Kuurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by [b
    Citaat[/b] (real1972 @ Aug. 15 2004,12:41)]kan ik van mee praten is niet normaal meer. snachts drijf ik het bed uit.
    maar goed ik zie nu al resultaten van al dat gezweet en dat maakt en hoop goed heheheheeh
    heb jij dat dan ook van de winstrol real, ik was gisteren in mijn bed ook al aan het denken stel dat er iets verkeerd in het potje zit en er clen inzit en ik hiervan 4tablets per dag neem dan kan ik binnenkort het zelfde meemaken als mijn trainingsmaat en het ziekenhuis in belanden, en dat wil ik nu even wel vermijden

    Grtz
    stil growing

    Comment


    • komt echt van de win
      maak je niet druk daarom.
      de temperatuur helpt ook mee nu.
      als je maar goed drinkt dan is er niets aan de hand.

      Comment


      • even een kleine update, heb vandaag mijn Bf is laten meten, gewoon ter controle of ik wel goed bezig ben; Bf is met 7% gedaald en ben nog steeds niets van gewicht verloren, dus denk wel dat ik goed bezig ben
        Tot mijn grote spijt kan ik nog altijd niet zeggen wat de equipose voor me gedaan heeft, oftewel heeft deze toch een ondersteunende werking bij de rest van de as , maar krijg er geen meer kracht van of vreetbuien van, oftewel was het weggegooid geld, de winstrol die werkt prima, die zweetbuien voel ik serieus

        Grtz
        stil growing

        Comment


        • Originally posted by [b
          Citaat[/b] (snipke @ Aug. 20 2004,18:34)]even een kleine update, heb vandaag mijn Bf is laten meten, gewoon ter controle of ik wel goed bezig ben; Bf is met 7% gedaald en ben nog steeds niets van gewicht verloren, dus denk wel dat ik goed bezig ben  
          Tot mijn grote spijt kan ik nog altijd niet zeggen wat de equipose voor me gedaan heeft, oftewel heeft deze toch een ondersteunende werking bij de rest van de as , maar krijg er geen meer kracht van of vreetbuien van, oftewel was het weggegooid geld, de winstrol die werkt prima, die zweetbuien voel ik serieus

          Grtz
          Ja he goed spul is het!
          ik heb ook mega zweetbuien. normaal zou ik zeggen dat ik in de overgang ben

          Comment


          • Lijkt me overduidelijk dan dat je goed bezig bent Snipke!!

            Comment


            • 7% gedaald??
              Klasse man!!

              Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

              Pain is temporary...pride is forever...

              Comment


              • 7% gedaald, geen gewichtsverlies en blijven mekkeren.



                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                Comment


                • 7% gedaald en geen gewichtsverlies,dan heb je al flink wat kilo's spiermassa erbij.
                  no thumbnail yet

                  Comment


                  • ja sta er zelf verstomd van,het verschil is duidelijk zichtbaar, nog 4weken winstrol te gaan en dan hopen dat het na de kuur allemaal blijft zitten

                    Grtz
                    stil growing

                    Comment


                    • dat worden nieuwe pics.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                      Comment


                      • Natuurlijk waarde Collega kan ik zelf ook beter de progressie zien

                        Grtz
                        stil growing

                        Comment


                        • Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Aug. 23 2004,20:20)]ja sta er zelf verstomd van,het verschil is duidelijk zichtbaar, nog 4weken winstrol te gaan en dan hopen dat het na de kuur allemaal blijft zitten

                          Grtz
                          Ja mooi want ik ben al wel uit gekeken op die rug van je

                          en 4 weken win nog! gaat helemaal goed komen dan.
                          Je zult weinig verliezen als je nu ook niet al teveel vocht vast houd.

                          Comment


                          • als ik vocht vast hou zal het op mijn buik zijn denk ik, want de rest daar komen de vezels zo doorstaan.
                            Juist de aders op de biceps enzo willen er maar niet doorkomen, mijn maat zei dat mijn aders veel te diep lagen en er dus nooit zullen doorkomen

                            Grtz
                            stil growing

                            Comment


                            • Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Aug. 24 2004,12:01)]als ik vocht vast hou zal het op mijn buik zijn denk ik, want de rest daar komen de vezels zo doorstaan.
                              Juist de aders op de biceps enzo willen er maar niet doorkomen, mijn maat zei dat mijn aders veel te diep lagen en er dus nooit zullen doorkomen

                              Grtz
                              Dat kan heel goed snipke.
                              Heb het zelf ook dus dat zit er niet in dan.
                              Maar persoonlijk vind ik het niet erg. Ben er niet zo kapot van dat de aders er boven op liggen.
                              maar ja dat is persoonlijke smaak.

                              Comment


                              • Bij mij zie je alleen 1 dikke ader in me schouder.....maar wil hem ook wel zo door me bicep heen dat je he mziet dat lijkt me cool .....
                                Maar omdat ze dus ondiep liggen ken je bicep niet verder groeien dus als ze diep liggen ken ie wel vet massief worden ? wil graag wat meer uitleg hierover ben geinteresseerd.. Soms zie je idd bij mensen al snel de aders door de bicep heen lopen waar ken dat door komen weinig armvet ofzo ?

                                grtzz



                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X