Nieuw kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw kuurtje

Ik ben vandaag met een nieuw kuurtje begonnen dus ga ik jullie op de hoogte houden van de resultaten.

Dit moet et worden:

10 weken 500 mg test. enanthate
    eerste 5 weken 40 mg dianabol per dag
    vanaf week 6 4 weken 250 mg sustanon per week
    vanaf week 8 4 weken winstrol oraal 40 mg per dag

nakuren met clomid en HCG

Ben benieuwd wat het gaat brengen.
    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

ben erg benieuwd alleen je lever zal het je niet in dank afnemen twee orale achter elkaar
    SUCCES!
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Veel massa toegewenst!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

hoeveel ben je van plan aan te komen? ben benieuwd. we willen ook pics hebben erna he
        I live to end the game

Comment

ik hoop een goeie 10 kg aan te komen, en foto's komen uiteraard over een weekje of 12.
          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Comment

Dat van die orale middelen zou ik niets mee inzitten, heb een studie gelezen dat je gemakkelijk 4gr/dag kan hebben, wel alcohol en dergelijke niet meegerekend.
            Waarom die sus vanaf week 6 je hebt toch al de enanthate en waarom maar 4 weken.

grtz
            stil growing

Comment

die had ik nog liggen, dus ik dacht mooi om te overbruggen en dan ben ik ook weer van die rotzooi af . Die sus is ook meer om het gat tussen d-bol en winstrol op te vangen. En wat betreft mijn lever, wordt ie hard van, haha, nee, maar die kan dat iid wel hebben, heb al eens 8 weken d-bol gedaan met een max van 70 mg per dag en dat ging ook prima, dus dat komt wel goed, alleen stack ik het nu met enanthate.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 08 2004,13:46)]Dat van die orale middelen zou ik niets mee inzitten, heb een studie gelezen dat je gemakkelijk 4gr/dag kan hebben, wel alcohol en dergelijke niet meegerekend.
                Waarom die sus vanaf week 6 je hebt toch al de enanthate en waarom maar 4 weken.

grtz
                4gr. dat zijn zo'n 400 winstrol 10mg tabs
                zou die studie wel eens willen lezen dan haha
                I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Adonis @ Mrt. 08 2004,14:37)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 08 2004,13:46)]Dat van die orale middelen zou ik niets mee inzitten, heb een studie gelezen dat je gemakkelijk 4gr/dag kan hebben, wel alcohol en dergelijke niet meegerekend.

grtz
                  idd. die zal wel nen stierenlever gehad hebben.
                  Heb tevens ook eens gelezen dat bijna alle levers van beesten ernstig beschadigt waren na het toedieden van winstrol, wel zeer hoog gedoseert enfin maar toch, ###### enz.
                  Niet te vergelijken met onze doseringen maar toch....

Comment

JTB is dat je eerste kuur ,als dat zo is dan kun je mischien 10 kilo aankomen maar ik ben bang van niet, maar alles kan,10 kilo aankomen JA maar wat spieren of allen maar massa ,jij hebt een fijne massa maak daar gebruik van ,met wat je gaat nemen vind ik zelf dat je nie veel resultat gaat boeken ,als ik zon massa had dan zou ik daar goed gebruik van makken, en waarom zon lichaam kan veel hebben ,vertel me door welke middel wat je gaat nemen wil je die 10 kilo hallen ,SUS 250 mg ?? of dianabol? ik weet niet meer wat je weegt maar zon kuur wat ik hier lees is voor iemand met 68 kilo en ik denk niet voor jou ,jij hebt een stevig postuur die verwacht iets van je ,en niet allen maar ondersteunen ,jij kan veel meer resultaten boeken dat weet ik zeker ,maar niet op zon manier ,ik denk dat je mischien rustig wilt beginen maar niet met zon lichaam ,als ik zo kijk heb je in mij gedachten meer naar de prijs gekeken dan naar de spul wat je gaat nemen ,en die dianabol is dat naposiem of thaise dianabol ofr iets anders

Comment

ben op mijn vorige kuur (12 weken 1 ml sustanon en 2ml deca) 10 kilo bijgekomen, heb 8 kilo overgehouden. Ik weeg nu 95-97 kg. Ik heb niet naar de prijs gekeken maar ik wil gewoon nog niet dood en dit is echt wel voldoende. De dianabol is van GS en zijn 10mg tabs.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Adonis @ Mrt. 08 2004,14:37)]
                        Originally posted by [b

grtz
                        Is nochtans niet voor te lachen adonis, heb inderdaad een goed onderbouwde studie gelezen die vermelde dat je makkelijk 4gr/dag aan orale middelen kan gebruiken, als je alcohol en dergelijke of andere medicatie neemt moet je dus rekening mee houden.
                        Als ik de link vindt plaats ik deze zeker, zodat iedereen het kan lezen. Hoe kunnen anders die prof bb'ers zoveel oraal nemen en er pas na jaren van gebruik er last van hebben.

grtz
                        stil growing

Comment

daar heb je gelijk in. Maar vond 400 winstrol tabs alleen wel errrrg veel
                          I live to end the game

Comment

Zeer interessante post, JTB...

Hou ons op de hoogte... Ik ben zeer geinteresseerd omdat we rond dezelfde gewichtklasse zitten, ehhe..

Comment

JTb dat jou lichaam zo goed op dat spul gaat ,nou daar moet je echt en dat meen ik heel trots op zijn, dus ik denk nog 5 van die kuurtjes en twee kuurtjes sth en dan hebben we tweede arnold met heele kleine investiring ik kijk naar uit ik woord jou menager hoef ik niet veel geld in je te duuwen maar wel veel verdinen,grapje ,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X