Kuurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ik vind persoonlijk boven liggende aders erg mooi.
    het zegt ook wat over je vet%
    hoe droger hoe meer aders je gaat zien...dus ik ben fan van aders ;-)

    en snipke 7% vind ik een top prestatie!! en je moet nog 4 weken haha succes man

    Comment


    • Originally posted by [b
      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 24 2004,13:46)]Bij mij zie je alleen 1 dikke ader in me schouder.....maar wil hem ook wel zo door me bicep heen dat je he mziet dat lijkt me cool .....
      Maar omdat ze dus ondiep liggen ken je bicep niet verder groeien dus als ze diep liggen ken ie wel vet massief worden  ?    wil graag wat meer uitleg hierover ben geinteresseerd.. Soms zie je idd bij mensen al snel de aders door de bicep heen lopen waar ken dat door komen weinig armvet ofzo ?

      grtzz  
      Uiteraard telt het vetpercentage mee, hoe meer vet hoe minder aders (en spieren) je zult zien lopen.
      Daarnaast liggen echter de aders bij de één wat dieper dan bij de ander. Bij mensen waar de aders dieper liggen zul je die dus minder snel zien, zelfs met een mindere hoeveelheid vet op de armen.

      Met groeipotentieel heeft dit echter helemaal niets te maken hoor!
      Hoe groot je armen kunnen worden hangt absoluut niet samen met hoe diep je aders liggen, hooguit hoe groot ze lijken. Door een hele duidelijke spierdefinitie en duidelijk zichtbare aders kan iemand immers groter lijken dan hij daadwerkelijk is.

      Comment


      • Je weet ook alles heh shanesse.... .
        Thx voor de info..

        Grtzzz

        Comment


        • Weet bij lange na niet alles hoor moet er ook niet aan denken...
          Maar als ik het antwoord op een vraag toevallig wel weet geef ik tuulk, is het forum toch voor.
          Enne, graag gedaan natuurlijk.  

          Comment


          • Kleine update, heb gisteren laatste prikje equipose gezet, waarom weet ik niet maar ja het zat nu eenmaal in mijn kuur. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over mijn kuur, door het gebruik van de winstrol ben ik nu 1-1,5kilo zwaarder geworden en ben 7% vet kwijt, mensen die me een tijdje in de fitness niet gezien hebben en me nu terug zien zeggen dat ik serieus ben veranderd en de meeste zeggen dat ik serieus bijgekomen ben maar is dus niet waar, gewoon het Bf is gedaald en alles lijkt nu imposanter, ben ook een 20% sterker geworden en moet nog drie weken winstrol doen

            Grtz
            stil growing

            Comment


            • Gaat lekker dus! Complimenten!
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

              Comment


              • Werelds man!
                Lekker doorgaan die laatste weken gaat helemaal goed komen

                Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

                Pain is temporary...pride is forever...

                Comment


                • Kan zeker nog wel wat bijkomen in die laatste weken maar is nu al een prima resultaat.  

                  Comment


                  • Het is zover, ik ben overtraind, heb nog twee weken te gaan in mijn kuur en ben overtraind, komt waarschijnlijk door mijn beperking van kcal en zwaar doortrainen, het trainen gaat me echt niet meer,slaap helemaal niet meer en voel me heel de dag moe.

                    krachttraining ga ik nu een weekje laten rusten maar dacht nog wel cardio te doen, is dit een goed idee of kan ik beter alles een beetje laten rusten

                    Grtz
                    stil growing

                    Comment


                    • Misschien komt het door je full body workouts?

                      Ik zou 1 dag flink gaan eten, gewoon veel eten, geen junk. Hiervan kan je lichaam dan goed herstellen.

                      Cardio kan je blijven doen, ik zou dan kwa krachttraining heel weinig doen, enkel basisoefeningen, en dan weinig setjes. Zou wel blijven trainen om spieren te behouden.
                      Shitty food will make you look like shit.

                      http://www.pro-active-medicine.nl

                      Comment


                      • Zou een hele week rust nemen als ik jou was, gewoon helemaal niks.
                        Sterkte kerel!

                        Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

                        Pain is temporary...pride is forever...

                        Comment


                        • zou ik moeten inleveren als ik niks doe, dacht ook anders gewoon de basis oefeningen te doen, 2 setjes 10-12 hh, probleem is ga ik dat wel kunnen,heb mezelf al een paar keer wijsgemaakt dat ik enkel cardio zou doen, maar eenmaal in de gym kan ik me precies niet bedwingen en moet ik de zwaarste ijzers kunnen tillen.

                          Wil alleen niks verliezen van wat ik nu bereikt heb

                          Grtz
                          stil growing

                          Comment


                          • Zolang je nog in je kuur zit zul je niet tot nauwelijks verlies hebben hoor, ná je kuur nog in die dip zitten en dus niet goed kunnen trainen is een veel groter risico.
                            Zou persoonlijk dus ook voor de week volledige rust gaan, in de hoop dat je daardoor goed herstelt.

                            Comment


                            • Heel belangrijk om na je kuur inderdaad uit de dip te zijn! Massa verliezen zal zeker wel meevallen.

                              Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

                              Pain is temporary...pride is forever...

                              Comment


                              • een weekje rust he snip.maar ik zou toch zien dat ge genoeg blijft eten. van een week rust verlies je geen spieren,het is niet leuk tijdens een kuur van te rusten,maar als je overtraint bent zou ik toch maar doen als ik jou was.
                                ik heb ne maat die aan kickboksen deed ,en die ging daar zo diep voor dat hij ne burnout(overtraining)had.die wist van geen ophouden en bleef maar doortrainen(ook al ging het van geen kanten meer).dan toch maar naar de dokter gegaan die dit ook vaststelde.die heeft daar een jaar mee gezeten en moeten stoppen met trainen.niks ging meer,was volledig op.
                                nu is hij er terug bovenop. dus als je denkt van overtraint te zijn(mischien is het maar een tijdelijke dip),is even rusten de boodschap.
                                no thumbnail yet

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X