Deca susta dianabol kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hey thanx
    Dan maar aan de nolva.
    Ik hoop eruit te komen of de susta echt is, heb nog een keer gekeken maar de opdruk gaat er niet af wel de groene band van breeklijn.
    Ben weer aangekomen, kan ook te ligt voor me zijn die 500mg susta ivm kuurverleden.
    groetjes patrick
    patrick

Comment

dag bikkel die enantaat daar ging ik ook al niet op zou dat nep geweest zijn

Comment

ik heb nu sustanon b ;93104 groen letters

Comment

heb gecontroleerd alle flesje's zijn anders in lengte

Comment

Ik heb allemaal dezelfde flesjes. Oh, wacht ff... da's een krat Amstel...
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 25 2005,23:40)]Ik heb allemaal dezelfde flesjes. Oh, wacht ff... da's een krat Amstel...    
              Slome!

Comment

netjes kerek. keep up the good work
                The oxynator

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 25 2005,23:40)]Ik heb allemaal dezelfde flesjes. Oh, wacht ff... da's een krat Amstel...    
                  hahahaha. jij ook altijd met je opmerkingen
                  The oxynator

Comment

hey

Ik ga afbouwen met kuur, zit nu op een
                    gram susta per week, en kom geen gram meer aan. dus kortom niet echt motiverend.
                    De susta is echt volgens ergogenics. Stop nu liever en pak in het voorjaar weer een kleine grote.
                    Oiit zal ik de 90 kg halen, dat is mijn streven
                    groetjes patrick
                    patrick

Comment

Waarom afbouwen? Sus bouwt zichzelf af! Pak anders een paar weken winstrol of tren. Je receptoren zijn nu verzadigd van de test. Een andere stof kan wellicht nog wél wat resultaat opleveren. Anyway, succes!
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

hey
                        Nee ik heb het helemaal gehad met deze kuur , had meer resultaat verwacht.
                        Ilk heb nog voor 1 week deca over van G.s. die maak ik op.
                        samen met 500 susta. Ik heb geen winstrol of tren liggen.
                        Verder ga ik nadenken over mijn volgende kuur , maar die wordt groot,heel groot.
                        Snap niet dat velen van jullie zo'n goede results boeken, met weinig a.s. Denk dat er veel kg bij gelogen worden.
                        Ik ben nu wel tevreden over mijn bouw daar ligt het niet aan,
                        maar iedereen heeft een streven.
                        groetjes patrick
                        patrick

Comment

Wat verwacht je eigenlijk van een kuur patrick, de opmerking dat vele mensen zouden liegen over hun gains vindt ik wel een beetje overdreven, tenslotte maken ze hun eigen dan belachelijk,en wat heb je daaraan. IN uw eerste post zette je al dat je 6kilo was aangekomen, bij mijn weten moet een naturel daar behoorlijk wat jaren voor trainen.

Grtz
                          stil growing

Comment

Het kan ook zijn dat je met de dianabol veel vocht vast hield,
                            wat er ook weer af ging toen je daarmee stopte na week 5.
                            Waardoor je kilo's verloor.... maar dat de winst (in kilo's)van de sust dat weer compenseerde. Zodat je kwa gewicht gelijk bleef maar wel degelijk spiermassa heb gewonnen.

Je moet je niet blind staren op die weegschaal, als je in kracht vooruit gaat, en je spiegelbeeld er ook steeds beter uit gaat zien ...kun je toch tevreden zijn!!
                            They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                            Don't stimulate....Annihilate!!!
                            Ronnie is STIL the King!!!

Comment

of de sustanon is gewoon nep
                              They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                              Don't stimulate....Annihilate!!!
                              Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (triker @ Jan. 30 2005,18:23)]hey
                                Nee ik heb het helemaal gehad met deze kuur , had meer resultaat verwacht.
                                Ilk heb nog voor 1 week deca over van G.s. die maak ik op.
                                samen met 500 susta. Ik heb geen winstrol of tren liggen.
                                Verder ga ik nadenken over mijn volgende kuur , maar die wordt groot,heel groot.
                                Snap niet dat velen van jullie zo'n goede results boeken, met weinig a.s.   Denk dat er veel kg bij gelogen worden.
                                Ik ben nu wel tevreden over mijn bouw daar ligt het niet aan,
                                maar iedereen heeft een streven.
                                groetjes patrick
                                Welkom in de wondere wereld der grootverbruikers

Ik ga ook niet op kleine hoeveelheden en gebruik dan ook minimaal 1 gram aan test en dan nog de rest

Ben wel benieuwd waar je aan zit te denken voor volgende kuur?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X