Kleine update kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thanks maatje,

gewoon zorgen dat je goed spul hebt hebt dan komt het helemaal goed.:biglaugh:
    Hoe staat het bij jou kuur ervoor? Je bent inmiddels toch ook wel wat kilo's aangekomen..

grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• Hey harold, hoe staat het nu met je kuur/nakuur? Kilo's tot nog toe behouden? Wat wordt je zomerkuur?
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• tof dat je het even vraagt, ik weeg nu nog maar 93kilo. Maar het komt ook omdat ik al een paar % in bf ben gezakt.
        Mijn nakuur gaat nu goed, ik combineer clomid met nolvadex. De clomid neem ik maar 50mg per dag als ik hoger ga word ik erg depri,
        Mijn zomerkuur wordt iets met deca, test of sus, prop tren dboll clen en t3.
        Ik weet alleen nog niet hoe ik het in elkaar ga zetten.
        Dus suggestie's zijn welkom..

Grtz..

Comment

• Zou de clomid zeker niet hoger doseren hoewel ik zelf op 100mg zat en geen last had. Komt waarschijnlijk door de combi met nolvadex.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Originally posted by [b
            Citaat[/b] ]Mijn zomerkuur wordt iets met deca, test of sus, prop tren dboll clen en t3.
            Dat wordt een flinke kuur dan  
            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

• Hoe was het in moffenland,Harold?

Nog flink gezopen daar?

Comment

• Nou wat ben ik zat geweest zeg. Zaterdag de hele dag baco's gedronken. Op het einde van de avond was ik echt zat zeg, toen ben ik al die duiters daar uit gaan leggen dat ze geen kuilen meer mochten graven op nederlandse stranden, en dat ik hun fietsen wilden omdat ze die in de 2e wereldoorlog hier allemaal weg hadden gejat. Deed ik natuurlijk wel gewoon in het nederlands, dus die moffen snapte er geen reet van..
                Park stelde niet zoveel voor, was een beetje klein..

Grtz..

Comment

• Goeie actie, Harold! Jij als Zeelander hebt natuurlijk meer last van die kuilen dan wij. Persoonlijk vind ik een Duitser in een kuil wel prettig... Ik bedoel: Dan kan ik makkelijk op hem neer kijken.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Comment

Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 09 2005,11:58)]Goeie actie, Harold!    Jij als Zeelander hebt natuurlijk meer last van die kuilen dan wij. Persoonlijk vind ik een Duitser in een kuil wel prettig...   Ik bedoel: Dan kan ik makkelijk op hem neer kijken.    
                      Daar komt bij dat alle nette hondjes het in de "goot" doen
                      Alias Homer Simpson ...

Comment

Citaat[/b] (bruce @ Feb. 17 2005,17:11)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (harold @ Feb. 17 2005,15:46)]In hou altijd de speigel aan voor mijn bf.. Heel af en toe laat ik het meten. Maar de spiegel is mijn meter.
                        Ik heb dboll van g.s.

Grtz..
                        zou ik volgende keer toch maar es gwone proberen.
                        jack had 70mg bollen van GS en dr gebeurde praktisch niks.
                        met akpuxuh, etc. daarentegen wel.
                        op welk product heb je het nu?

Comment

• 1x raden mmmmmmmm dbol

Comment

Citaat[/b] (punani @ Jul. 28 2005,13:13)]1x raden mmmmmmmm dbol
                            ik heb straks alle spullen van mijn kuur ---> de d bol de test enanth en de eq van gs daar lijkte me toch niks mis mee?

de test enanth is zelfs 304mg/ml

Comment

• Spullen van GS is niks mis mee alles wat ik weet dat er ooit getest is was prima. (nolvadex was de enige uitzondering in het begin)

Het rare is wel dat de één helemaal tevreden is met GS en de ander helemaal niet terwijl de spullen dus goed zijn.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X