Kuur...jullie mening

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur...jullie mening

Hoi ik ben nieuw op dit forum....vind het een interessant forum moet ik zeggen...veel informatie...
    wil graag jullie mening over het volgende
    ik heb jaren getraind...fanatiek geweest....110 kilo gewogen...erg droog geweest....ben er een nu een tijd tussenuit geweest.....zeg maar twee jaartjes wel een beetje gefitnesst maar verder niet echt veel
    ben nu weer twee maanden fanatiek aan het trainen...weeg nu ongeveer 90 kilo....en niet meer zo droog als vroeger...sniff...
    ben nu begonnen met winstrol tablet...20 mg per dag /zes weken...om weer verder op niveau te komen...wil daarna 8 weken naposim 40 mg per dag....dan over op de sustanon volgens het testalone schema van bodypage.nl om echt weer s lekker te knallen...daarna iets om mn gebouwde massa te behouden en lekker droog te worden en het vocht kwijt te raken dacht iets van clenbuterol
    wat denken jullie hiervan ...uhm die is gestoord of ?
    laat het me weten
    p.s. is niet mn eerste kuur heb in de loop der jaren best wat gekuurd met dianabol,winstrol,clenb,oxy

tis mn bedoeling dat na deze lange kuur gewoon weer lekker verder te trainen zonder wat te gebruiken....althans voorlopig dan

groetjes Patrick

hey kerel.
    je hebt wel een raar schema bedacht hoor.
    je bent nu bezig met winnie-tabs en dan wil je dbol en daarna pas sustanon doen?

ik zou als ik jou was na deze winnie kuur even je rust houden en dan in 1 keer een goede kuur doen;dbol samen met sustanon en misschien nog iets erbij(deca?).

dbol 8 weken is denk ik een btje teveel van het goede,zou het niet langer dan 6 weken doen.

hou dat dan eerst een poos vast voordat je gaat cutten want anders ben je alles zo weer kwijt.

greetz

Comment

hoi alvast bedankt voor je mening
      Ik had dit bedacht omdat ik in het begin met harder trainen toch al snel uitzet...dus ik dacht om het weer op te pakken wintabs....dan dbol....en de testalone kuur schijnt waanzinnig te zijn....1e week 3000 mg injecteren....week 2-10 1000 mg injecteren en clomid erbij om geen waterbed te worden

las de testalone kuur ook op bodypage.nl
      zeggen daar van geen moeilijke schema's bedenken gewoon met sustanon knallen

of uhm is ik nu helemaal van de pot gerukt????

greetzzz patrick

Comment

Helemaal van de pot gerukt! j/k

Vind de kuur die je voorsteld errug slecht, want door spiergeheugen zal je al vrij snel op oude niveau moeten zitten.

Maar wat is kuur verleden. Zelf zou ik minstens half jaar niets gebruiken.

MOcht je toch willen gaan kuren dan zou ik eerder gaan iets in deze trand:
        wk 1-6 (of langer) Test Prop 100mg EOD
        wk 1-6 winstrol

Hiermee moet je toch wat droge massa kunnen pakken zodat je weer op goed weg zit.

Comment

Die testalone kuur is oud maar werkt wel.
          Zou zelf gaan voor wat Arie al aangeeft, deca - sust - d-boll.
          Staat garant voor veel massa en kracht. Goed eiwitrijk dieet erbij dan komt alles goed.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hoi thanx voor de reacties
            was net gestart met de wintabs...stop hier dus maar gelijk mee....melkman heb zeg maar een anderhalf a twee jaar niks meer gebruikt....door een te drukke baan af en toe maar kunnen trainen....train nu weer twee a twee en een halve maand weer lekker zwaar en het spiergeheugen is al aardig aangesproken maar zonder nu iets te gebruiken red ik het niet meer naar die 110 en natuurlijk verrrrrrr dr overheen ;-)

Curiosio hoe ziet het schema eruit met die dbol,sust en deca
            doseringen en aantal weken...klinkt goed dus laat het me weten....alvast bedankt

greetzzzz patrick

Comment

Sorry voor de late reactie.

Hoe de kuur eruit ziet hangt af van wat je al gebruikt hebt en in welke hoeveelheden.

Een "basis" kuur zou iets als dit KUNNEN zijn;

Week 1 t/m 6 d-boll 40-50mg per dag
              Week 1 t/m 10 of 12 deca 400mg per week.
              Week 1 t.m 10 of 12 sust 500mg per week.

Als je al eerder deze AS hebt gebruikt in hoeveelheden die gelijk of hoger liggen moet je de dosis iets verhogen.

Deca zou ik niet boven de 600mg per week gaan overigens.

Een frontload is met sust is niet nodig omdat je d-boll gebruikt vanaf week 1.

Nakuren is uiteraard wel weer nodig!

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 14 2004,19:37)]Sorry voor de late reactie.

Hoe de kuur eruit ziet hangt af van wat je al gebruikt hebt en in welke hoeveelheden.

Een "basis" kuur zou iets als dit KUNNEN zijn;

Week 1 t/m 6 d-boll 40-50mg per dag
                Week 1 t/m 10 of 12 deca 400mg per week.
                Week 1 t.m 10 of 12 sust 500mg per week.

Als je al eerder deze AS hebt gebruikt in hoeveelheden die gelijk of hoger liggen moet je de dosis iets verhogen.

Deca zou ik niet boven de 600mg per week gaan overigens.

Een frontload is met sust is niet nodig omdat je d-boll gebruikt vanaf week 1.

Nakuren is uiteraard wel weer nodig!

Greets...
                sluit me hier helemaal bij aan.

had het niet anders willen doen,het blijft namelijk een topstack die altijd gegarandeerd goed resultaat oplevert.

greetz

Comment

Hoi hoi,

bedankt voor de info....daar heb ik wat aan
                  denk dat ik voor die kuur gaat...is denk ik wat subtieler dan de testalone kuur..

ik houdt jullie op de hoogte
                  greetzzz Patrick

Comment

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X