Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
kleine update, zit in mijn laatste week winstrol en heb beslist er nog 1week test prop 200mg ed bij te zetten. De reden hiervan is dat ik nog prop had liggen van een andere dealer maar deze was nu al een maand over datum, dus was het nu gebruiken of weggooien, dus heb ik maar besloten hem op te spuiten, weet niet of de gains er veel gaan aan veranderen maar we zien wel. Normaal zou ik dan deze week 1,4gram prop bijzetten, zullen zien of het wat uitmaakt en dan direct aan de nakuur beginnen.
Nee heb nog voor twee weken liggen maar omdat normaal na deze week mijn nakuur begint dacht ik dat 1week het zou moeten doen, of heeft het opschuiven met 1week van de nakuur geen gevolgen, zoniet dan doe ik er nog een week bij
oke duidelijk, alleen die prop doet zo een pijn he, heb maandag in de linkerbil gezet en ze doet vandaag nog pijn, allee niet echt pijn maar stijf, maar we geven niet op
Dat ik nu zo een hoeveelheden ga zetten heeft dat geen nadelige invloed als ik in de winter mijn bulkkuur zou doen met 500 sus
Prop is maar een heel klein gedeelte van sustanon dat uit 4 test-esters bestaat waaronder dus proprionaat. Maakt daarvoor niet uit dus.
Wat wel uitmaakt is de tijd die tussen deze en je volgende kuur zit.
Tot nu toe ben ik 7% Bf kwijt maar geraak precies niet meer kwijt alles is goed gegroeid en komt beter uit door het droger worden maar mijn biceps zijn geen millimeter gegroeid wat ik dus frusterend vind, ik weet niet meer wat gedaan met mijn biceps.
daar heb je gelijk in , maar ik moet ook aan de toekomst denken en dan begint het "hoe kunnen die biceps dan wel groeien" want draai en keer zoals je het wil naar de biceps kijkt iedereen als je zegt dat je aan bb doet
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment