Wat een vertrouwen!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (harold @ Feb. 11 2005,22:00)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (owolde @ Feb. 11 2005,20:04)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (patrick_ @ Feb. 11 2005,07:25)]Hier iets wat me opvalt in deze groep
    Een groep.
    Ehm tis niet de bedoeling dat je ons collectief afzeikt..
    Ik lees ook dat je xeno demotiveert.
    Goed bezig.  
    Ik geloof niet dat hij ons afzeikt, maar het zich gewoon afvraagt.k:
    En voor nieuwe mensen zullen we inderdaad over komen als een groep. Maar er is altijd plaats voor meer mensen in deze groep  

    Grtz..


    hoe meer mensen hoe beter
    Who's the Chef

    Comment


    • #17
      nee is zeker niet men bedoeling jullie af te zeiken hoor, en dan ik xeno demotiveer is zeker niet men bedoeling, exuses hiervoor als het zo is overgekomen dan hahhahah, en ik denk dat xeno zelf ook vaak genoeg zen menig laat horen, en als we het allemaal met elkaar eens zijn kan je de forum net zo goed sluiten

      Comment


      • #18
        mijn demotiveren ken niet meer hoor......zijn niet veel jongens...van 18 die mij betere kwa spier en breedte...du demotiveren...neuh ...


        zal je ff laten schrikken van me schouderbreedte ... komt kleine ik dan . en natuurlijk nu me knappe kop erop



        Last edited by XeNoGeaR; 17-04-2006, 17:24.

        Comment


        • #19
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (patrick_ @ Feb. 12 2005,00:33)]nee is zeker niet men bedoeling jullie af te zeiken hoor, en dan ik xeno demotiveer is zeker niet men bedoeling, exuses hiervoor als het zo is overgekomen dan hahhahah, en ik denk dat xeno zelf ook vaak genoeg zen menig laat horen, en als we het allemaal met elkaar eens zijn kan je de forum net zo goed sluiten
          Daar heb je helemaal gelijk in,kerel!

          Altijd eerlijk je mening geven is het allerbelangrijkste wat er is dus voor jou is er zeker plaats in deze groep hoor.We hoeven het namelijk niet altijd eens te zijn met elkaar.

          @Xeno
          Je bent een mafkees maar ik hou van je,gozer!!

          Wat moeten we zonder de man die zoveel foto's maken kan?

          Voor een ventje van 18 ben je idd wel brede patser,ga zo door,ouwe.

          Comment


          • #20
            haha die xeno is helemaal geil van zichzelf. D#mn wat heeft hij al veel foto's hier geplaatst. Elke gram die eraan komt is weer een foto waard
            Maakt niet uit hoor xeno,

            grtz.
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

            Comment


            • #21
              haha......eej maar dit was een normale foto ....de spierefotos blijven nu wel weg voor een lange tijd ...en valt nog wel mee hoeveel fotos erstaan...beter teveel fotos dan te weinig.. ...denk dat jullie me nu makkelijk herkenne op de meeting

              Comment


              • #22
                @Xeno heb je je rugbypak aangetrokken ofzo???

                @Groep ik hoop zelfs dat er wat meer nieuwe komen wordt er misschien wat meer gepost toch???
                Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                Comment


                • #23
                  is gewoon me shirt van coolcat

                  ontopic : Ik vind het zo wel genoeg eiglijk....tedruk is ook ###..Nu ken je iedreen eigenlijk een beetje.En is het meer persoonlijker dan zo een grote commerciele bord.Ik vind het zo wel dope.

                  Greetz



                  Comment


                  • #24
                    Het nadeel alleen is dat de kennis beperkt blijft. Ik heb het gevoel dat je op den duur op een punt blijft hangen wat kennis betreft, doordat je altijd met dezelfde personen praat.
                    Je zou dan andere forums op kunnen zoeken, maar dit is toch de gezelligste.

                    Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                    Comment


                    • #25


                      en hoe meer mensen hoe gezelliger het wordt toch harold
                      Who's the Chef

                      Comment


                      • #26
                        ben het hier met xeno eens kijk eens naar dbb.com die site is veels te commercieel naar mijn idee. geloof dat het aantal members op die site wel 10x zoveel als op deze. grts

                        Comment


                        • #27
                          ben het eigenlijk met iedereen eens, tis fijn dat je nu zo'n beetje iedereen kent, ik denk dat er genoeg kennis op dit board zit, alleen niet iedereen geeft antwoord op je topic, das wel jammer. hoe meer antwoorden, hoe meer je weer leert.
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

                          Comment


                          • #28
                            Bodynet toch aan de top voor mij
                            Elk pondje komt door het mondje !!!
                            Denk je sterk.

                            Comment


                            • #29
                              ik vind het hier prima kan alles makkelijk vinden nix geen reclame zoals op die andere forums
                              Who's the Chef

                              Comment


                              • #30
                                Kies ook voor bodynet.

                                Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

                                Pain is temporary...pride is forever...

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X