ik wil 1ste kuur proberen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by powertrainer2007 View Post
    @bocca, je bent 1m84 en je weegt 92kg op je 28 jaar... je zegt dat je zelf het bewijs bent van te kunnen blijven groeien zonder AAS, sorry maar zo groot ben je helemaaaaaal nie hoor
    Hee kerel, ik zeg ook nergens dat ik groot ben hoor!?! Dat ben ik inderdaad ook niet. Ik zeg alleen dat je vooruitgang kan blijven boeken ook na 3 jaar trainen, al gaat het de eerste jaren uiteraard sneller.

Verder speelt je startsituatie uiteraard ook mee. Starten bij 62-63 kg of starten bij 75 kg is natuurlijk ook al een wereld van verschil.

Grtz

Comment

Originally posted by Bocca View Post
      Hee kerel, ik zeg ook nergens dat ik groot ben hoor!?! Dat ben ik inderdaad ook niet. Ik zeg alleen dat je vooruitgang kan blijven boeken ook na 3 jaar trainen, al gaat het de eerste jaren uiteraard sneller.

Verder speelt je startsituatie uiteraard ook mee. Starten bij 62-63 kg of starten bij 75 kg is natuurlijk ook al een wereld van verschil.

Grtz
      is idd een heel groot verschil, sorry kwam mss wat bruut over maar bedoelde het niet slecht, AAS is niet om aan te beginnen als je er niet genoeg van af weet en als je nog verder kan zonder
      onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

bij de meeste "beginnende" jongens, is de training vaak redelijk ok, maar goede rust ontbreekt vaak, om maar niet te praten over eten ! zorg er voor dat je "verstand krijgt van eten" en je zult versteld staan, wat je kan naturel kan "gainen"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X