Kuurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (dirkster @ Jul. 06 2004,22:13)]ik bedoel te zeggen dat als je zegt cardio breekt spiermassa af dat je dan al aardig aan hypertrofie moet lijden

    en een wielrenner heeft geen grote spieren nodig in zijn boven lijf kost alleen maar energie

    los van de as is er toch iets voor te zeggen ik denk dat als je goed eet je aardig wat aan cardio kan doen

    maar dat als je op een redelijk zwaar dieet bent je er wel nadelige effecten kan hebben
    Zou best wel aan hypertrofie willen lijden....

    Comment


    • #62
      altijd handig een dokter of verpleegkundige in ons midden te hebben

      Grtz
      stil growing

      Comment


      • #63
        shit mensen, ik bekijk vandaag even mijn test prop na en daar staat op exp. 03/2004 met andere woorden die is al verlopen en ik ben daar al 3weken eod met aan het prikken, zou ik verder doen of gewoon ermee stoppen

        Grtz
        stil growing

        Comment


        • #64
          jezus wat voor een troep heb jij dan?
          sorry hoor maar dat vind ik niet kunnen he!

          of het echt slecht is weet ik niet. maar de werking is gewoon nu stukken minder!

          Comment


          • #65
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Jul. 16 2004,12:51)]shit mensen, ik bekijk vandaag even mijn test prop na en daar staat op exp. 03/2004 met andere woorden die is al verlopen en ik ben daar al 3weken eod met aan het prikken, zou ik verder doen of gewoon ermee stoppen

            Grtz
            Ik zou nieuwe eisen van je dealer! Het is wel JOUW gezondheid, waar zo'n sufferd een loopje mee neemt!
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

            Comment


            • #66
              Je weet heel zeker dat het niet de produktie datum is?

              Anders kan het geen kwaad maar is de werking zeker minder zoals al aangegeven werd.

              Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

              Pain is temporary...pride is forever...

              Comment


              • #67
                Die prop heb ik indertijd gekocht van onze poolse vriend ,dus al de rest dat ik ervan gekocht heb zal ik ook maar eens nakijken. Ik heb het nu ook al drie weken gebruikt en heb er niks van gemerkt.Maar heb ondertussen al nieuwe besteld en hoop dat die er vlug is

                Grtz



                stil growing

                Comment


                • #68
                  inderdaad.

                  voordat de werking echt minder zou worden ben je wel een jaar verder,heb ik me laten vertellen door die jongen die het voor me test.

                  en bederven kan al helemaal niet als het origineel is want het blijft steriel in het flesje.

                  zou je niet druk maken,snipke en gewoon doorgaan en die sh*t opmaken.

                  hoe zijn de vorderingen tot nu toe van dit kuurtje?

                  greetz

                  Comment


                  • #69
                    vorderingen zijn op dit ogenblik sterker geworden maar voor de rest nog niks, doe nu ook 3-4 keer per week aan cardio, na de krachttraining 30-35 minuutjes op de crosstrainer. Dinsdag ga ik een test afleggen voor te zien wanneer mijn vetverbranding begint te werken, zo kan ik in de toekomst me daar ook beter op concentreren.

                    Grtz
                    stil growing

                    Comment


                    • #70
                      snipke
                      ben ook bezig met test prop(van gs) en ik werd die al vanaf de eerste week gewaar.kracht begon toen al toetenemen.
                      vanaf derde week ,krachttoename zeer goed.met somige oefeningen ongeveer 30% sterker geworden,vooral de rug.
                      het ging zo goed dat ik nu gekwetst ben aan elleboog en biceps.ik vind het vreemd dat jij pas na drie weken iets voelt
                      van de werking van de prop. mischien al meerdere kuren achter de rug en niet goed meer reageren??
                      dit was nogthans ook mijn eerste niet.
                      no thumbnail yet

                      Comment


                      • #71
                        Ik voelde van de eerste week ook al iets meer krachttoename maar niet spectaculair, mijn krachttoename is nu ook iets van een 30% denk ik maar niet zoals ik een krachttoename had wanneer ik 1keer in de 5dagen test enht. zette . Dit is nog maar mijn 2de kuurtje dus ik moet er wel op reageren

                        Grtz
                        stil growing

                        Comment


                        • #72
                          zijn de krachtoenames van prop blijvend of verdwijnen deze weer als je stopt met kuren

                          Grtz
                          stil growing

                          Comment


                          • #73
                            nou ja verdwijnen... het word wel weer minder, helaas

                            Comment


                            • #74
                              Wordt altijd minder als tijdens je kuur maar als het goed is blijf je zeker sterker hoor..

                              Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

                              Pain is temporary...pride is forever...

                              Comment


                              • #75
                                Bij mijn eerste kuur met test only werd ik ongelooflijk sterk, maar na de kuur was deze volledig weg. Hopelijk kan ik meer kracht vasthouden van deze kuur

                                Grtz
                                stil growing

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X