Nieuw kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

SNIPKE je hebt gelijk over je verhaal ,ADONIS das waar wat snipke vertelde,en nog wat 400 stuks wat is dat in 12 weken het is veel maar ook niet mega veel ADONIS?ik weet niet waar je van af schrikt maar kijk effe naar JTB zijn lichaam ,die kan dat best aan lachertje?

Comment

in 12 weken is 400 tabs niet veel. Maar in 1 dag wel daarom dus
      I live to end the game

Comment

ADONIS ik heb hier effe op die site gekeken maar ik heb nergens een foto van je gezien ,ligt dat aan mij ik denk het wel of hebben ze verwijdert was te groot

Comment

Nou hier is de eerste update, heb nu drie dagen d-bol gehad, eerste dag 10 mg en nu twee dagen 30 mg, en ik merk dat het trainen al een stuk makkelijker gaat, heb ook meer zin om te trainen, ik ben stom geweest om me niet precies te wegen afgelopen maandag, maar ja doe ik morgenvroeg wel even. Ook merk ik dat mijn geilheid al verdubbeld is, dus dat beloofd veel goeds aangezien ik pas net begonen ben en de enanthate pas over drie weken erin begint te hakken. Ben ook energieker en sneller geirriteerd. Zoals het er nu uitziet heeft mijn leverancier goed spul geleverd, had nog nooit d-bol van gs gehad, maar lijkt goed spul in vrij kleine dosering al. Nou ik ga weer stoppen met typen en aan mijn dosis dianabolletjes voor vandaag beginnen.

De mazzel!!
          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Geil worden van dbol lijkt me straf, denk dat dat tussen de oren zit.Maar goed te horen dat het nu al zo goed gaat dat voorspelt veel goeds, waarom die sus vanaf week 6 en maar vier weken JTB misschien een domme vraag maar weet graag wat daarachter zit.
            En natuurlijk met de ijzers blijven werken

grtz
            stil growing

Comment

tuurlijk wordt je geil van d-bol, dat is toch een testo? het verhoogte je mannelijkheid en je voorplantingsdrang zoals dat heet, sustanon, test enanthe en prop doen dit ook allemaal. dus dbol ook. Die sus heb ik nog ligen en ik dacht dat dat wel mooi was om te overbruggen naar de winstrol tabs.
              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Comment

nog ff over die 4 gram aan tabletten.
                4 gram tabletten, is nog lang geen 4 gram winstrol natuurlijk.
                een tab is 10mg winstrol, maar ook nog wel 200mg andere meuk. zou dat niet meetellen???
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik zou wel eens iemand willen zien die per dag 4 gram aan werkzam stof van ofwel winstrol ofwel dianabol durft te vreten, volgens mij moet je dan levensmoe zijn (of fake dope hebben). Ik waag me er niet aan als ik het effect van 30 mg dianabol zie.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (JTB @ Mrt. 11 2004,11:00)]tuurlijk wordt je geil van d-bol, dat is toch een testo? het verhoogte je mannelijkheid en je voorplantingsdrang zoals dat heet, sustanon, test enanthe en prop doen dit ook allemaal. dus dbol ook. Die sus heb ik nog ligen en ik dacht dat dat wel mooi was om te overbruggen naar de winstrol tabs.
                    ik weet niet hoe je erbij komt dat dbol een soort testo zou bevatten,jtb,want dat is niet zo.

de enige tabletten die testo bevatten zijn andriol of methyltestosteron maar dbol is een ander verhaal.

dat je er geil van wordt is weer een ander verhaal(jij bent gewoon een ranzige vent, net als ik waarschijnlijk )LOL.

greetz

Comment

oke dan heeft arie gelijk en ben ik gewoon een vies ventje!! haha, ik was echt van mening dat dbol een testo was, solly.

Comment

JTB, dus als ik het goed begrijp ga je je even op 30 mg blijven houwen een tijdje of ga je nog stijgen?

Comment

ik was even vergeten te vermelden dat dbol wel je testosterongehalte verhoogt dus misschien dat je dat bedoelde,jtb.

greetz

Comment

kijk dan word je testo toch verhoogd, want ik ben toch beduidend meer in the mood zegmaarzo'nbeetjedeheledag. Ik pak geen proviron, heb ook niet zo'n last van de terugval aangezien ik daarna vrolijk door spuit. vanaf volgende week ga ik 40 mg per dag pakken, maar ik merk nu al dat ik alles wat makkelijker getild krijg en dat ik een beter pomp krijg. en dat met pas twee keer trainen! netjes toch.

Comment

dat gaat dus de goede kant op,jtb!

die dbol van GS is echt top en kan niet wachten tot ik er ook weer mee ga beginnnen

hou ons op de hoogte van je vorderingen.

greetz

Comment

zo we zijn nu een weekje verder en ik ben al 2,5 kilo bij, ook is mijn kracht al 10% beter geworden, dat belooft wat voor volgende week, want dit was op 30mg d-bol per dag!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X