Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
op bodynet is ... het...binnekomen en je gelijk thuisvoelen...op die andere bords...krijg je karma en troep..meer karma is meer reputatie en shit dat vind ik een beetje onzin....maja...... .Moge bodynet nog lang bestaan
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het hier niet goed vind, maar ik vind het leuk als er nieuwe leden, een nieuwe inbreng in een onderwerp kunnen geven.
Hoe meer serieuze reactie op een vraag hoe beter en hoe meer we ervan kunnen leren.
Bodynet is natuurlijk wel het forum
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Vind dit ook een leuk forum, juist door de sfeer. Kom ook geregeld op dbb, dat vind ik ook een hele goede. Ik kan er altijd wel goed informatie vinden als ik ergens naar op zoek ben, en de sticky's vind ik ook erg de moeite waard daar.
Ik post niet op dbb omdat ik dan ook moet reageren natuurlijk en dan ga ik echt teveel tijd steken in computeren. Heb naast bb en alles wat daar bij komt kijken ook nog andere hobby's.
En xeno, ik zou als je klaar bent met je m1t juist foto's plaatsen, dan kunnen we zien wat het resultaat is.
Ga met Harold mee hoe meer mensen hoe meer kennis. Heb mezelf laatst bij body en fit 'ingeschreven' maar vind dit toch niet zo'n goede site.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Citaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 12 2005,15:40)]Vind dit ook een leuk forum, juist door de sfeer. Kom ook geregeld op dbb, dat vind ik ook een hele goede. Ik kan er altijd wel goed informatie vinden als ik ergens naar op zoek ben, en de sticky's vind ik ook erg de moeite waard daar.
Ik post niet op dbb omdat ik dan ook moet reageren natuurlijk en dan ga ik echt teveel tijd steken in computeren. Heb naast bb en alles wat daar bij komt kijken ook nog andere hobby's.
En xeno, ik zou als je klaar bent met je m1t juist foto's plaatsen, dan kunnen we zien wat het resultaat is.
keepitreal...ik vond ht heel vreemd maar ik ben sterker geworden nu pas nu ik aan het nakuren ben.snap het niet..ik zal er denk weinig van merken wat er weer afgaat.weet nu wel dat pro-hormonen 1 keer leuk is..maak de 4 weken af.Probeer nog wat te winne natuurlijk.Ga me benen erg pompen nu.want ik weet zeker dat dat ook grote poten kunne worden.Jullie hebben wel genoeg fotos van me gehad..I kwil nu gewoon naar lager vet gaan en mooie zichtbare borsten krijgen.Wel jammer van me brede massa maar ach.Als ik nu ga kuren word het gewoon as...want dan maaar iets meer maar je heb wel wat.
Ik zit zoals de meeste wel weten op alle3 de fora en vermaak me overal wel.
Nadeel van hier elkaar zo goed kennen is dat je niet even hard tegen hard kan gaan als je het niet met elkaar eens bent omdat ik niemand zou willen schaden hier omdat ik de vaste groep graag mag.
Soms is het juist lekker om gewoon eens ongenuanceert te kafferen als je het niet met iemand eens bent.Dat doe ik hier dus niet ook al heb ik er misschien wel eens zin in
Belangrijkste blijft wel de gezelligheid en gekkigheid onderling en dat is hier absoluut helemaal top!
I love you all,folks............(nu niet gaan huilen hoor )
@curiosio dat is waar als je daar bij anabolen discussie leest merk je dat er inderdaad een hoop gasten zijn die weten waar ze over praten. Zitten ook een hoop wedstrijdgasten die weten ook wel waar ze over praten.
Citaat[/b] (banaan @ Feb. 13 2005,10:26)]Zitten ook een hoop wedstrijdgasten die weten ook wel waar ze over praten.
Waar en niet waar. De samenstelling van die 'kuurtjes' is vaak slim, maar de duur is meestal veel te lang evenals het feit dat de off-periodes vaak te kort zijn. Vind ik, althans. Een recreatief atleet kan best veel leren van een wedstrijdatleet, maar moet in mijn ogen maximaal 2 kuren per jaar doen. Zelf doe ik maar 1 per jaar, als het even mogelijk is.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Das waar symmetry wij recreatief bb'ers moeten natuurlijk niet hetzelfde gaan doen als die wedstrijdgasten geef ik je helemaal gelijk in. Ik doe zelf ook 2 kuurtjes per jaar van maximaal 10 weken .
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment