Kuurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Misschien geen onverstandig idee om zoals mr symmertry
    al zegt te beginnen met nolvadex.
    misschien wat multi vitamine nemen.

    GRtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

    Comment


    • Nakuur inderdaad gewoon mee beginnen!

      Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

      Pain is temporary...pride is forever...

      Comment


      • heb vandaag al mijn 2tabs nolva genomen en ga deze week zo door en volgende week nog 1tab per dag

        Maar ik voel me al beter en de diaree is al weg,maar ga toch een weekje niet trainen denk ik, is niet verstandig achter een kuur maar ik zie wel

        Grtz
        stil growing

        Comment


        • Snipke,

          Tis je geloof ik niet gegund he ?

          Anyway, succes man !!  

          100%
          Alias Homer Simpson ...

          Comment


          • ik weet het 100%, maar spieren hebben een goed geheugen dus die komen wel terug, ben in mijn eerste kuur ook ziek gevallen ,10kilo verloren maar nog geen 2maand erachter had ik ze al terug gepakt,ben best wel een doorbijter op dat gebied

            Grtz
            stil growing

            Comment


            • Precies..

              Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

              Pain is temporary...pride is forever...

              Comment


              • Thnx Mr C, ik heb nu een paar dagen al niet meer getraind en ben precies aan het krimpen, dit is natuurlijk niet zo maar je weet dit zit tussen de oren, maar wat ik wel geleerd heb ondertussen is dat je hieraan niet teveel moet denken en denken van , mijn lichaam heeft de rust nodig en ga ze dat ook gunnen. Die spieren komen wel terug en misschien nog meer door het lichaam te laten rusten dan door te blijven trainen en misschien alles te verliezen.

                Was vandaag even in de sportschool geweest en de instructeurs vroegen al wat er was dat ik een paar dagen niet was komen trainen,ze vroegen of ik vandaag zeker kwam en heb gezegd met pijn in het hart ,nee sorry jongens heb de rust nodig , en geloof me dat deed pijn

                Grtz
                stil growing

                Comment


                • Moeilijk zeker maar veel beter als doorgaan!
                  Lekker dat weekje rust nemen en daarna weer 100%.

                  Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

                  Pain is temporary...pride is forever...

                  Comment


                  • Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (snipke @ Sep. 28 2004,11:31)]ik weet het 100%, maar spieren hebben een goed geheugen dus die komen wel terug, ben in mijn eerste kuur ook ziek gevallen ,10kilo verloren maar nog geen 2maand erachter had ik ze al terug gepakt,ben best wel een doorbijter op dat gebied

                    Grtz
                    Netjes hoor !!  

                    En inderdaad niet opgeven !

                    Grtz 100%
                    Alias Homer Simpson ...

                    Comment


                    • nog een kleine update, zit nu in mijn tweede week nakuur, binnen een paar weken ga ik eens een volledig verslagje geven van mijn kuur. Tot nu toe gaat alles naar wens, ik heb een paar dagen niet getraint en ben vorige donderdag terug begonnen, het was precies dat ik sterker geworden was , zaterdag de benen gedaan maar had niet echt gegeten en dus was ik snel leeg, maar alles ging naar wens.

                      Tot nu toe ben ik ongeveer 8-10% droger geworden en 1-3 kilo lichter geworden, ik weet ook dat je niet kunt dalen in bf en hetzelfde gewicht houden, maar het heeft er een tijdje toch zo uitgezien, werd zelfs zwaarder van de winstrol maar dit heeft niet lang geduurt, ook een beetje eigen fout want wou echt droog worden en heb dan mijn voeding nog aangepast. Massa ben ik ook een beetje kwijt maar vindt het niet zo erg want als ik nu wil gaan bulken kan ik met een schoone lei beginnen, ben nu nog wel aan het denken om nog droger te worden en echt voor de 10% te gaan met de spiropent

                      Stats zijn nu , 168cm groot - 78 kilo en + - 14%

                      Grtz
                      stil growing

                      Comment


                      • stats klinken goed snip

                        misschien tijd voor wat nieuwe pic's??
                        Who's the Chef

                        Comment


                        • Gaan er zeker komen hoor dat had Snipke al toegezegd..

                          Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

                          Pain is temporary...pride is forever...

                          Comment


                          • Prima werk, Snipke! Succes met de laatste (ki)lootjes.  



                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                            Comment


                            • Dat is niet misselijk... goed gedaan man
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

                              Comment


                              • heb enkel schrik dat ik nog meer gewicht zou verliezen, 78kilo op zich is niet echt veel , ben wel maar 168cm groot dus dat compenseert alles een beetje, nu heb ik wel een mooie basis om naar de 90kilo te gaan, want dat is toch mijn doel tegen volgende zomer

                                @Mr C, die laatste week met de prop heeft wel veel gedaan voor me,ben sterker geworden en heb het tot nu toe behouden

                                Grtz
                                stil growing

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X