hmm das vreemd had ik niet van je verwacht cur
Wat een vertrouwen!!!!!!!!
Collapse
X
-
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het hier niet goed vind, maar ik vind het leuk als er nieuwe leden, een nieuwe inbreng in een onderwerp kunnen geven.
Hoe meer serieuze reactie op een vraag hoe beter en hoe meer we ervan kunnen leren.
Bodynet is natuurlijk wel het forum
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Vind dit ook een leuk forum, juist door de sfeer. Kom ook geregeld op dbb, dat vind ik ook een hele goede. Ik kan er altijd wel goed informatie vinden als ik ergens naar op zoek ben, en de sticky's vind ik ook erg de moeite waard daar.
Ik post niet op dbb omdat ik dan ook moet reageren natuurlijk en dan ga ik echt teveel tijd steken in computeren. Heb naast bb en alles wat daar bij komt kijken ook nog andere hobby's.
En xeno, ik zou als je klaar bent met je m1t juist foto's plaatsen, dan kunnen we zien wat het resultaat is.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 12 2005,15:40)]Vind dit ook een leuk forum, juist door de sfeer. Kom ook geregeld op dbb, dat vind ik ook een hele goede. Ik kan er altijd wel goed informatie vinden als ik ergens naar op zoek ben, en de sticky's vind ik ook erg de moeite waard daar.
Ik post niet op dbb omdat ik dan ook moet reageren natuurlijk en dan ga ik echt teveel tijd steken in computeren. Heb naast bb en alles wat daar bij komt kijken ook nog andere hobby's.
En xeno, ik zou als je klaar bent met je m1t juist foto's plaatsen, dan kunnen we zien wat het resultaat is.
Greetz
Comment
-
@patrick. Hehe ik lees het nu pas.
Ik was wat kortzichtig..
Na bepaalde zgn uberkenners ben ik echter op mijn hoede.
Welkom in onze sekte...
VREEMD!
Ik heb in een paar maand meer fotos gezien van onzin dan van mezelf in mn hele leven..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Hahaha....
Ik zit zoals de meeste wel weten op alle3 de fora en vermaak me overal wel.
Nadeel van hier elkaar zo goed kennen is dat je niet even hard tegen hard kan gaan als je het niet met elkaar eens bent omdat ik niemand zou willen schaden hier omdat ik de vaste groep graag mag.
Soms is het juist lekker om gewoon eens ongenuanceert te kafferen als je het niet met iemand eens bent.Dat doe ik hier dus niet ook al heb ik er misschien wel eens zin in
Belangrijkste blijft wel de gezelligheid en gekkigheid onderling en dat is hier absoluut helemaal top!
I love you all,folks............(nu niet gaan huilen hoor )Attached Files
Comment
-
@curiosio dat is waar als je daar bij anabolen discussie leest merk je dat er inderdaad een hoop gasten zijn die weten waar ze over praten. Zitten ook een hoop wedstrijdgasten die weten ook wel waar ze over praten.Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (banaan @ Feb. 13 2005,10:26)]Zitten ook een hoop wedstrijdgasten die weten ook wel waar ze over praten.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Das waar symmetry wij recreatief bb'ers moeten natuurlijk niet hetzelfde gaan doen als die wedstrijdgasten geef ik je helemaal gelijk in. Ik doe zelf ook 2 kuurtjes per jaar van maximaal 10 weken .Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment