Kuurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zo Snipke de resultaten mogen er zijn, maar vindt je 200mg prop ed zelf ook niet een beetje heel erg veel? Je gaat dan opeens in 1 week heel erg hoog en daarna opeens niets meer dus ga je harder crashen naar mijn mening!!! Succes iig!!!
    Hou ons op de hoogte!!!
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

    Comment


    • Als er vet van je armen af is en je armen hebben nog steeds de zelfde omvang dan zijn ze weldegelijk gegroeid
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

      Comment


      • Originally posted by [b
        Citaat[/b] (bigbardie @ Sep. 19 2004,23:36)]Zo Snipke de resultaten mogen er zijn, maar vindt je 200mg prop ed zelf ook niet een beetje heel erg veel? Je gaat dan opeens in 1 week heel erg hoog en daarna opeens niets meer dus ga je harder crashen naar mijn mening!!! Succes iig!!!
        Hou ons op de hoogte!!!
        wat bedoel je hiermee, crashen, denk je dat ik in een dip ga komen en mijn resultaten zal verliezen, misschien beter om nu af te bouwen naar 200 eod

        Grtz
        stil growing

        Comment


        • Je zou de laatste dagen 100mg per dag kunnen pakken.

          Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

          Pain is temporary...pride is forever...

          Comment


          • Ja ik denk dat je in een zwaardere dip terecht komt, 100mg ed lijkt me idd meer dan genoeg en ben anders ook bang dat je lichaam straks niet goed meer op die 500 mg sust gaat reageren (ligt ook aan de tijd die ertussen zit natuurlijk)!!
            zeg eerlijk 1,4 gram test in de week met jouw kuurverleden is wel heel erg veel he!!
            Mr. HOLLAND 2006 NAC
            Mr. HOLLAND 2007 NAC
            3e Mr. WORLD 2007 NAC

            Comment


            • ja ik weet het 1,4gram is heel veel met mijn geringe kuurverleden,ik ga nu 100 ed doen, en zo afbouwen naar misschien 100eod
              bedankt voor de wijze reacties want ik had er nog niet bij stil gestaan

              Grtz
              stil growing

              Comment


              • en nu zijn we ziek, van gisteren zit ik al met de diaree, eten lukt niet,denk dat mijn lichaan gewoon rust nodig heeft dat ik het een beetje te ver gepusht heb en nu rust nodig heb. Normaal gezien moest ik nog 2keer 100mg prop zetten maar ga dit nu niet doen, ga wachten tot ik genezen ben en dan beginnen aan de spiropent en nolvadex

                Grtz
                stil growing

                Comment


                • Hè, dat is nou vervelend, Snipke! Zou toch nu al met de nakuur beginnen. Nolvadex, bedoel ik dan. Tenslotte daalt je testosterongehalte zeer snel als je nu niet meer gebruikt. Samen met ziekte zou dat wel eens tot te veel spierverlies kunnen leiden. Spiropent idd maar even mee wachten. Sterkte!
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                  Comment


                  • Beterschap Snipke!

                    Ben zelf wat grieperig...

                    Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

                    Pain is temporary...pride is forever...

                    Comment


                    • He klote man, probeer wel zo goed mogelijk te eten!!! Beterschap!!!
                      Mr. HOLLAND 2006 NAC
                      Mr. HOLLAND 2007 NAC
                      3e Mr. WORLD 2007 NAC

                      Comment


                      • Beterschap Snipke, maar zou inderdaad niet met de nakuur wachten tot je beter bent.

                        Comment


                        • oke, bedankt mensen, dan ga ik van vandaag starten met de nakuur, ik dacht enkel dat door de diaree de nolvadex misschien vlugger er weer uit zou zijn dan hij in mijn lichaam heeft gezeten

                          Grtz
                          stil growing

                          Comment


                          • sterkte,bro!

                            greetzz

                            Comment


                            • Wel de clen laten liggen he! dat is ook een aardige aanslag op je gezondheid
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

                              Comment


                              • Clen zou ik zeker niet nemen nee, ga je alleen maar zieker van worden. Nolvadex gewoon wel mee beginnen.

                                Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

                                Pain is temporary...pride is forever...

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X