Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb toen één maand niet kunnen trainen omdat ik ziek geworden was, heb wel de gains terug gepakt na die maand zonder training en degelijke voeding maar de kracht was volledig weg.
Ga nu bijna mijn 5de week in (morgen 5de prikje van equipose), en buiten sterker geworden heb ik nog niets gegaind, moet wel zeggen dat mijn voeding op cutten staat dus ligt het misschien daar aan. Denk ook wel dat de prop die ik had die over datum was niet veel heeft gedaan. Ga één van de volgende dagen andere prop ontvangen en ga daarmee doorgaan tot week 10denk ik
ik heb dan wel bijna geen kuur eravring maar in mijn winstrol only kuurtje was ik ook op cut dieet en kwam inderdaad niet aan...hield gewicht gelijk en werd wel droger
Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"
Ik las laatst nog dat test prop over de datum nog wel gewoon werkt, dat het nog gewoon te gebruiken is. Het moet dan niet in de zon op de vensterbank gelegen hebben al die tijd, maar dat lijkt me duidelijk.
Je doel was toch cutten? Hoe staat het daar mee dan, ben je al gedaald in vet%? Als het niet al teveel vorderd zou ik lager in Kcal. gaan en/of meer cardio, door je hoge eiwitinname en je kuur zal je dit niet veel spier kosten.
mijn vetpercentage is al redelijk gezakt, en toch op gewicht gebleven , dus dat is heel goed. Nog lager in Kcal ga ik niet gaan want dan begint de moed om gaan te trainen te komen denk ik. Cardio kan ik misschien nog opvoeren want heb de laatste 2trainingen geen cardio gedaan, met dat warme weer zie ik dat eigenlijk niet zo zitten.
Binnen 2weken beginnen we met de winstrol erbij te pakken en denk wel dat het verschil dan goed zichtbaar gaat worden.
Zeker weten!
en vooral de trainingssetjes kort maar krachtig houden.ETEN,TRAINEN,RUSTEN(leven als een monnik)
Persoonlijk hou ik ervan om elke dag 1 spiergroep te trainen,maar dat verschilt natuurlijk van individu.
Go For It Snipke.
Ps:Hoe zit het met de vochtretentie van prop??
Heb je daar last van,of valt het reuze mee?
Alhoewel het veel minder vocht vasthoud dan andere test heb ik toch gehoord van enkele jongens die er last van kregen.Maarja,hun schema kende ik niet,als ze er bv dianabol bij nemen,dan verklaart het veel eh
If you wanna get big...
You've got to eat like a pig!
begin me nu toch af te vragen wanneer die equipose gaat inkicken want daar heb ik nog niks van gevoeld of gemerkt. Die vreetbuien waar sommige het hier over hebben heb ik nog niks van gemerkt, oftewel eet ik zoveel al dat ik dat niet merk oftewel werkt die equipose bij mij niet.
Klinkt bekend, Snipke! Op de Amerikaanse boards zie ik dat ze al niet minder dan 600 mg Eq. per week nemen! Zoals je weet was ik er ook niet kappot van, maar wie weet komt het nog bij jou. Succes verder!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Volgende week vrijdag zet ik mijn 7e prikje met 400mg equipose en heb hier nog niks van ondervonden, terwijl begin ik ook met de winstrol misschien dat het dan wel een beetje begint te werken. Ik heb ondertussen ook mijn nieuwe test prop ontvangen en moet zeggen dat deze lekker prikt, doet geen pijn meer zoals de vorige van testopin. Probleem bij mij nu is na zoveel prikken ik bijna altijd 2 keer soms 3keer moet prikken omdat ik altijd bloed heb bij het aspireren,en dat begint me wel te vervelen
Moet wel zeggen dat ik veel droger ben geworden,en nog steeds op gewicht zit en toch ook sterker wordt hoewel ik veel minder eet
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 01 2004,12:44)]Moet wel zeggen dat ik veel droger ben geworden,en nog steeds op gewicht zit en toch ook sterker wordt hoewel ik veel minder eet
Grtz
dan zijt ge goe bezig , snip
Moet wel zeggen dat ik veel droger ben geworden,en nog steeds op gewicht zit en toch ook sterker wordt hoewel ik veel minder eet
Even een kleine update, deze week zet ik mijn 7e prikje equipose en ga ik terwijl aan de winstrol beginnen tot aan de nakuur.
Normaal gezien zou ik maar 6weken test prop doen maar denk dat ik er mee doorgaa tot in week 10, waarom weet ik zelf niet, ik wil alles uit de kuur halen denk ik. Ik heb wel een probleem met me te focussen op cutten, als ik train wil ik toch nog steeds die maximum eruit halen, ook al train ik nu op 15 seconden rust zodat mijn hartslag al in vetverbranding zit als ik ga cardio doen. Het eten valt me ook zwaar, probeer wel mijn kcal in de perken te houden maar valt niet altijd mee, tegenwoordig eet ik al uit verveling, moet nog maar het idee hebben dat ik honger ga krijgen en eet ik al iets.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment