hebben want er zijn nu belangrijkere dingen om je druk over te maken

greetz

Comment

word af en toe gek van mn pc;weer een dubbele post

Comment

Nou we zijn weer een weekje verder en deze week ben ik pas echt wat gaan merken, flinke kracht en energie toename, je begint het ook steeds meer te zien, ben nu ongeveer 5 kg bijgekomen. Ook heb ik zin om 7 dagen per week te trainen, maar ik hou me maar in en blijf op zaterdag en zondag thuis, zodat mijn lichaam een beetje kan herstellen van de trainingen. Volgens mijn vriendin ben ik erg snel geirriteerd, en volgens mij klopt dat ook wel heel erg. Op naar de volgende week!
              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Comment

Dan is het beter dat je 7 dagen gaat trainen kun je ook geen ruzie maken

Comment

Gaat lekker JTB , dat sneller geiriteerd raken moeten ze er maar bij nemen, it's a part of te game

grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 28 2004,13:18)]Gaat lekker JTB , dat sneller geiriteerd raken moeten ze er maar bij nemen, it's a part of te game

grtz
                    dat hoort er nu eenmaal bij,heb er zelf ook last van namelijk.

maar het gaat dus steeds beter met de kuur dus blijf vooral zo doorgaan.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 28 2004,13:21)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 28 2004,13:18)]Gaat lekker JTB , dat sneller geiriteerd raken moeten ze er maar bij nemen, it's a part of te game

grtz
                      dat hoort er nu eenmaal bij,heb er zelf ook last van namelijk.

maar het gaat dus steeds beter met de kuur dus blijf vooral zo doorgaan.

greetz
                      jij??? dat gloof ik niet.

JTB, keep going bro. dat irriteren is bewijs dat je goeie shit hebt. ik heb ut ook, en ik kan me eigenlij kniet voorstellen dat iem. het niet heeft. denk dat ze het dan zelf niet in de gaten hebben.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

kom ik zo irritant over dan,bruce

hehehe,geloof dat het de laatste tijd wel meevalt omdat ik eerst tot 10 probeer te tellen.

behalve in de auto dan want dan kaffer ik iedereen verrot!

word zo moe van al die mensen die niet goed kunnen rijden en lopen te klooien op de weg.............

greetz

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 29 2004,11:51)]behalve in de auto dan want dan kaffer ik iedereen verrot!
                          hahaha, dat heb ik nou ook, ik wil iedereen wel uit die auto trekken en op hun bek rammen. lijkt wel of er niemand goed kan rijden

Comment

effe snel een korte update!

Het gaat erg goed de laatste twee weken, maar helaas vooral qua kracht (vind ik) toch komen er steeds meer mensen naar me toe met vragen en opmerkingen met betrekking tot mijn fysiek, dus moet het wel beter uitzien. Qua gewicht valt het me enigszins tegen, zit nu op 103 kg, maar wil nog veel meer aankomen, gelukkig heb ik nog een paar weekjes.

Het enige nadeel dat ik ondervindt is dat ik me niet goed aan mijn voeding hou en ik drink veel te weinig, mijn urine is concstant donkergeel, dus ik ga maar flink aan de mariadistel en proberen meer te drinken.

Groeten!

Comment

is het dat je te weinig eet, of juist teveel en te slecht?? mariadistel kan je kuur tegenwerken meen ik... maar waarom zou je het gebruiken als je geen last van je lever heb. Toch geen symptomen zoals lichte ontlasting etc tog?
                              I live to end the game

Comment

nee dat idd niet ik heb verder nergens last van. Ik eet gewoon te weinig, kan mezelf er moeilijk toe zetten merk ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X