Bijna klaar met me kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bijna klaar met me kuur

hey gasten.
    ik ben bijna met me kuur van deca 400mg/test 500mg
    en 4 weken winny 40 mg p.d

ik begin over een dikke week met nakuren.
    ik ben van 83 naar 95 gegaan en ook niet al te veel vocht vastgehouden maar me bf is van 11 naar 14,5 gegaan en daar baal ik wel een beetje van.
    ik wil wel gaan cutten maar ben bang als ik nu te snel begin het ten koste gaat van wat ik heb opgebouwd.
    hoe denken jullie hier over?

greetz

Ik zou niet gaan cutten door middel van voedsel maar zou gewoon 3keer in de week een cardio sessie voor je ontbijt er bij gaan doen want heb hier al vaker mensen zien gaan cutten zonder cardio en die mensen verliezen naar mijn mening vet plus veel meer massa dan mensen die cardio doen die verliezen meer alleen vet.
    Er schijnen wel goede resultaten geboekt te zijn o meteen na je kuur clen te gaan gebruiken maar weet niet meer waar ik dat gelezen had dus kan er niet naar verwijzen.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Clen zou zeker een optie zijn maar wel uw eiwit inname heel hoog te houden.

grtz
      stil growing

Comment

Zo zeker nog proberen om 2mnd na de kuur nog door te blijven bulken en daarna pas te gaan cutten.

Anders zal je mede door je lage test en een calorie defict je verkregen spieren groten deels weer verliezen.

Comment

me eiwitten zitten nu rond de 250 gr per dag.+/- 2,5 gr per kilo lichaams gewicht.bij clen gebruik mischien verhogen naar 300 gr per dag

ik heb al clen in huis maar wou het eigenlijk niet gebruiken omdat ik bang ben dat me spieren mee verbranden.
          meestal is het zo dat er een as bij gebruikt in de vorm van test prop/winny/primo enz en dat zal niet voor niks zijn.
          daar kan ik nu niet meer aan beginnen want ik ben net klaar met me kuur.

mischien is het verstandig om ff een maandje door te eten,mischien iets minder koolhydraten en dan na die maand beginnen met 4 x per week cardio???

of zal ik me gewoon vol trappen met clen

Comment

doe wat melkman zegt!!!!

eerst volledig herstellen!
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

okee....duidelijk.

thanks lui

Comment

Holy shit! 12 kilo aankomen, da's nie gek!
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

en dat allemaal dankzij die test!

testo rules

ik sluit me bij de anderen aan;ga cardio-en en blijf dooreten.

greetz

Comment

Ga een maand na je kuur lager in carbs en hoger in pro's. dat scheelt een stuk en je kunt meer cardio hebben.

Comment

Ik zou zeker nog proberen die massa een paar maanden vast te houden voordat je echt gaat cutten. Je kan mssn ietsjes lager gaan zitten in je Kh maar hou je Eiwitten zeker hoog. Als je nu gaat cutten ga je zeker weer spier moeten inleveren dat zou zonde zijn van je mooie vooruitgang!
                      Trainen....? Trainen das voor mensen zonder talent!!

Comment

Het beste is om te blijven eten en trainen zoals je tijdens je kuur ook deed. Niets veranderen dus.

Clen zou ik pas na een maand of 3 gaan gebruiken. Bij cutten is het inderdaad hoog in je eiwitten blijven en je koolhydraten per week verlagen. Het gebruik van clen, 2 weken op 2 weken af, hoeft je geen spieren te kosten. Heb er zelf nooit last van gehad en ook om me heen hoor of zie ik het niet.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X