Terug invliegen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Succes dan maar!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 14 2004,18:33)]Succes dan maar!

Greets...
      ja, nogmaals dus

grtz
      Elk pondje komt door het mondje !!!
      Denk je sterk.

Comment

succes maar weer

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Trainen gaat heeeeeeeeel goed, leuk na een (korte) periode van stop.

EĂ©n probleempje en dat is dat ik na mijn training heel zwakjes word en zeer moe (dat moe zijn kan ik begrijpen na werk)
          soms moet ik mij leggen en krijg ik zelfs kotsneigingen
          Ook bibberen hoort daarbij en mijn eerste half uur na training moeten ze mij dus met RUST laten want ik ben niet te genieten, ook tijdens training moeten ze mij echt niet lastigvallen. ( snakken en bijten dus )

Heb dat bijna al altijd gehad en daardoor pakte ik tijdens training isotonic (poeder met koolhydraten, zoetstof en vitaminen)...sportdrankje dat jezelf maakt dus maar had geen nut.

Na een tijdje gaat dat zwakke gevoel gelukkig over (change dat ik thuis train) en dat is dan na zo'n half uurtje.

Aan mijn voeding kan het niet liggen want tegen dat ik train heb ik er al 4 maaltijden achter de kies ( en 2 shakes)
          1 Ă  2 uur voor training (16h) drink ik nog extra shake en eet ik banaantje.
          Na training (binnen het uur) eet ik avondmaal en daarna shake.
          Misschien train ik gewoon te zwaar maar na Ă©Ă©n uurtje voel ik me terug kiplekker zodus misschien zeggen jullie dan wat is het probleem???....en dat is dus tegen einde training en eerste half uur na training.

Train 3x full body (bovenlichaam, niet echt full body dus) en dat duurt ongeveer een klein uurtje wat toch normaal is.
          Zaterdag train ik benen in sportschool.
          Niet iedereen is voorstander van full body maar zolang ik vooruitga doe ik het zo...en ik ga nog steeds dus

grtz wim(meke)
          Denk je sterk.

Comment

PS. Toch ongelooflijk gelukkig dat ik weer kan trainen...echte liefde is dat tussen mij en mijn ijzers!!!
            Voel me dus niet single meer nu, ga mijn toestellen koosnaampjes beginnen geven.

grtz Wim(meke) in love
            Denk je sterk.

Comment

Je zegt dat het niet aan te weinig eten kan liggen maar ik denk toch dat dat het is. Je ademt wel goed tijdens de oefeningen?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 15 2004,19:45)]Je zegt dat het niet aan te weinig eten kan liggen maar ik denk toch dat dat het is. Je ademt wel goed tijdens de oefeningen?

Greets...
                Ja, ik probeer er op te letten. Geen adem inhouden dus tijdens oefening.
                En nog meer eten zal echt moeilijk worden want tegen avondmaal kan er niks meer bij (soms last snachts van maagzuur).
                Heb 2 weken niet getraind en ben iets minder dan 2 kg vervet zodus normaal zit dat wel goed met mijn schema.
                Eenmaal ik bezig ben met trainen kan ik wel moeilijk stoppen en ga dus lekker door totdat het vervelende gevoel opkomt..misschien ga ik te ver door.

Ook na zware oefening stijgt het gelijk naar mijn hoofd en trek ik rare muiltjes (en eens goed roepen, gemakkelijk thuis)ook zie ik eventjes gelijk wat vlekjes...maar dit gevoel na mijn reeks is leuk oppeppend, alsof je gaat ontploffen maar dat zullen er nog wel meer hebben dan ik alleen.
                Maar dat is dus het probleem niet integendeel
                grtz
                Denk je sterk.

Comment

Denk dat het gewoon door het zware trainen komt. Ben zelf na benen trainen ook niet meer 100%, moe, duizelig, kapot gewoon.

Heb er bij andere trainingen nooit last van.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

2e spuit gezet vandaag en flesje (10ml) ,is bijna leeg...wat ik nu merk is dat er dus poeder overblijft dat ik niet kan optrekken Hopelijk blijft niet alle werkzame stof erin zitten.
                    Misschien volgende keer dikkere naald.
                    grtz
                    Denk je sterk.

Comment

Welke naald gebruik je nu?

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (harold @ Okt. 17 2004,12:48)]Welke naald gebruik je nu?

Grtz..
                        Ik vraag gewoon in apotheek intramusculaire spuiten en krijg dan spuiten mee van 0,8 x 4.
                        Normaal gaat dat vlotjes maar het laatste kan ik niet zo goed optrekken.
                        Wil dat dan zeggen dat ik de olie eruithaal en de werkzame stof er blijft inzitten want zo heeft dat geen nut....kan me moeilijk voorstellen dat alles in flesje blijft zitten want zo erg is het ook niet, alleen het flesje leegtrekken gaat dus wat moeilijk.

grtz wim
                        Denk je sterk.

Comment

Dan moet je er eerst lucht inspuiten. Gewoon je injectiespuit tot 2ml vullen met lucht, in het flesje prikken en dan de lucht eruit drukken. Vervolgens gaat het opzuigen gemakkelijker.

Maar anders wat, begrijp ik nou goed dat je flesje van 10ml bijna leeg is na 2 injecties?

Greets...

Comment

Nee, is mij derde (Ă©Ă©n voor blessure).
                            Vorige week Ă©Ă©n en nu dus.
                            Lucht spuit ik erin hoor maar laatse vloeistof uit flesje is papachtig. Anders geen problemen met primo...dacht dat de winstrols ook zo waren.
                            Is dat omdat ze overgedoseert zijn???

grtz wim
                            Denk je sterk.

Comment

Lijkt me niet. Klinkt ook niet helemaal jofel maar ik ken ze zelf niet en kan er ook niks over zeggen. Zal eens wat om me heen vragen aan mensen.

Greets...

Comment

Heb oplossing gevonden, gewoon wat opwarmen en de vloeistof wordt volledig vloeibaar (geen opstropping meer dus.)
                                Heeft iemand dit al meegemaakt???

grtz en tevreden dat het opgelost is (letterlijk en figuurlijk )

wim(meke)
                                Denk je sterk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X