test e + winny log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    4000 kcal? Wat lager in de kh'ten en lekker hoog in vet/eiwit?

    Comment


    • #47
      Originally posted by Shameless View Post
      4000 kcal? Wat lager in de kh'ten en lekker hoog in vet/eiwit?
      Dat kan je idd doen om te beginnen. Dan van daaruit goed alles in de gaten houden qua progressie. Massa opbouw en bf% verhoging cq verlaging goed bekijken.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

      Comment


      • #48
        Ik ga even alles opnieuw invullen en berekenen , ik zal als ik het vandaag nog af krijg gelijk posten anders post ik het morgen wel even

        Comment


        • #49
          Originally posted by Shameless View Post
          Ja in principe wel, mij was wel vertelt door een bekende die vaker kuurt dat ik egt zoveel mogelijk moest eten , omdat me lichaam ook veel meer nodig heeft in een kuur zei die maar wat raad jij mij aan dan hoe ver zal ik erboven gaan zitten?
          Fijne kerel is die bekende dan zeg.
          Het teveel aan vocht en vet wat je nu gaint, zal er na de kuur ook weer afmoeten. Kost je weer DURE spiermassa.

          Nee kerel het gaat om perfect afstellen van je voeding. Het is onzin om te denken dat: als je zoveel teveel eet je spieren nog harder of meer gaan groeien. Het vinden van een juiste balans in je voeding is veel belangrijker, dan de hoeveelheid die je naar binnen werkt.
          Nu ben je je bf aan het voeren.
          Er word niet zo vaak voor niets gezegd, alles moet optimaal zijn in je kuur.
          Je voeding, rust en training moeten perfect op elkaar zijn ingesteld, om zo goed mogelijk de steroiden te kunnen benutten.

          Ik zou als ik jou was +- 500Kcal boven mn behoefte gaan eten. Dat is echt wel genoeg om maximaal spierwinst te kunnen boeken.

          Je weet wat je dagelijkse behoefte is. Ga daar +-500Kcal boven zitten, dan heb/krijg je voldoende binnen voor goede spiergroei. En zelfs dan heb je nog kans dat je vet en vocht gaint. Trekt het niet bij of weg, verlaag dan tot dagelijkse behoefte...

          Ik zou het nu verlagen tot 4000Kcal/pd.
          Dat is al 1195 Kcal minder dan je nu binnen krijgt.. Want geloof me, dit gaat echt niet goedkomen als je zo door blijf gaan..

          En bedankt die fijne kerel maar, die je dat heeft geadviseerd.
          Zeg hem ook gelijk, dat in of buiten de kuur, je voeding optimaal moet zijn.
          Of je nu kuurt of niet je leeft eet, traint en rust hetzelfde.
          Zoals je in de kuur behoort te eten zo hoort dat ook erna.
          Te veel vreten is niet optimaal, het is je gains en je lichaam verkloten.

          Pas als je veel bent aangekomen, reken je opnieuw de voeding uit.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Knulletje View Post
            Dat concludeer ik niet alleen uit zijn gewicht Toph.
            Maar ook uit wat hij zegt, n dikke kop te krijgen!

            1+1=2.
            Ah thanks
            Train hard or go hormone

            Comment


            • #51
              Bedankt voor de reactie , ik ga gewoon heel me schema omgooien, vnvnd begin ik er direct mee

              Comment


              • #52
                Originally posted by Shameless View Post
                Bedankt voor de reactie , ik ga gewoon heel me schema omgooien, vnvnd begin ik er direct mee
                Als ik dit lees, mag ik de conclusie stellen dat je overhaast aan de kuur gaat?
                Beetje jammer dat je niet de juiste voorstudie hebt gedaan om een zo hoog mogelijk rendement uit je kuur te halen.
                BP: 90/DL:130/SQ:125

                Comment


                • #53
                  Ik heb helemaal niets over haast gedaan, ik heb alleen teveel van het goede in.me voedingsschema, die pas ik vanavond aan en ga gewoon verder met wat ik bezig was

                  Comment


                  • #54
                    Goede avond mede BN'ers! ik heb even heel mijn schema omgegooid, ik heb het in een ''wordpad''(docx) bestandje gezet omdat ik dat persoonlijk makkelyker vind dan exscell ik zal hem even posten hiero en hoop dat jullie er even naar kunnen kijken.

                    de tijden waarop ik eet staan er niet bij vermeld maar ik eet normaal om,
                    07:00
                    10:00
                    13:00
                    15:00
                    17:30
                    20:00
                    22:30

                    hoor graag van jullie! alvast bedankt!

                    Comment


                    • #55
                      crap er gaat iets niet goed, ongeldig bestandstype geeft hij aan

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Shameless View Post
                        crap er gaat iets niet goed, ongeldig bestandstype geeft hij aan

                        lekker in copypaste doen dan?
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

                        Comment


                        • #57
                          heb het even geupload , hier is de link:

                          Eets Chema

                          Comment


                          • #58
                            zeg even als het niet werkt , zou moeten werken probeer het net op me vriendin der laptop en daar pakt hij hem ook

                            Comment


                            • #59
                              Het gaat zeker de goede kant op gozert.
                              Ik laat de rest aan de kenners en Marnop over, die zullen/zal het best nog wat aan kunnen scherpen voor je.

                              Comment


                              • #60
                                thanks maat, ja ik hoop dat die beetje correct is zo, kan ik morgen me boodschappen lijstje meenemen naar de supermarkt

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X