Goeie kuur of slechte kuur?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Goeie kuur of slechte kuur?

    Hoi mensen,

    Ik heb lang lopen zoeken op bodynet naar een beetje een goeie massa kuur. En veel rond gevraagd wat nou goed is.

    Dit is het geworden hopen dat het een goeie kuur is.

    Week Dianabol Testo Deca



    1 30mg Dianabol 500mg Testo 200mg Deca

    2 30mg Dianabol 500mg Testo 200mg Deca

    3 30mg Dianabol 500mg Testo 200mg Deca

    4 30mg Dianabol 500mg Testo 200mg Deca

    5 30mg Dianabol 500mg Testo 200mg Deca

    6 30mg Dianabol 500mg Testo 200mg Deca

    7 500mg Testo 200mg Deca

    8 500mg Testo 200mg Deca

    9 500mg Testo 200mg Deca

    10 500mg Testo 200mg Deca

    11 500mg Testo 200mg Deca


    En dan natuurlijk een goeie nakuur en een goed voedingsschema.

    Laat even weten wat jullie ervan vinden. Ben 1.93 en 23 jaar oud. Heb een vet% van 21% met huidplooi laten meten. Nou wil ik een goeie vaste massa opdoen en na die kuur even lekker me vet% laten zakken. En hopelijk een mooie niet te droge body overhouden.

    grt

    P.S. Sorry voor de slecht indeling.
    Badboy for life...

  • #2
    Kuur ziet er goed uit, maar wat ik niet versta is dat je al een bf % hebt van 21% en toch nog een massa kuur gaat doen waardoor je nog meer vet zal aanzetten. Heb je al een kuurverleden en zo ja welke , en welke zijn de merken dat je nu gaat gebruiken.

    Waarom 1 x per week prikken als om de drie dagen betere bloedwaardes geeft, en welke nakuur neem je

    Grtz
    stil growing

    Comment


    • #3


      Ik zou ook inderdaad je eerst je bf laten dalen.

      Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

      Comment


      • #4
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Feb. 01 2005,16:19)]Kuur ziet er goed uit, maar wat ik niet versta is dat je al een bf % hebt van 21% en toch nog een massa kuur gaat doen waardoor je nog meer vet zal aanzetten. Heb je al een kuurverleden en zo ja welke , en welke zijn de merken dat je nu gaat gebruiken.

        Waarom 1 x per week prikken als om de drie dagen betere bloedwaardes geeft, en welke nakuur neem je

        Grtz
        Hoi,

        Ik ga zeker niet 1 x per week prikken maar elke maandag en donderdag. Heb al geinformeerd en weet wel wat ik doe. Ik verander de Dianabol namelijk in Stanozolol. Die 2 as gaan lekker samen heb ik gehoord.

        Maar me bf gaat zeker wel omlaag en ga elke dag 1,5 uur cardio doen.

        Maar bedankt voor de zorgen hahahha,

        Grt
        Badboy for life...

        Comment


        • #5
          Zal iets minder vocht geven maar beter samengaan?
          Je gaat voor massa of niet imo.

          Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

          Pain is temporary...pride is forever...

          Comment


          • #6
            O,ja bijna vergeten,

            Alles wat ik neem is van G.S. Dan weet ik zeker dat het goed is. Heb namelijk al eerder een leuk potje gehad die geen reet hielp.

            Ik ga naar de kuur een lekkere anavar + clenbuterol kuur nemen. Dus die bf hoeft van mij niet 10% te zijn. Ik hou zelf niet zo van heel erg droog. Ieder zijn smaak toch?

            Dus een beetje vet vind ik geen probleem

            Grt
            Badboy for life...

            Comment


            • #7
              Verwacht geen super resultaten met een clen+anavar hoor.
              clen is wel goed maar ook weer niet zo goed hoor.
              Je zit nu al op 21% dat is zeker al aan de hoge kant, dan ga je een massa kuur doen en gaatje bf nog meer omhoog.
              En dan verwacht je even met een clen anavar kuur even lekker je bodyfat te laten zakken. En een mooi droog lichaam te krijgen. Gaat je niet lukken hoor op de manier die je hier beschrijft.
              Gaat vies tegen vallen, zou nu gewoon al aan je bf gaan werken en dan pas een massa kuur te doen.

              Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

              Comment


              • #8
                21% is al wel vlink hoog iid zal er niet 1 2 3 af zijn


                ps zou je misschien je avatar willen veranderen wordt er helemaal zenuwachtig van
                Who's the Chef

                Comment


                • #9
                  Jij was nu ook al met dbol bezig dacht ik of er net mee gestopt ofzo? En je hebt het ook al over wat je hierna gaat doen, zit daar nog wat tijd tussen of gewoon gelijk er achter aan?
                  Ben ook wel benieuwd wat je een goed voedingsschema noemt, misschien een idee om dat even te plaatsen...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (harold @ Feb. 01 2005,19:56)]Verwacht geen super resultaten met een clen+anavar hoor.
                    clen is wel goed maar ook weer niet zo goed hoor.
                    Je zit nu al op 21% dat is zeker al aan de hoge kant, dan ga je een massa kuur doen en gaatje bf nog meer omhoog.
                    En dan verwacht je even met een clen anavar kuur even lekker je bodyfat te laten zakken. En een mooi droog lichaam te krijgen. Gaat je niet lukken hoor op de manier die je hier beschrijft.
                    Gaat vies tegen vallen, zou nu gewoon al aan je bf gaan werken en dan pas een massa kuur te doen.

                    Grtz..
                    ik wil zoals ik eerder ook al zei niet een super droog lichaam hebben. ik hou er niet zo van dat je overal je spieren ziet. ik wil gewoon breed zijn en gespierd, en misschien een bf hebben van 15 a 16%. een vriend van mij heeft 14% en die vind ik zelf al een beetje aan de magere kant. maar zo heeft iedereen zijn smaak toch?

                    Ik zal me voedingsschema wel even posten bij voeding enzo. Laten jullie maar even weten wat er niet goed aan is oke?

                    En die andere vraag over de dianabol. ik heb altijd gezegt dat ik nooit een injectie kuur zou gaan doen maar ik vind de effecten van de dianabol wel tegen vallen. dus doe ik nu even rustig aan met de dianabol en neem nu 15 mg per dag en zodra ik me kuur binnen heb dan ga ik de mg weer opvoeren. ben nu 3 weken bezig met de dianabol dus. opzich kan ik wel minder mg nemen en daarna weer meer mg nemen.

                    Bekijk even me voedingsschema oke...

                    grt
                    Badboy for life...

                    Comment


                    • #11
                      15mg doet ook bijna geen ruk.
                      10mg wordt gebruikt om te "bridgen" dus reken maar uit.

                      Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

                      Pain is temporary...pride is forever...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Feb. 02 2005,12:39)]15mg doet ook bijna geen ruk.
                        10mg wordt gebruikt om te "bridgen" dus reken maar uit.

                        Greets...


                        Het is idd niet logisch als iets niet naar tevredenheid werkt, dan de dosis te verminderen, want dan weet je zeker dat het niets meer oplevert. Of ben ik nou 8terlijk?

                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

                        Comment


                        • #13
                          Nee hoor,Jaap.

                          Badboy heeft er gewoon geen kaas van gegeten en houdt er rare theorien op na....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (badboy @ Feb. 01 2005,18:17)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (snipke @ Feb. 01 2005,16:19)]Kuur ziet er goed uit, maar wat ik niet versta is dat je al een bf % hebt van 21% en toch nog een massa kuur gaat doen waardoor je nog meer vet zal aanzetten. Heb je al een kuurverleden en zo ja welke , en welke zijn de merken dat je nu gaat gebruiken.

                            Waarom 1 x per week prikken als om de drie dagen betere bloedwaardes geeft, en welke nakuur neem je

                            Grtz
                            Hoi,

                            Heb al geinformeerd en weet wel wat ik doe. Ik verander de Dianabol namelijk in Stanozolol. Die 2 as gaan lekker samen heb ik gehoord.

                            Maar me bf gaat zeker wel omlaag en ga elke dag 1,5 uur cardio doen.

                            Maar bedankt voor de zorgen hahahha,

                            Grt
                            jawel arie , hij weet goed wat hij doet, zegt hij zelf toch, hij neemt een echte bulkkuur en gaat elke dag 1,5 u cardio doen

                            Grtz
                            stil growing

                            Comment


                            • #15


                              Grtz.
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X