4000 kcal? Wat lager in de kh'ten en lekker hoog in vet/eiwit?
test e + winny log
Collapse
X
-
Originally posted by Shameless View Post4000 kcal? Wat lager in de kh'ten en lekker hoog in vet/eiwit?1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Shameless View PostJa in principe wel, mij was wel vertelt door een bekende die vaker kuurt dat ik egt zoveel mogelijk moest eten , omdat me lichaam ook veel meer nodig heeft in een kuur zei die maar wat raad jij mij aan dan hoe ver zal ik erboven gaan zitten?
Het teveel aan vocht en vet wat je nu gaint, zal er na de kuur ook weer afmoeten. Kost je weer DURE spiermassa.
Nee kerel het gaat om perfect afstellen van je voeding. Het is onzin om te denken dat: als je zoveel teveel eet je spieren nog harder of meer gaan groeien. Het vinden van een juiste balans in je voeding is veel belangrijker, dan de hoeveelheid die je naar binnen werkt.
Nu ben je je bf aan het voeren.
Er word niet zo vaak voor niets gezegd, alles moet optimaal zijn in je kuur.
Je voeding, rust en training moeten perfect op elkaar zijn ingesteld, om zo goed mogelijk de steroiden te kunnen benutten.
Ik zou als ik jou was +- 500Kcal boven mn behoefte gaan eten. Dat is echt wel genoeg om maximaal spierwinst te kunnen boeken.
Je weet wat je dagelijkse behoefte is. Ga daar +-500Kcal boven zitten, dan heb/krijg je voldoende binnen voor goede spiergroei. En zelfs dan heb je nog kans dat je vet en vocht gaint. Trekt het niet bij of weg, verlaag dan tot dagelijkse behoefte...
Ik zou het nu verlagen tot 4000Kcal/pd.
Dat is al 1195 Kcal minder dan je nu binnen krijgt.. Want geloof me, dit gaat echt niet goedkomen als je zo door blijf gaan..
En bedankt die fijne kerel maar, die je dat heeft geadviseerd.
Zeg hem ook gelijk, dat in of buiten de kuur, je voeding optimaal moet zijn.
Of je nu kuurt of niet je leeft eet, traint en rust hetzelfde.
Zoals je in de kuur behoort te eten zo hoort dat ook erna.
Te veel vreten is niet optimaal, het is je gains en je lichaam verkloten.
Pas als je veel bent aangekomen, reken je opnieuw de voeding uit.
Comment
-
Originally posted by Shameless View PostBedankt voor de reactie , ik ga gewoon heel me schema omgooien, vnvnd begin ik er direct mee
Beetje jammer dat je niet de juiste voorstudie hebt gedaan om een zo hoog mogelijk rendement uit je kuur te halen.BP: 90/DL:130/SQ:125
Comment
-
Goede avond mede BN'ers! ik heb even heel mijn schema omgegooid, ik heb het in een ''wordpad''(docx) bestandje gezet omdat ik dat persoonlijk makkelyker vind dan exscell ik zal hem even posten hiero en hoop dat jullie er even naar kunnen kijken.
de tijden waarop ik eet staan er niet bij vermeld maar ik eet normaal om,
07:00
10:00
13:00
15:00
17:30
20:00
22:30
hoor graag van jullie! alvast bedankt!
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment