Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zo, al mijn hormoniale producten heb ik voor dit jaar!!!
Als dat geen goed nieuws is (inclusief nakuren en anti-oestrogenen).
Dus tegen april ga ik terug kuren...velen geloven er niet in maar met de nieuwste pro-hormonen (1AD/4AD/Monsterroid/ Methyl 1 testosteron) kan je makkelijk 4 a 5 kilo pakken op korte tijd.
Op Amerikaanse boards zijn er zelfs die methyl-1-T beter vinden dan dianabol...dus...en dat verkopen ze daar voor 10€ (kuurtje van maand, langer is heel gevaarlijk!!!geen plofkop, minder water en vet.
Wel kan je soms heeeeeeeeeeeel moe zijn.
1AD en 4AD zijn niet belastend voor lever en lichter.
De andere zijn nog slechter dan dianabol en beschouw ik als zware hormonen die heel toxisch zijn!!
Dus nu na 2 weken niks doen (pols) is hij helemaal genezen...denk ik toch.
Gewicht is goed gebleven ook na 2 weken rust 76,5 kg, alleen vet is gestegen naar 16%.
Nu ben ik halve week bezig met swole en ik moet zeggen dat ik zo een pomp nog niet veel gehad heb (zelfs niet op primo of winstrol).
Heb net gedaan met trainen en zie er veel voller uit, net alsog ik aan het kuren ben maar ja, het is water .
Ben zelfs moeten stoppen want het werd echt pijnlijk naar het einde toe, misschien omdat ik ook 2 weken niets gedaan heb, beetje opbouwen.
Dus alles is toch goed gekomen.....pols is genezen en maandag begin ik op nieuw werk...kuurtje is afgelopen (perfecte timing) en heb nergens last van...i love clomid !!!
Zodus...eind goed al goed....
grtz wim(meke)
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Hoi,
Nog eventjes laten weten dat ik na kuurtje primo (gestopt voor pols) ik terug begonnen ben met 1AD / 4AD.
Aangezien ik toch maar 7 weken bezig was en ik er niet alles uitgehaald heb heb ik dat dan maar besloten.
3 weken dus en ik ben 1 kg verzwaard...niet veel zou je zeggen maar ik ben er positief over want ik zou toch massa verloren hebben na kuurtje primo...nu één kilo erbij maar ik geef toe dat het dure kilo's waren.
Heb er ook 3 weken proviron bijgepakt en ik moet zeggen dat mijn spieren harder en voller geworden zijn...misschien maar 1 kg op weegschaal maar op het zicht ben ik echt al veel veranderd.
Nu ben ik bezig met Forza-T en clomid als nakuur samen met swole.
Mijn gewicht is nu 78kg (10 kg op 4 maand) vet 14%.
Nu nog blijven eten en trainen tot februari en dan ga ik afvallen en cutten (tegen mei anavar).
Ik ga mijn doel dus wel halen denk ik.
grtz wim(meke)
ps: nog 2 kilo verwijderd van WIM
Denk je sterk.
Hoi, eventjes laten weten dat ik vanaf maandag begin te ncutten...dus extra cardio.
Supplementen om te cutten ; Eiwitten
San V12 turbo
Tribosten
monster matrix pack
Eca-stack
Gewicht 77 kg vet% 17%
Wat meer over monster matrix pack van vitalabs;
nog nooit heb ik zo een goed product genomen op gebied van vitaminen/mineralen/sterolen en aminozuren.
Ik pak dat vooral voor spierbehoud en geen vitamine tekort tijdens dieet.
Bevat (veel te veel om op te noemen eigenlijks);
Vitamine A/C/D/E
thiamin
riboflavin
niacin
vitamine B6/B12
biotin
calcium
pantothenic acid
iron
magnesium
zinc
selenium
copper
manganese
chromium
potassium
choline
inositol
vanadyl sulfaat
calciumd-glucarate
para-aminobenzoic
green tea extraxt
dried brocoli
dried tomatos
stearic acid
Bee pollen
ginseng
royal jelly
pyridoxine
inosine
bay chi
sukday
lycil berries
foti
dong quai
triglycerides
octacosanol
RNA
DNA
ornithine
ketoisocaproate
creatine mono
colostrum powder
dibencozide
smilax
serenoa serrulata
muira puama
trans ferulic acid
beta-sitosterol
fucosterol
campesterol
frucosterol
campesterol
stigmasterol
sterol complex
pancreatin
betaine hydrochloride
lactase
linoleic acid
oleic acid
palmitic acid
linolenic acid
arachidonic acid
behenic acid
myristic acid
capsicum
alfalfa
dandelion
garlic
yellow dock
gota kola
licorice root
orchic tissue
liver tissue bovine
thymus tissue
heart tissue
lung tissue
kidney tissue
pituitary tissue
adrenal tissue
prostate tissue
hypothalamus
pancreas tissue
ornithine
en 21 peptiden die ik er niet meer ga bijzetten (alle aminozuren dus...
En dit ALLES in één pilletje
grtz wimpy
Denk je sterk.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment