Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol

hoi iedereen,
    lang geleden... niet meer online geweest door zware trainingen na toelating bij SIE.

heb hier nog wat winstrol tabs ligge. tien gram/stuk

wil dat nog innemen. hoeveel gram mag ik daar van nemen per dag?

groeten
    I just live once and I want the max out of it!

Welkom terug gozer hoe gaat het met de opleiding?

10 GRAM zal wel milligram zijn en dan neem je er 3 tot 5 per dag meer kan maar zal het niet doen
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

10 gram per dag moet voldoende zijn hoor

Comment

typfoutjeuh

tien GRAM, zou je daar van knallen of gewoon doodvallen?

met welke injectable is winstrol trouwens goed te combineren?

@red: training is zwaar (wil je niet weten) maar geeft erg veel voldoening

groeten
        I just live once and I want the max out of it!

Comment

volgens mij is 30 mg genoeg
          Who's the Chef

Comment

Winstrol gaat goed met Test Prop,Tren,Anavar,...

Jeof
            If you wanna get big...
            You've got to eat like a pig!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Jan. 14 2005,07:57)]

typfoutjeuh

tien GRAM, zou je daar van knallen of gewoon doodvallen?  
              Om 10 gram binnen te krijgen moet je er 1.000 slikken op 1 dag......denk niet dat je dat na gaat vertellen,bro

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Jan. 14 2005,07:57)]met welke injectable is winstrol trouwens goed te combineren?
                Winstrol combineert met vrijwel alles, K.E. Bijv. met primo voor cutten, met sustanon voor lean mass. Combi met equipoise of deca juich ik persoonlijk niet toe.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Een vriend van mij is ook een wedstrijd atleet en die zweert bij deca met winstrol... winstrol gaat het vocht van de deca tegen en deca is een eiwitspaarder dus waarom niet? en als je hem ziet 42 jaar en altijd rond de 6 procent vet met 95 kilo en 170 cm dus hij kan het wel
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Goed punt, Red! Ik heb equipoise met winstrol gecombineerd en dat is mij niet bevallen. Achteraf had ik net zo goed alleen winstrol kunnen gebruiken, vandaar. Echter, had ik week 1 t/m 6 proviron onder de equipoise gezet en vanaf week 7 winstrol, had ik waarschijnlijk een beter resultaat gehad en geen libidoverlies. Vandaar dat ik zeg: ik juich het niet toe. Wat niet wil zeggen dat ik het afraad...

Comment

Welke boldenon heb je gebruikt mr symmetry, een maat van mij heeft ook een kuur deca winstrol gedaan en hij ging er goed op.
                      Had ook geen last van deca dick. Ik vind het ook niet echt een goede combi. Ik zou eerder voor een a.s. kiezen die in een cuttings kuur worden gebruikt, zoals prop tren

Grtz.
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Harold, ik had de boldenone van GS. De eerste 2 weken zette ik liefst 800 mg. per week, daarna 400 mg. Vanaf week 3 begon de honger toe te nemen, maar mijn libido af te nemen. In week 6 startte ik vervolgens met de winstrol en toen kwam het libido ijlings terug bij het baasje.   Ik zou zelf niet snel iemand die combo aanraden, daarentegen denk ik dat de toevoeging van proviron een een slimme zet is.

Trouwens; wanneer start je je kuur?  

Comment

Mijn kuur gaat na volgende week zaterdag beginnen, die zaterdag nog even mijn vriendin d'r verjaardag vieren. Dus lekker nog een biertje drinken.Dan gaat hij starten dan is mij bf ook een paar % gezakt dus kan ik starten

Hij gaat er zo uit zien
                          Week 1t/m 12 500mg sus
                          Week 1t/m 12 400mg deca
                          Week 1t/m6  40-50 mg dboll
                          Week 7t/m12 50mg proviron

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ziet er erg goed uit, Harold! ben benieuwd naar je proviron-ervaring en met mij vele anderen, denk ik. Hier moet je toch enorm op kunnen knallen, man! Hoeveel kilo hoop je aan te komen?

Comment

Ik zou de proviron maar doortrekken t/m week 14, Harold, dus tot aan je nakuur. Anders komt er in week 13 en 14 ineens een leger oestrogenen op je af...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X