DA's Trendflow/Anavar Kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DA's Trendflow/Anavar Kuur

    Er zijn een aantal op BN die me nog kennen.
    Heel lang al niets meer gepost vanwege drukte/werk etc.
    Ik dacht ik laat weer even wat van me horen, direct met een kuurlog

    Op dit moment ben ik nog groen na 6 dedicated trainingsjaren.
    Daar gaat verandering in komen, aangezien ik nog steeds gestaag progressie boek en nu weet waar mijn lichaam het beste op reageert. Na veel trial & error en alle kennis en ervaringen die ik heb opgedaan ben ik nu pas van plan met een kuur te beginnen. Puur vanwege het feit dat ik geen gymrat wil zijn die alleen opgepompte schouders heeft of bijna niks uit z'n kuur heeft gehaald, omdat diegene niet weet te trainen of een fckd up voedingsschema heeft.

    Ook een aantal jaren full body gedaan, maar een tijdje mee gekapt vanwege herstelcapaciteit. Op mijn leeftijd (29) merk ik toch dat ik veel beter herstel met 1x per week een spiergroep trainen. Zelf vind ik dat het lekkerder traint als je op 1 spier concentreert en ze volledige aandacht geeft.

    Ik ga een log wekelijks bijhouden met de gains in kracht en een recente foto posten. (Ook deze week). Gewicht en vetpercentage houd ik liever tot einde van de kuur aangezien ik zelf 'maar' uit ga van 5 kilo droge massa na de kuur.
    Testinject heb ik expres niet voor gekozen, omdat ik wil weten of Testgel ook daadwerkelijk werkt en een naaldenvrees waar ik nog overheen moet komen.
    Klinkt als pussy sh*t, maar goed test=test
    De volgende zal waarschijnlijk wel een inject worden op 500mg p/w i.c.m. een winny kickstart.

    Trendflow heeft per 1 ml/100 mg testosteron.
    Er wordt uitgegaan van 40% opname, en zelf twijfel ik tussen 2 ml of 3 ml.
    Als ik moet uitgaan van 2 ml krijg ik wekelijks 560mg binnen.
    Met 3 ml zou dat uitkomen op 840mg. Voor een beginner lijkt me dat aan de zware kant. Of zou een beginner dat ook gewoon kunnen?
    Dit is dus een nadeel, omdat je niet weet hoeveel je daadwerkelijk binnenkrijgt. Daarnaast ben ik eigenlijk al een week begonnen met Anavar op 40 mg p/d. Ik ben hier eerder mee begonnen, omdat ik wilde weten of je nou echt de minmale van 60/80 p/d nodig hebt om iets te kunnen zien. Ik moet zeggen dat ik na een week Anavar toch al verandering zie in m'n fysiek voornamelijk vasculariteit en droge spiermassa. Inmiddels 0,5 kilo aangekomen sinds inname van Var. Dus het lijkt me niet nodig voor mij om deze hoger te doseren.

    Stats:

    Leeftijd: 29 jaar
    Lengte: 1,76 m
    Gewicht: 84,5 Kg
    BF: 13,5

    Training

    Workout I:

    Quads:

    Front Squat: 1x 5 reps
    Leg Press: 1x 10 reps
    Leg Extension: 1x 8 reps (rest pause)

    Calf Raise: 1x 10-15 reps

    Borst:

    Decline Barbell Press: 1x 5 reps
    Decline DB Press: 1x 8 reps
    Cable Flyes: 1x 8 reps (rest pause)

    Workout II:

    Schouders:

    Military Press: 1x 5 reps
    Dumbbell Press: 1x 8 reps
    DB Side Raises: 1x 8 reps (rest pause)
    Rev. Pec Deck: 1x 8 reps (rest pause)

    Hamstrings:

    RDL: 1x 5 reps
    Leg Curl: 1x 8 reps (rest pause)

    Triceps:

    Triceps Dip: 1x 8 reps
    Skull Crusher: 1x 8 reps (rest pause)

    Workout III:

    Rug:

    Pendlay Row 1x 5 reps
    Rev. Grip Barbell Row 1x 8 reps
    Pull-Ups 1x max.
    Deadlift 1x 5 reps

    Biceps:

    Barbell Curl: 1x 5 reps
    EZ-Bar Cable Curl 1x 8 reps (rest pause)

    Qua voeding is het niet zo extreem meer als een paar jaar geleden.
    van 250-350 gram proteine per dag, heb ik het teruggeschroefd naar 125 gram per dag en daarnaast 4 keer per dag Humapro (6 gram essentiele aminozuren per serving). Het drastisch verminderen van de eiwit inname heeft m'n fysiek niet verslechterd. Ik heb me gefocussed op het nog beter uitvoeren van de oefeningen en ik ben juist alleen maar vooruit gegaan.

    De Trendflow heb ik gepland op 8 weken 3 ml (tenzij jullie aangeven toch 2 ml te nemen). Anavar ben ik al een week mee begonnen en ga ik 6 weken pakken op 40 mg. Eigenlijk zou ik de testo op 12 weken zetten, mijn nolvadex is houdbaar tot begin februari, dus januari begin ik met Nolvadex op 20mg per dag voor 4 weken.

    Tips zijn welkom!

  • #2
    Groeide je goed met zoveel eiwitten? Waren je carbs lager en je vet 1gr per gewicht (Gewoon persoonlijke vragen).

    Ik heb geen anabolen kennis dus kan je alleen succes wensen en welkom terug natuurlijk.

    Comment


    • #3
      kijk eens aan wie we daar weer hebben, goed je weer te zien op het board je hebt altijd al een brute fysiek gehad ben benieuwd hoe je gaat groeien man.
      opzich kan 3ml denk ik wel al heb k nog weinig gelezen over testgel.

      Hoeveel kcal krijg je nu naar binnen dan dat je zoveel lager in eiwitten zit?
      Calisthenics / Street workout

      Comment


      • #4
        Originally posted by optiflex View Post
        Groeide je goed met zoveel eiwitten? Waren je carbs lager en je vet 1gr per gewicht (Gewoon persoonlijke vragen).

        Ik heb geen anabolen kennis dus kan je alleen succes wensen en welkom terug natuurlijk.
        Ik groeide goed, en een tijdje was ik aan het stagneren.
        Ook op een dieet van 4000 Kcal.

        Training omgegooid een tijdje naar 5x5 en wegens omstandigheden 2000 kcal dagelijks en ging ineens vooruit. Ik kon t ook niet geloven... maar goed marketing he Potten shakes moeten verkocht worden...
        Zolang je genoeg essentiele amino's binnenkrijgt, kan je lichaam goed genoeg zelf aminos produceren en spiergroei bewerkstelligen.

        En thanks, ben blij dat ik terug ben

        Comment


        • #5
          Ik ken je nog welkom terug.

          40% roepen ze ja maar is imo onmogelijk, me broertje heeft het gebruikt, neste kun je alles uit de tube halen en in bv tupperware doen die goed is afgesloten ivm alcohol die verdampt.
          Het dosseerpompje is kut, geeft nooit dezelfde hoeveelheid.
          dan haal je met een dosseerspuit er3ml per keer uit, smeer op je onderarm en houd er even folie overheen.

          Het heeft hem bijna niks gebracht...die 40% is al vaak onderuitgehasld, denk eerder aan 10%
          Ik hoop voor je dat het werkt, maar prikken stelt niks voor man, dus beter zet je je over die angst heen, 2x 10ml test e is goedkoper als 1tube en je hebt er al twee nodig.

          Maar zoals gezegd ik hoop het beste voor je, ik volg iig

          Comment


          • #6
            Originally posted by IJsBlok View Post
            kijk eens aan wie we daar weer hebben, goed je weer te zien op het board je hebt altijd al een brute fysiek gehad ben benieuwd hoe je gaat groeien man.
            opzich kan 3ml denk ik wel al heb k nog weinig gelezen over testgel.

            Hoeveel kcal krijg je nu naar binnen dan dat je zoveel lager in eiwitten zit?
            Gozer! Leef je ook nog :P
            Thanks, op dit moment zit ik op 400-500 gr kh en 80-100 gr vet.
            laten we uitgaan van 2600-3500 kcal waarvan het meest uit kh met een lage glycemische index. Ben ik niet vol genoeg, dan verhoog ik m'n proteine inname om de kcal toch op te vullen. Maar voor herstel lijkt me dat het vrij achterhaald is om zoveel te moeten nemen...

            Comment


            • #7
              Originally posted by dedicated_athlete View Post
              Gozer! Leef je ook nog :P
              Thanks, op dit moment zit ik op 400-500 gr kh en 80-100 gr vet.
              laten we uitgaan van 2600-3500 kcal waarvan het meest uit kh met een lage glycemische index. Ben ik niet vol genoeg, dan verhoog ik m'n proteine inname om de kcal toch op te vullen. Maar voor herstel lijkt me dat het vrij achterhaald is om zoveel te moeten nemen...
              Oké netjes man, als je eens tijd hebt ben ik benieuwd naar je schema
              en ja ik leef ook nog, hoop ooit fysiek van dat van jou te krijgen
              Calisthenics / Street workout

              Comment


              • #8
                Originally posted by quibus View Post
                Ik ken je nog welkom terug.

                40% roepen ze ja maar is imo onmogelijk, me broertje heeft het gebruikt, neste kun je alles uit de tube halen en in bv tupperware doen die goed is afgesloten ivm alcohol die verdampt.
                Het dosseerpompje is kut, geeft nooit dezelfde hoeveelheid.
                dan haal je met een dosseerspuit er3ml per keer uit, smeer op je onderarm en houd er even folie overheen.

                Het heeft hem bijna niks gebracht...die 40% is al vaak onderuitgehasld, denk eerder aan 10%
                Ik hoop voor je dat het werkt, maar prikken stelt niks voor man, dus beter zet je je over die angst heen, 2x 10ml test e is goedkoper als 1tube en je hebt er al twee nodig.

                Maar zoals gezegd ik hoop het beste voor je, ik volg iig
                Jij ook al, hardcore BNer :P
                Ja 10% nog erger :S het is ook echt duur spul idd.
                Heb er 2 gehaald, maar ben bang dat ik teveel neem als ik 4 ml spuit.
                En idd het doseren is echt kut... maarja ik hou het op 3 ml, we zien het wel over 2 maanden. Die spuit gaat er zeker ooit in. Wil sowieso ff een pro hebben die t een keer voor me doet, I fckn hate needles!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by IJsBlok View Post
                  Oké netjes man, als je eens tijd hebt ben ik benieuwd naar je schema
                  en ja ik leef ook nog, hoop ooit fysiek van dat van jou te krijgen
                  Ik zal hier ook ff mn schema binnenkort posten qua voeding...

                  Comment


                  • #10
                    Zoals ik zei, overpompen en dan met een spuit, zonder naald doseren.
                    Waar woon je?dan kom ik wel voor je prikken

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by quibus View Post
                      Zoals ik zei, overpompen en dan met een spuit, zonder naald doseren.
                      Waar woon je?dan kom ik wel voor je prikken
                      Schiedam... Shit als ik t wist had ik meteen Test E gekocht ipv dit. Over een paar maanden misschien een Test Deca

                      Comment


                      • #12
                        Woon 20 minuten bij je vandaan.

                        Comment


                        • #13
                          Nou dan heb je het mooi getroffen da

                          Comment


                          • #14
                            Zoals beloofd...

                            Comment


                            • #15
                              vandaag opgestaan met een vermoeid gevoel en duizeligheid. Naar mijn gevoel wordt er toch meer test opgenomen dan verwacht. Vandaag mn eerste training... Zal het hier bijhouden..

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X