Nakuren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nakuren?

hey allemaal,

Nog 1 weeek en dan ben ik klaar met me kuurtje test en dbol.
    Ben in 7 weken een kleine 10 kg aangekomen, dus dat zit wel goed. Voor het nakuren heb ik chlomid tabletten(50mg). Wanneer kan ik deze het beste gaan gebruiken.(direct na de kuur, of eerst nog ff wachten?) en hoeveel per dag.
    ik heb 25 tabletten, en daar moet ik het dus mee doen.
    Hierna wil ik trouwens wat droger gaan trainen. Zal ik hier direct na mn kuur mee gaan beginnen, of zou ik hier ook nog ff mee wachten.
    advies is welkom.

gr

jasper

Afhankelijk van de soort test 3 weken na je laatste injectie met clomid beginnen. 1e dag 2x 150mg, 5 dagen 100mg, 4 dagen 50mg.
    Je hebt te weinig eigenlijk...

Voor de goede orde, ik vind dat je deze zaken voor je kuur had moeten regelen!

Resultaat wat je hebt behaald is heel mooi overigens.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nakuren idd zoals Mr C het aangeeft, en zoals Mr C het ook aangeeft zijn dat zaken die je moet weten vooraleer je begint te kuren.

Je zou al direct met een nieuwe kuur willen beginnen, het beste is de tijd dat je gekuurd hebt ook effe niet te kuren, je lichaam laten rusten. Je hebt 8 weken gekuurd en zou nu dus minimum 8 weken niet kuren, 10 weken is beter natuurlijk.

grtz
      stil growing

Comment

he Jasper,

Ik zou nog ff wachten met droogtrainen. Gewoon blijven trainen en eten net als in je kuur. Anders vliegen de duurgewonnen kilo´s er zo weer af. Wat je wel zou kunnen doen is wat extra cardio maar ook weer niet te veel!!!

En over de tijd die tussen 2 kuren in moet zitten ligt ook aan de AS die je hebt gebruikt en in welke doseringen, maar wat ik nooit zo goed begrijp is die gasten die het hele jaar door spuiten (ik geloof dat JTB dit ook doet), hoe zit het dan met hun eigen test productie die ligt dan toch veel te lang plat en de kans dat dat niet meer opgang komt is die dan groot? Dan heb je echt een probleem, begin je opeens op Pamela Anderson te lijken en krijg je de stem van Michael Jackson!! haha
        Mr. HOLLAND 2006 NAC
        Mr. HOLLAND 2007 NAC
        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

P.S He Snipke van Harte jongen weer een jaartje erbij!!!! Mag het maar weer een jaar worden met veel trainen,goed eten, goede sex en natuurlijk goede AS
          Mr. HOLLAND 2006 NAC
          Mr. HOLLAND 2007 NAC
          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

hey,
            ik weet dat ik t eigenlijk beter van te voren had moeten regelen. Maar ik heb t via een vriend gekregen, die het op zijn beurt weer via internet uit Bulgarije ofzo, heeft besteld, dus ja. dan moet je het doen met wat je krijgt.
            t blijft toch een illigaal circuit waar je het haalt.

Comment

Snap ik allemaal maar desondanks zou ik zorgen dat ik alles compleet had.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bigbardie @ Apr. 16 2004,13:00)]he Jasper,

Ik zou nog ff wachten met droogtrainen. Gewoon blijven trainen en eten net als in je kuur. Anders vliegen de duurgewonnen kilo´s er zo weer af. Wat je wel zou kunnen doen is wat extra cardio maar ook weer niet te veel!!!

En over de tijd die tussen 2 kuren in moet zitten ligt ook aan de AS die je hebt gebruikt en in welke doseringen, maar wat ik nooit zo goed begrijp is die gasten die het hele jaar door spuiten (ik geloof dat JTB dit ook doet), hoe zit het dan met hun eigen test productie die ligt dan toch veel te lang plat en de kans dat dat niet meer opgang komt is die dan groot? Dan heb je echt een probleem, begin je opeens op Pamela Anderson te lijken en krijg je de stem van Michael Jackson!! haha        
                vraag me af hoe je erbij komt dat jtb het hele jaar door zou spuiten?

ik weet dat ie niet achterlijk is dus geloof er niks van!!

greetz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (bigbardie @ Apr. 16 2004,13:03)]P.S He Snipke van Harte jongen weer een jaartje erbij!!!! Mag het maar weer een jaar worden met veel trainen,goed eten, goede sex en natuurlijk goede AS  
                  wat wil je hiermee bedoelen bigbardie, als je mijn verjaardag bedoelt die is pas in mei , dus nog even wachten met al die cadeau's op te sturen

grtz
                  stil growing

Comment

hoi.ben effe niet meer op het baord geweest vanwege ik het véél te druk heb met traine,schema's maken enz....
                    en omdat ik zo weinig tijd heb kan ik ook niet alles lezen wat ik achter sta.
                    ik ben aan het denken van een kuurtje stromba of winstrol te beginne.maar weet niet juist wat het verschil tss deze 2 is ?
                    is het eigelijk ook niet wat laat in het jaar om nu nog met een kuur te beginne ?
                    wil maar zeggen ik wil niet over het strand lopen met best wel veel acne op m'n rug.weet dat ik daar nogal gevoelig voor ben.
                    info is altijd welkom.
                    groetjes de drukke Mr. Muscle
                    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

als je het verschil al niet weet tussen stromba en winstrol dan moet je er al niet aan beginnen. Het enigste verschilk tussen die 2 is de naam derest hetzelfde
                      I live to end the game

Comment

ik met mijn geringe kennis van as dacht ook al dat stromba en winstrol hetzelfde waren

grtz
                        stil growing

Comment

Zelfde.

Welkom terug!

Greets...

Comment

nu ja vriendelijker zijn ze er hier blijkbaar niet op geworde hé.
                            you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

En ik zeg nog wel zo vriendelijk welkom...

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X