2 de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 de kuur

Wat vinden jullie hiervan,
    1-8 week : 400mg equipose
    2-6 week: 40mg winstrol
    misschien laatste weken nog clen toevoegen, valt te zien wat de winstrol heeft gedaan.

Wat kan ik verwachten van deze kuur,is 8 weken voldoende

grtz
    stil growing

Van de kuur kan ik niet veel zeggen, maar die avatar? was het tijd voor een nieuwe?

Comment

Neem aan dat het de bedoeling is om droger en harder te worden en niet om massa te winnen?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 01 2004,20:49)]Neem aan dat het de bedoeling is om droger en harder te worden en niet om massa te winnen?

Greets...
        idd Mr C , de bedoeling is harder en droger worden, maar kan ik met deze kuur ook nog een paar kilo erbij krijgen en droger worden.

Avatar is niet goed zichtbaar , maar moet een vrouw voorstellen met chinese rug getatoeeerd.

grtz
        stil growing

Comment

Een paar kilo winnen gaat ook zeker wel lukken hoor dat bedoelde ik ook niet.
          Kuur op zich lijkt me niets mis mee, je zou hem ook helemaal op 6 weken kunnen houden. Als vaker prikken geen probleem is zou je aan mijn kuur kunnen denken.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 01 2004,22:22)]Een paar kilo winnen gaat ook zeker wel lukken hoor dat bedoelde ik ook niet.
            Kuur op zich lijkt me niets mis mee, je zou hem ook helemaal op 6 weken kunnen houden. Als vaker prikken geen probleem is zou je aan mijn kuur kunnen denken.

Greets...
            En wat stel je dan voor Mr C, ik had ook gedacht de equipose te vervangen door masteron , maar deze moet ik elke dag zetten denk ik en aangezien deze mijn tweede kuur is wil ik nog even wachten met elke dag te prikken, de 3de kuur wordt zo een korte kuur en dan moet ik wel veel prikken maar eerst Ă©Ă©ntje voor droger en harder te worden.

grtz
            stil growing

Comment

Dan zou ik gaan voor de kuur die je voorstelt in dit topic.

Greets...

Comment

Waarom winstrol in week 2 -6,
                en niet week 4 - 8 ?

En wordt meestal niet aangeraden om equipose 10 -12 wk te doen?
                (Dit zijn geen kritische opmerkingen maar vragen)

Heb ooit weleens gelezen dat bij deze combi het risico op gewrichtsklachten groter is dan normaal omdat het het vocht uit het lichaam zal "trekken".
                Nou lijkt me dit fysiologisch niet mogelijk, maar daar ik niet zo gek veel verstand van AS heb vraag ik of mensen hier ook van hebben gehoord/gelezen.

Comment

ik volg een soort eenzelfde kuur. maar dan deca ipv boldenon. En de winny begin ik 3 weken voor en 3 weken na de laatste injectie en daarna gelijk nakuren. Veel vonden het een vreemde kuur, maar ik win nu al wat kg's.

Vreemd genoeg wil ik juist dat mn gewicht wat omlaag gaat (en dan in vet) maar omdat ik nu al 3-4 weken continu en om telkens andere reden geblesseerd ben gaat het cardio niet bepaald door  

I live to end the game

Comment

het mooiste zou eigenlijk zijn als je de winstol depot zou doen ipv tabs.

dan zou je een stuk sterker worden en je moet er goed droog en hard van worden en depot kan je langer gebruiken dan nu de tabs.

zou dan wel in je eerste week beginnen met winstrol depot omdat die snel aanslaat en je daar vrij snel sterker van wordt.

equipoise begint namelijk wat later te werken (na een week of 5)

maar goed je vroeg dus wat we van deze kuur vonden en wat mij betreft moet je hier ook je doelen mee kunnen halen.

en wat masteron betreft;kan je prima om de dag spuiten,hoeft niet ELKE dag.

greetz

Comment

@ arie :En hoeveel winstrol depot moet je dan nemen arie want van die as ken ik niks, ken alleen de tab versie. En hoelang moet je dit nemen voor enig effect te hebben.

Hoelang zou ik de equipose dan moeten gebruiken , ik dacht aan 10 weken omdat deze toch pas begin aan te slaan in week 5-6.De winstrol dacht ik te gebruiken in de laatste 6 weken omdat ik dan misschien wat vocht zou vasthouden van de equipose.

@adonis, sus kan je toch niet vergelijken met equipose dacht ik, denk dat je van sus meer vocht vasthoud.

kan er iemand zeggen hoeveel kg ik hiermee nog zou kunnen nemen, ikzelf dacht aan een kilo of 4-5 en natuurlijk harder en droger.

grtz
                      stil growing

Comment

Winstrol depot kun je om de andere dag 50mg zetten.

Greets...

Comment

HĂ© Snipke, ik begin zondag aanstaande met precies zo'n kuur als jij voorstelt: Week 1: 800 mg Equipoise (frontload) / week 2 t/m 9 400 mg. Eq. / week 6 t/m/ 11 30 a 40 mg. winstrol tabl. Ik zou zeker een frontload doen, dan slaat de kuur iets eerder aan. De reden dat ik een kuur van 9 weken doe (excl. nakuur), is dat ik 2 x 10 ml. flesjes heb. Daar kun je 10 x 2 ml. (= 400 mg.) uit halen. Van alle kanten hoor ik dat met een goed dieet een kilootje of 5/6 aan droge spiermassa prima te halen valt. Het wordt mijn eerste spuitkuurtje, dus ik begin nog ff niet met 1000 mg testo.
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 02 2004,01:17)]het mooiste zou eigenlijk zijn als je de winstol depot zou doen ipv tabs.

dan zou je een stuk sterker worden en je moet er goed droog en hard van worden en depot kan je langer gebruiken dan nu de tabs.
                            Pas hier wel een beetje mee op hoor, winstrol depot is net zo schadelijk voor je lever als de tabletvorm helaas...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Apr. 02 2004,08:13)]@ arie :En hoeveel winstrol depot moet je dan nemen arie want van die as ken ik niks, ken alleen de tab versie. En hoelang moet je dit nemen voor enig effect te hebben.

Hoelang zou ik de equipose dan moeten gebruiken , ik dacht aan 10 weken omdat deze toch pas begin aan te slaan in week 5-6.De winstrol dacht ik te gebruiken in de laatste 6 weken omdat ik dan misschien wat vocht zou vasthouden van de equipose.

@adonis, sus kan je toch niet vergelijken met equipose dacht ik, denk dat je van sus meer vocht vasthoud.

kan er iemand zeggen hoeveel kg ik hiermee nog zou kunnen nemen, ikzelf dacht aan een kilo of 4-5 en natuurlijk harder en droger.

grtz
                              ik zit ook niet aan de sus, maar aan de deca
                              I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X