Advies gevraagd!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Advies gevraagd!!

    Hé lui'tjes

    Het wordt weer eens tijd om te gaan groeien ,na 3 jaar natural getraind te hebben ben ik van plan om weer eens een kuurtje te doen.

    Kuurverleden:*2 x "Deca only"
                     *Deca-Stromba
                     *Deca-Dianabol.

    Stats: *lengte:1,78m
             *gewicht: 83kg
             *B.Fat: 8 á 9 %

    Dit wordt waarschijnlijk mijn volgende kuur.

    Week 1 t/m 2 500mg sustanon
    Week 3 t/m 10 250mg sustanon
    Week 1 t/m 10 400mg Deca

    Week 13 t/m 15 Nolvadex/clomid

    Verder ben ik van plan om de gehele kuur Arimidex te gebruiken, omdat ik nogal snel last heb/krijg van vochtretentie en gyno. Wie kan mij vertellen wat de juiste dosering is.
    Op bodypage raden ze 0,50mg per dag aan. alleen dan wordt het nogal een duur geintje.

    mvgr Rik
    They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
    Don't stimulate....Annihilate!!!
    Ronnie is STIL the King!!!

  • #2
    Zou de eerste 2 weken 750mg sust nemen en daarna 500mg per week. Deca gewoon zou houden.

    Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

    Pain is temporary...pride is forever...

    Comment


    • #3
      Hij heeft nog nooit test gebruikt dus kan het wel zo doen toch? Ik zelf gebruikte de eeste x ook maar 250 mg
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

      Comment


      • #4
        Klopt maar wel al 3x deca en ik vind ook 400mg deca met maar 250mg test niks. Zou nooit van deca meer mg nemen als van test.

        Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

        Pain is temporary...pride is forever...

        Comment


        • #5

          Comment


          • #6
            hoeveel heb je in uw vorige kuren deca genomen, ik zou ook eerder opteren voor de keuze die Mr C geeft

            Grtz
            stil growing

            Comment


            • #7
              in plaats van een frontload van sustanon zou ik kiezen om week 1t/m4 dboll erbij tenemen..Met 500mg sust en 400mg deca..
              En liever 12 weken kuren

              Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

              Comment


              • #8


                Kan ook heel goed tenzij je bewust kiest geen orals te nemen.

                Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

                Pain is temporary...pride is forever...

                Comment


                • #9
                  en als je niet meer uit wilt geven dan wat je hebt staan zou ik de test verdubbelen en de deca halveren.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                  Comment


                  • #10
                    Denk toch dat je met deze kuur goed kunt groeien als je nog nooit test gebruikt hebt maar zo zelf dan 250 mg per week zetten en de eerste 4 weken 30mg dianabol erbij pakken als frontload.

                    Ikzelf had ook mijn eerste test kuurtje zo gedaan (maar dan zoder dianabol) en dan maar 8 weken en ben er toch 7 kilo mee aangekomen.
                    Ligt er denk ik gewoon aan hoe gevoelig je voor AS bent.

                    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                    Comment


                    • #11
                      @Snipke: de vorige keren deca waren. 1e x :100mg
                                                                         2e x :200mg
                                                                         3e x :400mg

                      @Curiosio: Ik kies niet bewust voor geen orals....wel bewust niet voor dianabol. Geen goede ervaringen(vocht&gyno).

                      Is er geen alternatief voor de Dbol om te frontloaden??
                      They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                      Don't stimulate....Annihilate!!!
                      Ronnie is STIL the King!!!

                      Comment


                      • #12
                        de eerste 4 weken test prop zetten zou misschien een optie zijn..

                        Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                        Comment


                        • #13
                          Je hebt in het verleden een combinatie gedaan van deca en stromba (winstrol). Nu heb ik altijd begrepen dat je deze 2 niet mag combineren. Lee Priest zegt dat ook in 1 van zijn trainingvideo's: "Don't combine the deca with the stanazolol."

                          Waarom dat zo is weet ik niet, maar klopt dit? En als het zo is kan iemand dan uitleggen waarom je deze 2 niet mag combineren?
                          Shitty food will make you look like shit.

                          http://www.pro-active-medicine.nl

                          Comment


                          • #14
                            Die combi ging prima hoor...kwam er zo'n 4 á 5 kilo van
                            aan...en nergens last van!!
                            They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                            Don't stimulate....Annihilate!!!
                            Ronnie is STIL the King!!!

                            Comment


                            • #15
                              Jongens, ik ook ff: we denken allemaal in 'weken'. Dus: 250 mg. per week is te weinig, dus doen we 500 mg. Ik zou zeggen (en zeker met sustanon): doe bijv. eens in de 4/5 dagen een ml. sustanon (dan zit op zo'n 350 mg. per week, toch Snipke?) en de deca dan eens per week. Betekent iets vaker injecteren, maar je bewandelt wel de middenweg. Nadeel van 1e kuur meteen 500 mg. test per week, lijkt mij dat de volgende kuur dan meteen 750 mg. moet bevatten enz. enz.    



                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X