Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Snelle update: morgen begin ik met nakuren (Nolvadex). Daarbij enkele weken Mariadistel voor herstel van de lever. Ben sinds maandag ook weer Creatine aan het laden. Hoop op die manier de kracht die ik tijdens de kuur heb opgebouwd vast te houden. Vetpercentage is momenteel 14,5% en het gewicht 92,5 kilo. Taille is lekker smal geworden; schouders & rug zijn sterk verbeterd. Over de gehele linie vooruitgang geboekt. Binnen nu en 2 weken koop ik een digitale camera, waarna ik wat foto's zal proberen te plaatsen. Volgend jaar kuurtje met test en dan gaat deze jongen naar de 105 kilo. Let op mijn woorden!!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (snipke @ Jun. 17 2004,15:27)]Hoe is de equipose u nog bevallen, goed of slecht , en hoe was de gehele kuur
Kuur is goed verlopen, Snipke! Voel me energiek en gezond, dank u. Van de Equipoise heb ik nagenoeg niets gemerkt. Pas toen de Winstrol erbij kwam werd ik sterker en kreeg ik er weer wat spiertjes bij. Daarentegen, zonder Equipoise had ik misschien meer spiermassa verloren. Tenslotte ben ik ruim 8 weken op dieet geweest. Zullen we nooit weten Volgende keer zou ik wel een stack van Primo depot en Sustanon willen proberen. Maar da's pas 2005!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
misschien moet ik dan met winstrol vroeger beginnen dan in week 7 tot 13, wanneer begint winstrol eigenlijk in te kicken, anders zou ik vier weken winstrol nemen 3 weken niet en dan 6weken terug.
Snipke wat is exact het doel van deze kuur? Neem aan droger worden en iets bijkomen aan spiermassa?
Zou week 1 t/m 6 iets als test-prop nemen en week 7 t/m 13 winstrol. Kun je meteen daarna beginnen met je nakuur.
Equipose kan prima zo.
De bedoeling eerst was , week 1-10 equipose en in week 7 beginnen met winstrol tot week 13 en dan direct nakuren. Maar door het verloop van Mr Symmetry zijn kuur te lezen dat ik misschien direct met winstrol te beginnen dan drie weken geen winstrol en dan in week 7terug winstrol. Kuur is al besteld en test prop heb ik er niet bijbesteld , kan natuurlijk ook wachten en bijbestellen maar ik kan niet meer wachten . Sustanon heb ik nog liggen kan ik dit erbij nemen of beter niet, en waarom niet winstrol van in het begin
ik weet het Mr c dat bij de ene het werkt en bij de andere misschien niet, maar ik had zoveel goede dingen gelezen over equipose en na het lezen van het verslag van Mr symetry ben ik toch een beetje teleurgesteld
Hoelang heeft winstrol eigenlijk nodig om beginnen te werken
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment