Wat een vertrouwen!!!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hmm das vreemd had ik niet van je verwacht cur
    Who's the Chef

Comment

Altijd al een meeloper geweest..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

op bodynet is ... het...binnekomen en je gelijk thuisvoelen...op die andere bords...krijg je karma en troep..meer karma is meer reputatie en shit dat vind ik een beetje onzin....maja...... .Moge bodynet nog lang bestaan

Comment

Ik heb ook nooit gezegd dat ik het hier niet goed vind, maar ik vind het leuk als er nieuwe leden, een nieuwe inbreng in een onderwerp kunnen geven.
          Hoe meer serieuze reactie op een vraag hoe beter en hoe meer we ervan kunnen leren.

Bodynet is natuurlijk wel het forum

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

hahaha tijd voor het knuffelhoekje
            ik voel me hier ook echt thuis
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Vind dit ook een leuk forum, juist door de sfeer. Kom ook geregeld op dbb, dat vind ik ook een hele goede. Ik kan er altijd wel goed informatie vinden als ik ergens naar op zoek ben, en de sticky's vind ik ook erg de moeite waard daar.

Ik post niet op dbb omdat ik dan ook moet reageren natuurlijk en dan ga ik echt teveel tijd steken in computeren. Heb naast bb en alles wat daar bij komt kijken ook nog andere hobby's.

En xeno, ik zou als je klaar bent met je m1t juist foto's plaatsen, dan kunnen we zien wat het resultaat is.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ga met Harold mee hoe meer mensen hoe meer kennis. Heb mezelf laatst bij body en fit 'ingeschreven' maar vind dit toch niet zo'n goede site.
                Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Zitten wel mensen die vreselijk veel van AS weten en anders in ieder geval nog een grote bek hebben...

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 12 2005,15:40)]Vind dit ook een leuk forum, juist door de sfeer. Kom ook geregeld op dbb, dat vind ik ook een hele goede. Ik kan er altijd wel goed informatie vinden als ik ergens naar op zoek ben, en de sticky's vind ik ook erg de moeite waard daar.

Ik post niet op dbb omdat ik dan ook moet reageren natuurlijk en dan ga ik echt teveel tijd steken in computeren. Heb naast bb en alles wat daar bij komt kijken ook nog andere hobby's.

En xeno, ik zou als je klaar bent met je m1t juist foto's plaatsen, dan kunnen we zien wat het resultaat is.
                    keepitreal...ik vond ht heel vreemd maar ik ben sterker geworden nu pas nu ik aan het nakuren ben.snap het niet..ik zal er denk weinig van merken wat er weer afgaat.weet nu wel dat pro-hormonen 1 keer leuk is..maak de 4 weken af.Probeer nog wat te winne natuurlijk.Ga me benen erg pompen nu.want ik weet zeker dat dat ook grote poten kunne worden.Jullie hebben wel genoeg fotos van me gehad..I kwil nu gewoon naar lager vet gaan en mooie zichtbare borsten krijgen.Wel jammer van me brede massa maar ach.Als ik nu ga kuren word het gewoon as...want dan maaar iets meer maar je heb wel wat.

Greetz

Comment

@patrick. Hehe ik lees het nu pas.
                      Ik was wat kortzichtig..
                      Na bepaalde zgn uberkenners ben ik echter op mijn hoede.  
                      Welkom in onze sekte...

VREEMD!
                      Ik heb in een paar maand meer fotos gezien van onzin dan van mezelf in mn hele leven..

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Hahaha....

Ik zit zoals de meeste wel weten op alle3 de fora en vermaak me overal wel.
                        Nadeel van hier elkaar zo goed kennen is dat je niet even hard tegen hard kan gaan als je het niet met elkaar eens bent omdat ik niemand zou willen schaden hier omdat ik de vaste groep graag mag.
                        Soms is het juist lekker om gewoon eens ongenuanceert te kafferen als je het niet met iemand eens bent.Dat doe ik hier dus niet ook al heb ik er misschien wel eens zin in

Belangrijkste blijft wel de gezelligheid en gekkigheid onderling en dat is hier absoluut helemaal top!

I love you all,folks............(nu niet gaan huilen hoor )
                        Attached Files

Comment

Comment

@curiosio dat is waar als je daar bij anabolen discussie leest merk je dat er inderdaad een hoop gasten zijn die weten waar ze over praten. Zitten ook een hoop wedstrijdgasten die weten ook wel waar ze over praten.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (banaan @ Feb. 13 2005,10:26)]Zitten ook een hoop wedstrijdgasten die weten ook wel waar ze over praten.  
                              Waar en niet waar. De samenstelling van die 'kuurtjes' is vaak slim, maar de duur is meestal veel te lang evenals het feit dat de off-periodes vaak te kort zijn. Vind ik, althans. Een recreatief atleet kan best veel leren van een wedstrijdatleet, maar moet in mijn ogen maximaal 2 kuren per jaar doen. Zelf doe ik maar 1 per jaar, als het even mogelijk is.
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Das waar symmetry wij recreatief bb'ers moeten natuurlijk niet hetzelfde gaan doen als die wedstrijdgasten geef ik je helemaal gelijk in. Ik doe zelf ook 2 kuurtjes per jaar van maximaal 10 weken .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X