Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (musculus @ Jul. 21 2004,09:55)]kuurtje is bijna gedaan.ongeveer 6kg aangekomen en goed in kracht vooruit gegaan. heb 3 weken geleden laatste tren gezet,en 2 dagen geleden de laatste prop. ben nu nog bezig met win tabs(zit momenteel op 40 mg ed).zou ik die win nu gewoon aan 40mg per dag blijven nemen,dan zijn ze binnen 3 dagen op.of moet ik hier mee afbouwen?wanneer zou ik het beste beginnen met clomid?nu al of wachten tot win gedaan is?
ik heb 4 weken win gebruikt .
@mr.c
hoelang en hoeveel clomid nemen?
ik zelf had 3 weken gedacht,waarvan de eerste week2 tabs
en de volgende weken 1tab per dag.
1e week inderdaad 100mg per dag, 2e week 50mg per dag. 3e week kan wel maar is gezien je kuur waarschijnlijk niet nodig hoor. Moet je ff kijken hoe je je tegen die tijd voelt.
Normaal neem je met clomid de eerste dag 2x 150mg maar ik vind dit gezien je kuur niet noodzakelijk. Kan wel overigens.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment