Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
oke, iedereen kan de foto's zien en iedereen kan zijn commentaar geven, negatief, positief zeg het maar.
Ben dus begonnen op 80kilo met 24 % Bf, en ben geeindigd op 77-78 kilo met 14% Bf, op de foto's is het niet echt goed te zien,maar in het echt zie je duidelijk verschil. Even iets over de kuur, test prop en winstrol zal ik zeker nog gebruiken maar equipose dus nooit meer, weet niet wat dit gedaan heeft maar heb er zeker niets van gemerkt, misschien ergens een ondersteunende functie maar dat zal ik pas weten als ik met winstrol en prop eens alleen kuur.. Nu ben ik nog aan het twijfelen of ik nog spiropent zou nemen of niet,is er hier iemand die weet wat je dan nog van gewicht verliest.,langs de andere kant wil ik nu wel starten met bulken (eerst een rustperiode nemen en enkel onderhoud eten) heb nu een mooie lei en als ik stilletjes bulk, laat ons zeggen per 5-6 kilo dan terug even cutten dan terug bulken, ik wil zeker niet meer zoveel vet aankomen als deze keer , je moet er godverdomme veel te hard voor werken voor alles eraf te krijgen.
Bulken is 'uit' Snipke! Ik bedoel: wat heb je aan 6 kilo winst waar de helft vet van is? Zou gewoon genoeg en schoon eten en de kilo's geleidelijk laten komen.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
dat is ook wat ik bedoelde Mr symmetrie, niet mee zoals ik het voorheen gedaan heb, 10kilo erbij waarvan ook 5kilo vet was en dan maar proberen dat vet eraf te krijgen, ik heb nu een goede basis voor verder op te bouwen
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment