Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (wimmeke26 @ Okt. 17 2004,18:41)]Heb oplossing gevonden, gewoon wat opwarmen en de vloeistof wordt volledig vloeibaar (geen opstropping meer dus.)
Heeft iemand dit al meegemaakt???
Ja... bij frituurvet.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Ben ik het proefkonijntje .... en frituurvet??? NO WAY, zou dat anders al gewaar geworden zijn.
Je ziet echt dat een kleine hoeveelheid niet opgelost is (poederachtig) maar zeker geen frietvet.
Ben de laatste 2 weken wel 1,5 kg vet bijgekomen dus toch misschien toch.....
En kan me moeilijk inbeelden dat de fake uitkomt vooraleer de echte primo daar is.
Heb trouwens testje gedaan...beetje op tong gelegd en smaakt bitter en verdooft een heel klein beetje dus...the real stuff.
grtz wim(meke)
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Hoi, wat problemen met pc....en dan nog met mijne suppl. zodat ik toch nog steeds zonder anavar zit.
Voor de rest nog zelfde gewicht( wel uitzicht veranderd).
Ik eet zeeeeeeeer veel want loop de hele dag protjes te laten( schaamtelijk op werk) en loop de hele dag te eten.
Ik loop niet agressief maar vanaf er wat tegen gaat of niet loopt zoals ik wil word ik toch zeer rap nijdig, ook tijdens training lekker agressief.
Terwijl ik zonder training op 1 week 1,5 kg verzwaard ben en nu blijft mijn gewicht hetzelfde zodus er moet dan toch wat met gebeuren??
Als ik terug op eigen pc zit zal ik eens voedingsschema posten.
grtz wim(meke)
Denk je sterk.
Hoi, ben terug op het net, weeg nu ongeveer 75 dus dat begint te gaan en ben ook begonnen aan anavar.
Nu is GS aan het prutsen volgens mij..eerst die primo's en nu krijg ik potje anavar waar opstaat 10mg/100tabs.
Het viel me al direct op dat het potje 2x zo groot was als bij de 100 tabs en idd er zitten 200 tabs in..maar zijn die dan van 10 of 5 mg...De pilletjes zijn wel klein, beetje gelijk winstrol tabs gs maar dan 2x zo dun.
Wat nu...anders pak ik missch. zonder ik het weet een dubbele dosis. Misschien gewoon verkeerd etiket erop??
Zit nu dus terug 2 weken thuis met pols ( peesonsteking nog steeds) maar kan nog trainen en doe dus verder, moet wel ontstekingremmers pakken, hopelijk heeft dat niet veel invloed op aanmaak spiermassa.(het is geen antibiotica).
Nog 4 weken te gaan (zit in helft) en ben van 72 naar 74,5 gegaan niet spectaculair maar ben maar de laatse 2 weken beginnen bijkomen, zal ook wel wat vet bij zijn...maar ik denk als het goed gaat met mijn pols ik mijn 76/77 kg ga halen en dat is dan dus wel 5 kg in totaal.
Wel Veeeeel te dure kilo's, maar ja..kwaliteit kost geld
grtz wim(meke)
Denk je sterk.
Je bent niet slim bezig wim, neemt ontstekingsremmers plus aan het kuren, en je bent nog niet herstelt van je blessure..
Dan wil je nog een dubbele dosis gaan nemen omdat je de verpakking van g.s. niet vertrouw..
Als je dit ne lees vind je dan zelf ook niet een beetje stom klinken..
Zonde van je geld dat je zo bezig bent, en bij je volgende kuur zou ik maar beter je huiswerk doen voordat je begint..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment