Met deze kuur wil ik in januari starten. Toch heb ik een aantal vraagjes waar sommigen mee kunnen helpen.
week 1 tot en met 52: 5 iu HGH per dag. (begin met bleu tops, valt dit tegen stap ik over op ander merk.)
week 1 tot en met 12: 750mg test e per week
week 1 tot en met 12: 400mg deca per week..
week 13 tot en met 24 : 750mg sust per week.
week 13 tot en met 24 : 450mg supertren per week
week 25 tot en met 36: 1000mg test e per week.
week 25 tot en met 36: 800mg bold per week/
week 36 tot en met week 41: 100mg test p per dag
week 36 tot en met week 41: 50mg winstroltabs per dag
week 36 tot en met week 41: 75mg tren a per dag.
Insuline wil ik in periodes van 4 weken op 4 weken af gaan doen.
HCG vanaf week 8 mee laten lopen
Nolvadex hou ik bij de hand voor het geval ik veel vocht vast ga houden.
Week 42 begin ik met de nakuur en laat de HGH meelopen tot week 52.
Nu de vragen:
1 Ik wil de insuline eigenlijk alleen gebruiken na de training, ongeveer 5 x per week. Vooral s'ochtens zal ik geen insuline gebruiken. Mijn bloedsuikerwaardes zijn relatief laag, ook na een flinke maaltijd dus wil niet gelijk met insuline starten. Wat adviseren jullie hierin als je bloedsuiker altijd een beetje onder het gemiddelde zit?
2 wellicht doseer ik de AAS iets lager gezien ik niet gewend ben hoge dosissen test, susta en deca te gebruiken.
3 moet je gelijk met AS starten als je begint met HGH of zou je ook de eerste maand van de HGH kuur de AS weg kunnen laten. De HGH schijnt pas zichtbaar zijn werk te gaan doen na een paar maanden.
4 deze zomer heb ik een kuur gedaan met winstrol depot en trenbolone. Deze kuur heb ik begin oktober beeindigd en goede resultaten mee geboekt, alleen zal ik hiervan nog niet helemaal hersteld zijn in januari. Nu dacht ik als ik alvast start met de HGH komt dit mijn herstel ook ten goede. Heb tot nu toe alles nog vast kunnen houden en vetpercentage is laag gebleven. Lees ook dat terugval na een kuur met Winstrol en trenbolone meevalt.
week 1 tot en met 52: 5 iu HGH per dag. (begin met bleu tops, valt dit tegen stap ik over op ander merk.)
week 1 tot en met 12: 750mg test e per week
week 1 tot en met 12: 400mg deca per week..
week 13 tot en met 24 : 750mg sust per week.
week 13 tot en met 24 : 450mg supertren per week
week 25 tot en met 36: 1000mg test e per week.
week 25 tot en met 36: 800mg bold per week/
week 36 tot en met week 41: 100mg test p per dag
week 36 tot en met week 41: 50mg winstroltabs per dag
week 36 tot en met week 41: 75mg tren a per dag.
Insuline wil ik in periodes van 4 weken op 4 weken af gaan doen.
HCG vanaf week 8 mee laten lopen
Nolvadex hou ik bij de hand voor het geval ik veel vocht vast ga houden.
Week 42 begin ik met de nakuur en laat de HGH meelopen tot week 52.
Nu de vragen:
1 Ik wil de insuline eigenlijk alleen gebruiken na de training, ongeveer 5 x per week. Vooral s'ochtens zal ik geen insuline gebruiken. Mijn bloedsuikerwaardes zijn relatief laag, ook na een flinke maaltijd dus wil niet gelijk met insuline starten. Wat adviseren jullie hierin als je bloedsuiker altijd een beetje onder het gemiddelde zit?
2 wellicht doseer ik de AAS iets lager gezien ik niet gewend ben hoge dosissen test, susta en deca te gebruiken.
3 moet je gelijk met AS starten als je begint met HGH of zou je ook de eerste maand van de HGH kuur de AS weg kunnen laten. De HGH schijnt pas zichtbaar zijn werk te gaan doen na een paar maanden.
4 deze zomer heb ik een kuur gedaan met winstrol depot en trenbolone. Deze kuur heb ik begin oktober beeindigd en goede resultaten mee geboekt, alleen zal ik hiervan nog niet helemaal hersteld zijn in januari. Nu dacht ik als ik alvast start met de HGH komt dit mijn herstel ook ten goede. Heb tot nu toe alles nog vast kunnen houden en vetpercentage is laag gebleven. Lees ook dat terugval na een kuur met Winstrol en trenbolone meevalt.
Comment