Kuurverslag mr. symmetry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zal binnenkort mijn voedingschema eens posten. Ik ben echter niet zo'n snelle typer, dus ik moet er even de tijd voor nemen. Lijnzaadolie heb ik in huis, net als frituurvet
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (snipke @ Apr. 13 2004,22:42)]ik zou eens mans genoeg moeten worden om lijnzaadolie te nemen, ben het allang van plan maar nog niet toe gekomen  

grtz
      Neem het ook nog steeds door mijn whey shake, krijg het anders met geen mogelijkheid weg...

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Heb vandaag eindelijk lijnzaadolie gekocht en zonet een koffielepel van genomen in een glas melk en moet zeggen proef er niets van, denk dat het zelfs te doen is in een tas koffie

grtz
        stil growing

Comment

Koffielepel??
          Dat kan ik ook! Eetlepel is wat je moet gebruiken...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 17 2004,19:13)]Koffielepel??
            Dat kan ik ook! Eetlepel is wat je moet gebruiken...

Greets...
            Koffielepel was voor de eerste keer te proberen he Mr C , morgen beginnen we aan de grotere lepels   zoals de echte mannen  

Zie je nu echt een verandering Mr C bij het gebruik van lijnzaadolie, ik heb gezien dat 100ml goed is voor 832kcal.

grtz

stil growing

Comment

Het was voor mij een hele waardevolle toevoeging. Te weinig vetten is niet goed en dit zijn de goede

Greets...

Comment

nog meer vet tips:

zoute haring
                makreel (gerookt)
                kroepoek! (hier zit ook topioka meel in, wat ook groeibevorderende effecten schijnt (&#33 te hebben)
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Kroepoek...

Greets...

Comment

Even een snelle update: gisteravond de tweede injectie gezet.
                    Wederom hulde voor het vrouwtje! Het was de tweede en tevens laatste frontload van liefst 800 mg. Vanaf volgende week gewoon 400 mg. Da's een makkie! Dit keer kwam er wel een beetje bloed uit de injectieplek en was de plaats lichtelijk gezwollen. Uiteraard heb ik de zwelling weggemasseerd. Keurig geaspireerd, ontsmet etc. Helemaal volgens 'het boekje'. Tijdens trainingen merk ik uiteraard nog helemaal niets. Wel ben ik bijzonder gemotiveerd en zeer streng met m'n voeding. Ik heb toch zoiets van: als je dan die rotzooi in je lijf spuit, neem alles daaromheen dan ook serieus! Ziezo, tot de volgende update!

Comment

Klinkt allemaal heel mooi, uw voeding aanpassen gaat dat goed of heb je nog veel honger in de loop van de dag (voor mij gaat dat wel een probleem geven denk ik) . ga je geen pics posten nu en dan ook na de kuur zodat we kunnen vergelijken

grtz
                      stil growing

Comment

Ha Snipke, ik heb wel een foto achter de hand waarop mijn vetpercentage ongeveer hetzelfde is als aan het begin van de kuur (± 18%). Ik beloof dat ik aan het einde van de kuur 'before and after' foto's zal plaatsen. Omdat de Equipoise nog niet echt aan het werk is, heb ik nog geen hongergevoel.
                        Zodra dat de kop opsteekt hoor je het meteen!

Comment

En dat gaat de kop wel opsteken!...

Greets...

Comment

Niet wachten tot je extra honger hebt bro, je moet voor de honger uit eten. Altijd je pens vol joekelen met vreten!

Comment

Wederom een update: gisteravond is het derde spuitje gezet.
                              400 mg. dit keer. Toeval of niet; ik begin toch wel serieuze honger te krijgen vandaag! Eten doe ik in elk geval goed én schoon. Deze week hoop ik toch wel te gaan merken dat de Equipoise zijn werk gaat doen. Dat lijkt wat vroeg in de derde week, maar door de frontload zou het zomaar kunnen. Die honger is toch ook een signaal, zou je zeggen. Spuitje zetten ging weer prima, trouwens. Verder weinig te melden. Ik probeer in elk geval een wekelijkse update vol te houden, zodat het ook voor toekomstige kuurders misschien een leidraad kan zijn.
                              By the way; het board is lekker snel nu, dankzij de nieuwe server! Ik kuur lekker verder. Mazzel!

Comment

Het gaat bij jou dubbel op je gat minder eten en je bent met boldenon aan het kuren, daar kan je ontzettend honger van krijgen.

GRtz.
                                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X