Kuurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Snipke,

    Van advies kan ik je helaas niet dienen, maar in ieder geval succes !!!

    100%n
    Alias Homer Simpson ...

    Comment


    • kleine update, zit in mijn laatste week winstrol en heb beslist er nog 1week test prop 200mg ed bij te zetten. De reden hiervan is dat ik nog prop had liggen van een andere dealer maar deze was nu al een maand over datum, dus was het nu gebruiken of weggooien, dus heb ik maar besloten hem op te spuiten, weet niet of de gains er veel gaan aan veranderen maar we zien wel. Normaal zou ik dan deze week 1,4gram prop bijzetten, zullen zien of het wat uitmaakt en dan direct aan de nakuur beginnen.

      Grtz
      stil growing

      Comment


      • Kan zeker geen kwaad en het is kortwerkend dus ben benieuwd wat het doet. Heb je nog maar voor één week of doe je er bewust maar één?

        Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

        Pain is temporary...pride is forever...

        Comment


        • Nee heb nog voor twee weken liggen maar omdat normaal na deze week mijn nakuur begint dacht ik dat 1week het zou moeten doen, of heeft het opschuiven met 1week van de nakuur geen gevolgen, zoniet dan doe ik er nog een week bij

          Grtz
          stil growing

          Comment


          • Maakt niks uit voor je nakuur dus zou zelf lekker opmaken wat je nog hebt..

            Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

            Pain is temporary...pride is forever...

            Comment


            • oke duidelijk, alleen die prop doet zo een pijn he, heb maandag in de linkerbil gezet en ze doet vandaag nog pijn, allee niet echt pijn maar stijf, maar we geven niet op
              Dat ik nu zo een hoeveelheden ga zetten heeft dat geen nadelige invloed als ik in de winter mijn bulkkuur zou doen met 500 sus

              Grtz
              stil growing

              Comment


              • Prop is maar een heel klein gedeelte van sustanon dat uit 4 test-esters bestaat waaronder dus proprionaat. Maakt daarvoor niet uit dus.
                Wat wel uitmaakt is de tijd die tussen deze en je volgende kuur zit.

                Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

                Pain is temporary...pride is forever...

                Comment


                • dat zal wel enkele maanden zijn Mr C, nu ga ik er een tijdje mee stoppen

                  Grtz
                  stil growing

                  Comment


                  • Had niet anders van je verwacht Mr.S...

                    Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

                    Pain is temporary...pride is forever...

                    Comment


                    • Kleine update, gisteren de laatste winstrol tablet naar binnen gewerkt,normaal zou ik nu beginnen met nakuren maar heb dus besloten om de prop op te werken,dus nog één week op de prop 200mg elke dag. en dan nakuren.

                      Tot nu toe ben ik 7% Bf kwijt maar geraak precies niet meer kwijt alles is goed gegroeid en komt beter uit door het droger worden maar mijn biceps zijn geen millimeter gegroeid wat ik dus frusterend vind, ik weet niet meer wat gedaan met mijn biceps.

                      Grtz
                      stil growing

                      Comment


                      • Komen er weer nieuwe foto s snipke?


                        Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                        Comment


                        • Als je bf ook daar minder is wat bijna niet anders kan tonen ze zeker groter hoor!!

                          Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

                          Pain is temporary...pride is forever...

                          Comment


                          • er zullen wel nieuwe foto's komen harold maar effe wachten want ga misschien nog even aan de spiropent

                            Ja Mr c ze lijken groter maar als ik ze meet zijn ze niet gegroeid,en dat vindt ik frusterend

                            Grtz
                            stil growing

                            Comment


                            • Ik begrijp je helemaal maar zeg nou zelf.... veel lager bf en niets af van je gewicht/omvang.

                              In cm niets erbij maar ik weet zeker dat het lijkt alsof ze minimaal 5cm gegroeid zijn!

                              Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

                              Pain is temporary...pride is forever...

                              Comment


                              • daar heb je gelijk in , maar ik moet ook aan de toekomst denken en dan begint het "hoe kunnen die biceps dan wel groeien" want draai en keer zoals je het wil naar de biceps kijkt iedereen als je zegt dat je aan bb doet

                                Grtz
                                stil growing

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X