Originally posted by [b
Kuurtje
Collapse
X
-
shit mensen, ik bekijk vandaag even mijn test prop na en daar staat op exp. 03/2004 met andere woorden die is al verlopen en ik ben daar al 3weken eod met aan het prikken, zou ik verder doen of gewoon ermee stoppen
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Jul. 16 2004,12:51)]shit mensen, ik bekijk vandaag even mijn test prop na en daar staat op exp. 03/2004 met andere woorden die is al verlopen en ik ben daar al 3weken eod met aan het prikken, zou ik verder doen of gewoon ermee stoppen
GrtzWe blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Die prop heb ik indertijd gekocht van onze poolse vriend ,dus al de rest dat ik ervan gekocht heb zal ik ook maar eens nakijken. Ik heb het nu ook al drie weken gebruikt en heb er niks van gemerkt.Maar heb ondertussen al nieuwe besteld en hoop dat die er vlug is
Grtz
stil growing
Comment
-
inderdaad.
voordat de werking echt minder zou worden ben je wel een jaar verder,heb ik me laten vertellen door die jongen die het voor me test.
en bederven kan al helemaal niet als het origineel is want het blijft steriel in het flesje.
zou je niet druk maken,snipke en gewoon doorgaan en die sh*t opmaken.
hoe zijn de vorderingen tot nu toe van dit kuurtje?
greetz
Comment
-
vorderingen zijn op dit ogenblik sterker geworden maar voor de rest nog niks, doe nu ook 3-4 keer per week aan cardio, na de krachttraining 30-35 minuutjes op de crosstrainer. Dinsdag ga ik een test afleggen voor te zien wanneer mijn vetverbranding begint te werken, zo kan ik in de toekomst me daar ook beter op concentreren.
Grtzstil growing
Comment
-
snipke
ben ook bezig met test prop(van gs) en ik werd die al vanaf de eerste week gewaar.kracht begon toen al toetenemen.
vanaf derde week ,krachttoename zeer goed.met somige oefeningen ongeveer 30% sterker geworden,vooral de rug.
het ging zo goed dat ik nu gekwetst ben aan elleboog en biceps.ik vind het vreemd dat jij pas na drie weken iets voelt
van de werking van de prop. mischien al meerdere kuren achter de rug en niet goed meer reageren??
dit was nogthans ook mijn eerste niet.no thumbnail yet
Comment
-
Ik voelde van de eerste week ook al iets meer krachttoename maar niet spectaculair, mijn krachttoename is nu ook iets van een 30% denk ik maar niet zoals ik een krachttoename had wanneer ik 1keer in de 5dagen test enht. zette . Dit is nog maar mijn 2de kuurtje dus ik moet er wel op reageren
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment