Originally posted by [b
Kuur voor de winter/lente
Collapse
X
-
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Aug. 29 2004,10:02)]Kan nog vanzelf weggaan hoor als je een poosje uit je kuur bent.
Weg laten halen geeft geen garantie op wegblijven helaas.
Greets...It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Aug. 30 2004,15:39)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Aug. 29 2004,10:02)]Kan nog vanzelf weggaan hoor als je een poosje uit je kuur bent.
Weg laten halen geeft geen garantie op wegblijven helaas.
Greets...
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (banaan @ Aug. 30 2004,12:01)]Scheelt weer een hoop geprik en moet ik dan ook 50mg per dag nemen? En is de werking van tabs minder dan van injects?
En zou het iets uitmaken of ik tussen de dboll en winstrol mariadistel neem voor de lever.
Kuur zou er dus als volgd uitzien:
Week 1t/m12 750 mg test enanthate
Week 1t/m12 600mg deca
Week 1t/m4 dboll 50mg dag
Week 10t/m15 50mg winstrol dag
vanaf week 16 nakuur.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ben nou een week of drie met chlomid bezig (5 weken na de kuur en nog niets verloren van massa of kracht ) en de gyno is al stukken minder het zal niet helemaal weg gaan maar genoeg om niet naar de dokter te gaan. Zal bij de volgende kuur eens arimidex proberen werkt misschien beter voor mij.Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Kuurtje wordt toch iets anders en wat eerder als gedacht
Wordt als volgt
Week 1 tot en met 10 750mg sustanon
Week 1 tot en met 10 400mg deca
Week 1 tot en met 6 40mg dianabol ed
Nakuur met chlomid zoals gepland
Kuurtje uit de oude doos en hoop hier toch wel weer de nodige kilootjes te pakken.
Mocht ik in week 10 nog resultaat boeken dan plak ik er nog 2 weken achter en de stromba hou ik wel voor de zomerkuur (ben nog niet begonnen en denk al weer aan de volgende ).
Verder zal ik de gehele kuur rond de 4500 a 5000 cal per dag zitten en rond de 3 gram eiwit per kilogram lichaamsgewicht.
Ga over een paar weekjes samen met Rik beginnen en zullen wel posten hoe het allemaal verloopt
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (banaan @ Nov. 30 2004,21:27)]Kuurtje wordt toch iets anders en wat eerder als gedacht
Wordt als volgt
Week 1 tot en met 10 750mg sustanon
Week 1 tot en met 10 400mg deca
Week 1 tot en met 6 40mg dianabol ed
Nakuur met chlomid zoals gepland
Kuurtje uit de oude doos en hoop hier toch wel weer de nodige kilootjes te pakken.
Mocht ik in week 10 nog resultaat boeken dan plak ik er nog 2 weken achter en de stromba hou ik wel voor de zomerkuur (ben nog niet begonnen en denk al weer aan de volgende ).
Verder zal ik de gehele kuur rond de 4500 a 5000 cal per dag zitten en rond de 3 gram eiwit per kilogram lichaamsgewicht.
Ga over een paar weekjes samen met Rik beginnen en zullen wel posten hoe het allemaal verloopt
alleen moet je die clomid vervangen voor nolva want je had nu al last van gyno dus dat moet je nog even aanpassen en dan moet het helemaal goedkomen
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Aug. 29 2004,13:51)]Deca-dick is een overdreven iets vind ik persoonlijk, zolang je er maar test naast gebruikt is er niks aan de hand. Alleen deca is vragen om problemen.
Greets...
Test had bij mij zeer zeker de overhand (500mg enth en 400mg deca) !
Grtz..Alias Homer Simpson ...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment