Kuurverslag mr. symmetry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurverslag mr. symmetry

Zo...het eerste spuitje is gezet! Ik voelde werkelijk helemaal niets. Dit is dan ook te danken aan de vakkundigheid van mijn vrouw. Jaja, mijn eigen vrouw zet het spuitje zonder aarzelen in de rechterbil. Hulde! 4 ml. boldenone (800 mg.) zoekt zich nu een weg in mijn lijf. Volgende week nog 1 x 800 mg. (= frontload), de weken daarna 400 mg. Even wat stats van dit moment:
    94,5 kilo bij 1,78 meter. Vetpercentage is om en nabij de 18%.
    Ik ga 8 a 9 weken aan de Equipoise. Vanaf week 5 of 6 neem ik er Winstrol bij (oraal). 30 a 40 mg. per dag. Vanaf week 11 of 12 begint het nakuren met Nolvadex. Doel is het vetpercentage te laten zakken naar een respectabele 12% met op z'n minst behoud van spiermassa, liefst wat kilo's erbij.
    Eiwitten hoog (ca. 300 gr. per dag), vet laag en koolhydraten bouw ik per week af. Cardio begint gelijk met de Winstrol in week 5 of 6 en zal aangehouden worden tot en met de nakuur. Als de kuur bevalt, doe ik hem begin 2005 over, maar dan met Sustanon erbij! Ik zal proberen wekelijks een update te maken. De eerste weken zal er echter niet zoveel gebeuren, denk ik. Woepie, het kan beginnen!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Ben heel benieuwd, succes!!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

succes jonge. krijgen we ook nog fotoos
      I live to end the game

Comment

Veel succes, hoop dat je je doelen gaat halen.
        Let wel op trouwens dat je niet té laag gaat in je vetten hoor, goede vetten zijn zeer hard nodig...

Comment

Veel suc6, hou ons op de hoogte van alles.

Ik zou je vetten niet te laag laten komen, eerder wat hoger. 20-30 en%. Omdat je eiwit hoog zit kan je je kh goed laag houden, waardoor (zeker mbv a.s.) je bf zal dalen.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

zeker een log bijhouden, ga juist dezelfde kuur doen binnen een paar weken.

succes

grtz
            stil growing

Comment

Heel veel succes en hou ons op de hoogte!!!

Heb dezelfde kuur gedaan alleen dan nog met 500mg sust erbij!!! Vond wel dat de boldenon pas in week 5 goed begon te werken!!!

SUCCES!!!
              Mr. HOLLAND 2006 NAC
              Mr. HOLLAND 2007 NAC
              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Iedereen bedankt voor het gedeelde enthousiasme!
                @ Bigbardie: Had je ook een frontload gedaan met de Equipoise?

Comment

He Mr Symmetry ik had geen frontload met de boldenone gedaan! Ik vind het een mooi kuurtje om droger te worden, maar pas wel op met eten want van de boldenon krijg je wel echt een enorme eetlust!!!

Succes bro!!! Hou ons op de hoogte!!!
                  Mr. HOLLAND 2006 NAC
                  Mr. HOLLAND 2007 NAC
                  3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

boldenone met winstrol is toch bedoeld om droger te worden hoe ga je dan om met die vreetbuien, ben namelijk dezelfde kuur van plan.

Hoeveel denk je aan te komen met deze kuur.

grtz

stil growing

Comment

@ Snipke: Als de honger niet te harden is zal ik dat waarschijnlijk oplossen door een (whey)eiwitshake extra te nemen. Door geleidelijk minder te gaan eten zal ook m'n maag iets verkleinen, waardoor de honger naar verwachting ook zal afnemen. In elk geval: bij honger beter eiwitten dan koolhydraten, anders worden we niet droger.

Verder hoop ik een kilootje of 4 aan spiermassa te winnen. Als ik ondertussen 8 kilo vet zou kunnen kwijtraken, kom ik mooi rond de 90 kilo uit. We zullen zien!

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Apr. 13 2004,16:06)]@ Snipke: Als de honger niet te harden is zal ik dat waarschijnlijk oplossen door een (whey)eiwitshake extra te nemen. Door geleidelijk minder te gaan eten zal ook m'n maag iets verkleinen, waardoor de honger naar verwachting ook zal afnemen. In elk geval: bij honger beter eiwitten dan koolhydraten, anders worden we niet droger.  

Verder hoop ik een kilootje of 4 aan spiermassa te winnen. Als ik ondertussen 8 kilo vet zou kunnen kwijtraken, kom ik mooi rond de 90 kilo uit. We zullen zien!
                        Een eiwitshake gaat denk ik je honger niet stillen, ik heb zelfs de ondervinding als ik een shake drink dat ik honger krijg.Zonder koolhydraten zal het niet gaan denk ik, je kan wel minderen in koolhydraten maar het zal toch honger lijden zijn dan, ppff mag er niet aan denken. Hoeveel cardio ga je dan doen als je 8kg vet wil kwijtspelen . Kan je uw voedingsschema ook eens posten , kan daaruit misschien een paar dingen overnemen.

grtz
                        stil growing

Comment

Voedingsschema posten zou leuk zijn.

Je kan bij je eiwitshake ook 1 a 2 eetlepels lijnzaadolie doen. Dit proef je niet en zorgt voor goede vetten, en het vult ook nog eens. Vet bevat natuurlijk wel meer dan 2x zoveel Kcal. als eiwit of kh, dus niet teveel en tevaak doen.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Lijnzaadolie maximaal 3 eetlepels per dag. Doe het zelf ook en bevalt prima

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik zou eens mans genoeg moeten worden om lijnzaadolie te nemen, ben het allang van plan maar nog niet toe gekomen

grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X