Kuurtje is begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zeg altijd maar beter te veel dan te weinig

Maar Biggie, hoeveel kuren heb jij eigenlijk al achter de rug op je 19e? Dit was je 2e kuur toch?

Comment

Voor een eerste kuur met Dianabol en andere a.s. is 30-35 mg. zat, als je het mij vraagt.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Jesse @ Mei. 09 2004,13:38)]Ik zeg altijd maar beter te veel dan te weinig  

Maar Biggie, hoeveel kuren heb jij eigenlijk al achter de rug op je 19e?  Dit was je 2e kuur toch?
        Heb ooit ergens gelezen dat juist een hogere dosis niet meer doet dan de aanbevolen dosis. Te weinig kan wel maar als je juist een hogere dosis neemt heb je volgens mij meer bijwerkingen dan bij de aanbevolen, kan het mishebben.
        Iemand die dit ook weet?

Greetzzz

Comment

Ik ga zelf een deze dagen ook beginnen met een winstrol kuurtje, alleen tabs van IP, wacht nog op de testuitslag van Arie!!!

Comment

Hey Kenshu, ga je goed vooruit?

Comment

tyler,

enorme vooruitgang kan je het niet noemen, maar ik krijg toch al een iets drogere en hardere look, ik zit nog maar in week 2

Kracht neemt ook geleidelijk toe.

Eigenlijk had het kuurtje toch iets zwaarder moeten zijn (50mg om de andere dag, nu). Ik zou als ik jou was, combineren met winstrol tabs.

Ik plan al een volgend kuurtje voor begin juni, dat zal deca en winstrol tabs worden.

greetz
              I just live once and I want the max out of it!

Comment

He jesse, dit wordt is mijn 2e serieuze kuur heb daarvoor weleens primo met winstrol gedaan maar was zeer laag gedoseerd!!!
                Mr. HOLLAND 2006 NAC
                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (bigbardie @ Mei. 09 2004,22:09)]
                  het valt me op dat als mensen het over hun eerste kuur hebben altijd over een laage dosering praten en dan zijn het meestal ook nog dianabol tabs of winstrol tabs en dan per dag zo ongeveer 25 mg maar ik vind dat voor je eerste kuur niet veel en ook niet weinig vind het normaal overal waar je maar wat leest over je eerste kuur word aanbevolen om niet hoger te gaan dan 30 mg per dag en ik zou je zeggen me eerste kuur was aleen d-boll tabs van akrihin 5mg tabs zijn dat en gebruikte elke dag 25 mg behalve eerste week 15 maar dat is omdat je het dan voor het eerst probeert je vind het een beetje spanend wat er met je lichaam kan gaan gebeuren maar heb 6 weken daar mee gekeurt zonder nakuur maar ik kwam 9 kilo aan en tog 7 kilo over gehouwe dus ben het niet eens met mensen die zeggen dat het weinig is want dat hoor ik vaak maar kenshu lekker zo door gaan bro

Comment

greetz
                    I just live once and I want the max out of it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X