Kuur HGH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    [quote=Jeroen1976;1062494]Vorige week gestart met hgh kuur

    Eerste 25 weken wordt als volgt
    Wk 1-25 test enanthate 750mg
    Wk 1_25 bold 750mg
    Wk 1-4 dbol 30mg p dag
    Wk 1- 4 hgh opbouwend van 2iu naar 5iu p.d
    Wk 4-16 hgh 5iu p.d
    Wk 16-42 hgh 5iu 5xwk
    Hcg vanaf week 4 1000iu p wk

    AS na wk 25 waarschijnlijk tren enanthate in combi met laag gedoseerd test.

    Stats bij begin kuur
    Lengte 179
    Gewicht 97
    Vet 15 %

    --------------------------------------

    Waarom de Boldenon op 750mg/pw?
    Opbouwen van de HGH/STH is onzin.
    Hoe wil je die 5iu over de dag verdelen?

    Comment


    • #47
      Is dit serieus.?
      Zo hoog zo lang en dan ook nog een na 25 weken WTF!!

      ik neem aan dat je HGH een jaartje gebruikt
      dan kan je beter deze kuur door 2 delen.
      3 maanden on 3 maanden off
      beter voor herstel van lichaam en denk ook beter voor de gains

      Suc6
      Chaka Chaka Boy

      Comment


      • #48
        [QUOTE=Knulletje;1062533]
        Originally posted by Jeroen1976 View Post
        Vorige week gestart met hgh kuur

        Eerste 25 weken wordt als volgt
        Wk 1-25 test enanthate 750mg
        Wk 1_25 bold 750mg
        Wk 1-4 dbol 30mg p dag
        Wk 1- 4 hgh opbouwend van 2iu naar 5iu p.d
        Wk 4-16 hgh 5iu p.d
        Wk 16-42 hgh 5iu 5xwk
        Hcg vanaf week 4 1000iu p wk

        AS na wk 25 waarschijnlijk tren enanthate in combi met laag gedoseerd test.

        Stats bij begin kuur
        Lengte 179
        Gewicht 97
        Vet 15 %

        --------------------------------------

        Waarom de Boldenon op 750mg/pw? zat te twijfelen 600mg of 800mg gezien het 250mg/ml is, is 750mg makkelijk, wat adviseer jij hoger of lager?
        Opbouwen van de HGH/STH is onzin. daar lees ik verschillende adviezen over, had zoiets baad het niet schaad het niet, maar denk dan dat ik deze week gelijk op 5iu ga zitten
        Hoe wil je die 5iu over de dag verdelen?
        ik zit nu op 2.5iu en zet dit eind van de middag wil 5iu in ochtend en eind van de middag zetten.

        Comment


        • #49
          5iu per dag bedoel ik dan 2.5 iu in ochtend en 2.5 eind middag

          Comment


          • #50
            Originally posted by tommyzz View Post
            Is dit serieus.?
            Zo hoog zo lang en dan ook nog een na 25 weken WTF!!

            ik neem aan dat je HGH een jaartje gebruikt
            dan kan je beter deze kuur door 2 delen.
            3 maanden on 3 maanden off
            beter voor herstel van lichaam en denk ook beter voor de gains

            Suc6
            Ok heb je dit zelf zo gedaan met een hgh kuur. Ik zou het best willen overwegen, maar het 3 maanden off om eigen test te laten herstellen raak ik niet van overtuigt. Waarom als je er al van uitgaat dat dit in 3 maanden herstelt is gooi het gelijk weer plat door weer 3 maanden AAS te gebruiken. Wat is dan het uiteindelijke nut hiervan?

            Maar ben wel benieuwd hoe anderen dit gedaan hebben?

            Comment


            • #51
              Je wilt 5iu in de ochtend en dan 5iu weer eind van de dag zetten?

              Nee kerel, dat doe je niet goed.
              Onthou dat het zeer kortwerkend is, denk niet aan dagen of uren maar denk aan minuten.
              Daarbij komt dat je lichaam niet meer kan verwerken dan 2iu tegelijk.
              Dus wat jij meer zet dan 2iu tegelijk gooi je weg......
              Als jij bv 6iu per dag wilt gaan gebruiken moet je dat verdelen in kleinere hoeveelheden, waar je lichaam raad mee weet. Dus zet je die in 3x en dan 2iu per keer.
              Zo doe je dat ook als je bv 10iu wilt gaan gebruiken.
              Miijn advies is dus:
              Niet opbouwen en gewoon elke keer 2iu tegelijk zetten. Zo heb je waar voor je geld.

              Weet je zeker dat de Boldenon in jouw vial 250mg/ml is?
              Ik denk eerder 200mg/ml..

              Ik zou in vergelijking tot mn Test de Bold dan op 600mg/pw zetten.

              Comment


              • #52
                Originally posted by Jeroen1976 View Post
                Ok heb je dit zelf zo gedaan met een hgh kuur. Ik zou het best willen overwegen, maar het 3 maanden off om eigen test te laten herstellen raak ik niet van overtuigt. Waarom als je er al van uitgaat dat dit in 3 maanden herstelt is gooi het gelijk weer plat door weer 3 maanden AAS te gebruiken. Wat is dan het uiteindelijke nut hiervan?

                Maar ben wel benieuwd hoe anderen dit gedaan hebben?
                Dat mag je weten:

                Ik zeg altijd ik kuur 9maanden per jaar..
                Maar ik kuur +- 12-16weken stevig, dan ga ik n maand over op 250mg Test.
                Dan kuur ik weer 12 weken stevig en ga ik weer over op onderhoud.

                Waarom?
                Zal ik je ook zeggen:
                Je weet zelf dat je na n poosje kuren toch weer vaststaat en niet meer groeit, op dat moment stop ik met stevig kuren en rust wat meer, maar blijf wel hard (soms harder) trainen. Dus zit ik op n maand Test only, dan begin ik weer mn kuur en groei weer verder.
                Ik heb zo vaak gemerkt dat n heel jaar doorkuren het ook niet is, en dit werkte weer als n speer.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Knulletje View Post
                  Je wilt 5iu in de ochtend en dan 5iu weer eind van de dag zetten?

                  Nee kerel, dat doe je niet goed.
                  Onthou dat het zeer kortwerkend is, denk niet aan dagen of uren maar denk aan minuten.
                  Daarbij komt dat je lichaam niet meer kan verwerken dan 2iu tegelijk.
                  Dus wat jij meer zet dan 2iu tegelijk gooi je weg......
                  Als jij bv 6iu per dag wilt gaan gebruiken moet je dat verdelen in kleinere hoeveelheden, waar je lichaam raad mee weet. Dus zet je die in 3x en dan 2iu per keer.
                  Zo doe je dat ook als je bv 10iu wilt gaan gebruiken.
                  Miijn advies is dus:
                  Niet opbouwen en gewoon elke keer 2iu tegelijk zetten. Zo heb je waar voor je geld.

                  Weet je zeker dat de Boldenon in jouw vial 250mg/ml is?
                  Ik denk eerder 200mg/ml..

                  Ik zou in vergelijking tot mn Test de Bold dan op 600mg/pw zetten.
                  Ok dus max 2iu per keer. Ik bedoelde niet 2x 5iu per dag hoor. herstelde me al maar denk dat je dat berichtje net niet las. Maar erg nuttige info 2.5 iu over de brug gooien daar is het spul te duur voor. Boldenone is 250mg van GG. Ik vond dat ook al vreemd en was uitgegaan van 200mg dus 3ml zou dan 600mg zijn. Is nu dus 750mg. Ik hoop niet dat je me nu gaat vertellen dat bold niet bestaat in dosis van 250 mg/ml. Volgens mij heb ik zelfs vroeger wel eens gehad in 400mg/ml.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Knulletje View Post
                    Dat mag je weten:

                    Ik zeg altijd ik kuur 9maanden per jaar..
                    Maar ik kuur +- 12-16weken stevig, dan ga ik n maand over op 250mg Test.
                    Dan kuur ik weer 12 weken stevig en ga ik weer over op onderhoud.

                    Daar zit wat in. En wat als ik na 16 weken overstap naar tren? Dit om extra hard uit de kuur te komen en na de tren HGH langer door laten lopen en concentreren op herstel?

                    Waarom?
                    Zal ik je ook zeggen:
                    Je weet zelf dat je na n poosje kuren toch weer vaststaat en niet meer groeit, op dat moment stop ik met stevig kuren en rust wat meer, maar blijf wel hard (soms harder) trainen. Dus zit ik op n maand Test only, dan begin ik weer mn kuur en groei weer verder.
                    Ik heb zo vaak gemerkt dat n heel jaar doorkuren het ook niet is, en dit werkte weer als n speer.
                    Ok klopt, na een tijdje is de rek eruit. Maar bold? Die bold schijn je lang te moeten gebruiken wil je de resultaten ervan zien. Ik vraag me ook wel af of ik de test niet gewoon op 500mg zou zetten en of die 250mg extra het verschil gaat maken.

                    BTW wat zijn eigenlijk de gevolgen als je na lang HGH kuren stopt met de HGH, moet je lichaam dan ook weer de tijd krijgen om dit uit zichzelf te produceren?

                    En de 5iu per dag, wat vind je daarvan?

                    Comment


                    • #55
                      He jeroen, ik ben er ook geen.expert in hoor maar als ik jou zo lees zou ik toch nog effe meer research doen eer je begint.
                      Op die 250 groei je niet, dat is je bridge.

                      Comment


                      • #56
                        Ho Jeroen, je wilde weten hoe anderen dit deden.. Daar gaf ik je reply over, niet specifiek over n bold kuur.
                        Ja een Boldenon moet je minimaal 16 weken zetten om er het meeste profijt van te hebben, idd omdat het nogal traag gaint. Voordeel van n Boldenon is wel dat het steeds maar doorgaat, en niet n spurt heeft net als de andere soorten om er na 6-7 weken opeens n punt achter te zetten.

                        Ja ik zag je verbeterde antwoord te laat kerel..

                        De Boldenon bestaat zeker wel in 250mg/ml, maar ik wilde zeker zijn of je die ook wel had.
                        Ik heb vroeger die in 400mg ook gehad, stond n paard op hahaha..

                        Over kuren met HGH/STH:
                        Ja sorry ik zet er steeds STH achter omdat HGH (de eerste letter stond voor humaan) eigenlijk niet meer bestaat. De HGH werd vroeger bij dode mensen uit de hypofyse gehaald, sinds daar problemen door gekomen zijn is dat verboden geworden en word het nu synthetisch gemaakt en is het dus STH (somatrophine)

                        Het groeihormoon kun je op 2 manieren gebruiken, de eerste manier is om plaatselijk vet te verbranden (ja dat is alleen mogelijk met dit materiaal) en om meer spiercellen (hyperplasie) te maken.
                        Om meer spiercellen te kunnen krijgen moet je het minimaal 6maanden gebruiken, maar die spiercellen zijn dan nog jong en moeten weer groter en volwassen worden door steroiden (hypertrophy) en training.
                        Doe je niets met die nieuwe spiercellen zullen ze net zo snel weer afsterven/verdwijnen als dat ze gekomen zijn.
                        De tijd maakt niet zoveel uit met groeihormoon ivm je eigen productie.Je zal er niets van merken.

                        Het voordeel wat je hebt met groeihormoon is, dat: je hoger kunt gaan in je middelen eromheen.
                        Je krijgt minder sides.
                        Ja die 5iu per dag is best goed, maar allemachtig lastig te verdelen. Je moet natuurlijk niet 2x 2iu en 1x 1iu gaan zetten maar het netjes verdelen. De prijs is hoog genoeg om daar even over heen te buigen en het te verdelen in 3 porties.

                        Je vraag over de verlaging van de test met 250mg, Kan ik kort zijn. Die 250mg meer zal je niet 1/3 meer spiermassa opleveren. Komt nog bij dat je kuur lang genoeg word voor evt aanpassingen.
                        Dus ja ik zou ivm de HGH/STH die nu nog spiercellen moet gaan maken, starten op 500mg Test per week, en de Boldenon ook op deze 500mg zetten.
                        Dan zou ik over 3maanden nog eens kijken of ik het moest verhogen, of niet....

                        Ik kan natuurlijk niet in jouw knip kijken, maar het idee om het na de kuur nog even door te laten lopen is helemaal zo dom nog niet. Het herstel zal er zeker sneller van zijn.

                        Nu n vervelend stukje:
                        Ik hoop dat je zeker weet dat je HGH/STH echt is, anders zal het geen fluit doen en je ook niet beschermen tegen de hogere mg tijdens je kuur. Het zal dan alleen afbraak doen van je inkomen en je bestedings ruimte.
                        Oftewel je gooit je geld dan over de balk voor niets.

                        Comment


                        • #57
                          Thanx pas hem aan en volg je advies. ga naar bold/test 500/500. En verdeel de porties sth in 3 doseringen.
                          Ik weet dat kinderen met een groeiachterstand ook doseringen van 2iu krijgen, dat zal dan ook te maken hebben met het verhaal wat jij beschrijft.

                          Nu maak ik maar even van de gelegenheid gebruik. De hcg vanaf week 4 op 1000iu per week? Hoe denk je daar over?

                          Comment


                          • #58
                            Ik denk niet dat je de HCG nodig zal hebben met deze kuur, dus zou r mee wachten.
                            Pas gaan zetten als je opmerkt dat je testikels krimpen.
                            Je kuur is zo lang dat je wel even kunt afwachten of het daadwerkelijk nodig is.
                            HCG moet je ook niet voor de lol gaan zetten, het kan ook weer tegen je gaan werken en je bv n gyno geven. Dan moet je weer om dat op te lossen weer n Nolvadex (chemisch) gaan gebruiken en waar ga je dan weer naartoe?

                            Het is de bedoeling met zo weinig mogelijk middelen er zo veel mogelijk uit te halen.
                            Daarom eg ik, probeer het eerst zonder de HCG.. De HGH/STH doet ook wel zn werk.

                            Comment


                            • #59
                              Ok. Had die nolva ook idd bij de hand voor als ik zou starten met hcg. Hier wacht ik dan idd me tot ik merk dat het nodig is.
                              Nogmaals bedankt voor je heldere en overtuigende uitleg! Wordt zeer gewaardeerd. Ook mooi om te zien dat je laat inzien dat hoge doseringen niet altijd nodig zijn.
                              Ik ga ervoor en laat over een tijd weten wat de resultaten zijn.

                              Comment


                              • #60
                                Oh ja over de echtheid hgh. Tja ga ervan uit dat goed is. Heb er weinig voor betaald maar mijn ervaringen zijn goed van deze dealer. Ik moet wel zeggen dat ik geen idee heb waar ik op moet letten bij bluetops. Zit in simpel wit doosje. Op blauwe dopje staan wat cijfers gedrukt. Foto,s op internet kwamen wel overeen. Het mengen duurde behoorlijk lang. Heb bac. Water heel langzaam in laten druppelen ondanks vacuum ging dit goed. Wat lucht in de naald laten komen alvorens vloeistof in vial te laten druppelen. Duurde zeker 10 minuten voordat poeder helemaal was opgelost.
                                Heb wel gehoord dat je met zwangerschaptest kan testen op hcg, maar of dat zo is weet ik niet

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X