Wat een vertrouwen!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wat een vertrouwen!!!!!!!!

    Hier iets wat me opvalt in deze groep, ik hoor onder jullie veel afkeuringen en slechte resultaten over bepaalde produkten, bijv ik las dat SNIPKE boldone afkeurde omdat deze niet werkte bij hem, gaan jullie er altijd van uit dan dat het produkt wel echt is, en er wel genoeg werkzame stof inzit.
    Ik hoor zover wat ik gelezen heb, nooit iemand zeggen van die kuur/produkt sloeg bij mij niet aan, kan zijn dat ik slechte FAKES en genomen heb, de kans is groot dat de "dealer" je laat groeien op 1 goed produkt tijdens de kuur, terwijl er bijv. 2 van de 3 dan nep zijn, want de kans is redelijk groot dat je FAKES injecteerd.

  • #2
    en wat wil je hier dan mee zeggen??
    Who's the Chef

    Comment


    • #3
      Voor antwoord zie "kuur winter lente''.
      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

      Comment


      • #4
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (patrick_ @ Feb. 11 2005,07:25)]Hier iets wat me opvalt in deze groep, ik hoor onder jullie veel afkeuringen en slechte resultaten over bepaalde produkten, bijv ik las dat SNIPKE boldone afkeurde omdat deze niet werkte bij hem, gaan jullie er altijd van uit dan dat het produkt wel echt is, en er wel genoeg werkzame stof inzit.
        Ik hoor zover wat ik gelezen heb, nooit iemand zeggen van die kuur/produkt sloeg bij mij niet aan, kan zijn dat ik slechte FAKES en genomen heb, de kans is groot dat de "dealer" je laat groeien op 1 goed produkt tijdens de kuur, terwijl er bijv. 2 van de 3 dan nep zijn, want de kans is redelijk groot dat je FAKES injecteerd.
        Mijn boldenone was van gs en voor zover ik weet wordt er van gs nog niks nagemaakt, dus ja ik ga er dan vanuit dat boldenone niks doet voor mij, of zoals jij het zegt, niet aanslaat bij mij. Overigens ben ik niet de enige dat dat vond van equipose , hier zitten wel meerdere mensen die niks merkte van dat produkt , en ook ik heb mensen gehoord die er wel goed op gingen, anders had ik het nooit genomen he .

        Grtz
        stil growing

        Comment


        • #5
          Ik meen mij te herrineren dat Mr, Symmetry ook helemaal niet te spreken was over zijn boldenone kuur.

          Toeval?

          Ik zit tussen primo en bold. te twijfelen, maar ik lees hier weinig positieve verhalen over bold.

          Comment


          • #6
            Da's juist, Loo! Punt is volgens mij, dat boldenone veel wordt gebruikt in cuttingskuurtjes, omdat het geen vet aanzet. In dat soort kuurtjes komt het echter niet tot z'n recht, vind ik. Bold. bevordert de eiwitsynthese en je krijgt er honger van, dus als je het hoog gedoseerd (600 mg. of hoger) in een massakuur met bijv. sustanon stopt, zijn de resultaten misschien wel goed. Op dat moment moet je je echter afvragen of het niet handiger is bijv. 400 mg. deca te zetten. Een en ander hangt ook samen met hoe snel je last hebt van oestrogeenvorming. Als je d'bol en test erg hoog doseert, kan ik me dus voorstellen dat iemand bold. boven deca verkiest. op Amerikaanse boards kom je dat veel tegen.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

            Comment


            • #7
              Gewoon voor generieke produkten gaan ofwel deca in dit geval.

              Liet zelf overigens van alles wat ik had een paar dingen testen.

              Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

              Pain is temporary...pride is forever...

              Comment


              • #8
                ging mij niet perse om de boldone hoor, was maar een voorbeeld, maar wat ik gewoon wou zeggen, is dat ik vond dat jullie er allemaal zo van uit gingen dat alles wat jullie krijgen wel echt is, de kans ik gewoon vrij groot dat je genept word.

                Comment


                • #9
                  Ik heb zelf ook boldenon van g.s. gebruikt. Ik weet alleen de doses niet meer, maar ik dacht dat ik op 600mg zat. Dit omdat vaak wordt aangeradenom de doses hoger tenemen dan wat je van deca neemt. Dit omdat je van boldenon gewoon meer nodig heb voor een goede werking.
                  Ik was er niet tevreden over, maar heb wel over andere mensen gelezen dat ze tevreden waren.

                  grtz.
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                  Comment


                  • #10
                    Jij zat volgens mij ook op 400 mg Harold... wij deden de zelfde kuur tegelijkertijd... ongeveer
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (patrick_ @ Feb. 11 2005,16:58)]ging mij niet perse om de boldone hoor, was maar een voorbeeld, maar wat ik gewoon wou zeggen, is dat ik vond dat jullie er allemaal zo van uit gingen dat alles wat jullie krijgen wel echt is, de kans ik gewoon vrij groot dat je genept word.
                      misschien komt het omdat we hier allemaal een goede betrouwbare dealer hebben

                      heb je daar wel eens aan gedacht
                      Who's the Chef

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (patrick_ @ Feb. 11 2005,07:25)]Hier iets wat me opvalt in deze groep
                        Een groep.
                        Ehm tis niet de bedoeling dat je ons collectief afzeikt..
                        Ik lees ook dat je xeno demotiveert.
                        Goed bezig.  



                        In adaptation we trust

                        Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

                        Mijn trainingslog

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (red @ Feb. 11 2005,19:47)]Jij zat volgens mij ook op 400 mg Harold... wij deden de zelfde kuur tegelijkertijd... ongeveer
                          Zou best kunnen red. Dan had ik beter 600mg kunnen doen want die 400mg deed geen shit.

                          Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (owolde @ Feb. 11 2005,20:04)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (patrick_ @ Feb. 11 2005,07:25)]Hier iets wat me opvalt in deze groep
                            Een groep.
                            Ehm tis niet de bedoeling dat je ons collectief afzeikt..
                            Ik lees ook dat je xeno demotiveert.
                            Goed bezig.  
                            Ik geloof niet dat hij ons afzeikt, maar het zich gewoon afvraagt.k:
                            En voor nieuwe mensen zullen we inderdaad over komen als een groep. Maar er is altijd plaats voor meer mensen in deze groep

                            Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                            Comment


                            • #15
                              wij zijn 1 grote gang geworden........natuurlijk is dat allemaal gebeurt sinds xeno aan kwam schuiven

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X