succes volg je
I call it a comeback
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Inmiddels lekker bezig met een FB schema. Heb toch anavar besteld ipv winny. De reden hiervoor is dat ik 1 van beide wil gebruiken als kickstart bij mijn test kuurtje ergens in augustus. Op deze manier kan ik het verschil tussen var en winny ervaren, en delen natuurlijk. Ondanks dat ik mijn vorige winny kuurtje niet helemaal heb afgemaakt en niet weet wat de winny kuur uiteindelijk oplevert kan ik wel het verschil ervaren over de eerste 5,5 week tijdens de kuur. Volgende week woensdag is de bestelling binnen, de week erop ga ik starten..en posten!!"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostEn dan krijg je waarschijnlijk toch Winstrol vriend.."Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Originally posted by He-Man View PostDat merk ik dan snel genoeg... want dat gevoel/effect ken ik Maar ga er niet van uit, wel betrouwbare gasten!! Heb er tenslotte ook meer voor betaald"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Voor het betere rekenwerk: heb nu 200 tabs anavar en nog 22 winstrol liggen, totaal 222..Ik wil 50 mg per dag gebruiken met een tijdelijke combi tussen var en winny (22 stks) Op deze manier kan ik 6,3 week op 50 mg blijven staan. 222(tabs):5 (dagelijkse inname 50mg)= 44,4 (dagen) :7(dagen v/d week)= 6,3 week in totaal. Iemand ervaring met de combi var/winny? ( zal tijdelijk 30/20 of 40/10 worden)"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Dat snap ik ook niet... je betaald 10 euro meer voor anavar... en toch hoor je van iedereen dat alle ug labs tegenwoordig het vermengen met winstrol omdat anavar te duur is om het ervoor te maken. Verhoog je prijs en zorg dat het klopt wat op het potje staat. (was het maar zo simpel)
Succes met je kuurtje
grEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by He-Man View PostVoor het betere rekenwerk: heb nu 200 tabs anavar en nog 22 winstrol liggen, totaal 222..Ik wil 50 mg per dag gebruiken met een tijdelijke combi tussen var en winny (22 stks) Op deze manier kan ik 6,3 week op 50 mg blijven staan. 222(tabs):5 (dagelijkse inname 50mg)= 44,4 (dagen) :7(dagen v/d week)= 6,3 week in totaal. Iemand ervaring met de combi var/winny? ( zal tijdelijk 30/20 of 40/10 worden)
als je nou de var op 40 mg doet kan je de 6 weken afmaken eventueel 7 weken.Chaka Chaka Boy
Comment
-
Originally posted by He-Man View PostVoor het betere rekenwerk: heb nu 200 tabs anavar en nog 22 winstrol liggen, totaal 222..Ik wil 50 mg per dag gebruiken met een tijdelijke combi tussen var en winny (22 stks) Op deze manier kan ik 6,3 week op 50 mg blijven staan. 222(tabs):5 (dagelijkse inname 50mg)= 44,4 (dagen) :7(dagen v/d week)= 6,3 week in totaal. Iemand ervaring met de combi var/winny? ( zal tijdelijk 30/20 of 40/10 worden)
Je koopt de duurdere Anavar, maar je gaat je druk maken over 22pilletjes Winstrol?
Nu wil je wegens bezuinigingen de 22tabjes Winstrol gaan stacken met de Anavar omdat je dan langer aan de 50mg kunt blijven zitten.... Foute insteek kerel!!!
Natuurlijk kun je deze 2 stacken en ze hebben samen n goede synergie, maar niet voor 22tabjes he..
De stack die is normaal gesproken voor PL en die zetten de winstrol hoger dan de var om zodoende meer kracht te krijgen en +- hetzelfde te blijven wegen, de stack is dan bv 40mg/winstrol 30mg/anavar.
Het is dan dus een kracht stack..
Jij wil nu de Anavar hoog zetten en daar winstrol bijzetten op n lage dosering en dan voor de tijd dat de 22tabjes op zijn..
Vergeet niet dat ze al lijken ze werkzaam n beetje op elkaar, dat het wel 2 verschillende middelen zijn met verschillende bijwerkingen..
Dus stel dat jij de stack 30var 20Win zou doen heb je 11 dagen n stack die je geen fluit opleverd omdat het verschillende middelen zijn die ook weer tijd nodig hebben om je lichaam te laten reageren..
Dat kun je vergelijken met bv n kuur van 11 dagen, wat doet n middel in 11 dagen? Juist niets, of net niet genoeg om er profijt van te hebben..
Ook de var is zwakker op mg per mg dan de winstrol, dus zou de winstrol moeten overheersen to de var..
Mijn mening is dat je beter die 22 tabjes in de prullebak kunt gooien. En gewoon op de var moet gaan voor het beste resultaat..
Comment
-
-
Originally posted by Knulletje View PostNu snap ik er geen zak meer van He-Man,
Je koopt de duurdere Anavar, maar je gaat je druk maken over 22pilletjes Winstrol?
Nu wil je wegens bezuinigingen de 22tabjes Winstrol gaan stacken met de Anavar omdat je dan langer aan de 50mg kunt blijven zitten.... Foute insteek kerel!!!
Natuurlijk kun je deze 2 stacken en ze hebben samen n goede synergie, maar niet voor 22tabjes he..
De stack die is normaal gesproken voor PL en die zetten de winstrol hoger dan de var om zodoende meer kracht te krijgen en +- hetzelfde te blijven wegen, de stack is dan bv 40mg/winstrol 30mg/anavar.
Het is dan dus een kracht stack..
Jij wil nu de Anavar hoog zetten en daar winstrol bijzetten op n lage dosering en dan voor de tijd dat de 22tabjes op zijn..
Vergeet niet dat ze al lijken ze werkzaam n beetje op elkaar, dat het wel 2 verschillende middelen zijn met verschillende bijwerkingen..
Dus stel dat jij de stack 30var 20Win zou doen heb je 11 dagen n stack die je geen fluit opleverd omdat het verschillende middelen zijn die ook weer tijd nodig hebben om je lichaam te laten reageren..
Dat kun je vergelijken met bv n kuur van 11 dagen, wat doet n middel in 11 dagen? Juist niets, of net niet genoeg om er profijt van te hebben..
Ook de var is zwakker op mg per mg dan de winstrol, dus zou de winstrol moeten overheersen to de var..
Mijn mening is dat je beter die 22 tabjes in de prullebak kunt gooien. En gewoon op de var moet gaan voor het beste resultaat..
Maar even serieus...met zo`n uitleg heeft het weinig nut om eigenwijs te gaan doen. Ik was van mening dat ik de 22 tabs kon verdelen over 22 dagen, ipv 11 dagen. Dus 40mg var en 10mg winstrol. De lage dossis winstrol zou de var versterken en aanvullen, op de wijze kon ik idd 50mg per dag gebruiken voor 6 weken..dat was een beetje het doel.. Ik begrijp nu van jou dat het toch anders werkt als dat ik had begrepen.
Enerzijds ben ik blij dat ik nu de vergelijking kan maken tussen var en winstrol maar ben bang dat var op 40mg wellicht niet genoeg is, vandaar dat ik wilde inzetten op 50mg in combi met winstrol.
Anayway...ik start hem gewoon op 40mg en kan altijd de dosis opvoeren naar 50mg, waarmee de kuur iets korter wordt dan 6 weken, zo`n 5,7.
Thx voor de info!
Maar om die winny nou meteen weg te gooien....die blijven toch wel een maandje of acht goed?"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
De tabs blijven goed tot de datum die er op staat, meestal wel 2 tot 4 jaar...
Dan al zou je het meteen op 50mg nemen, dan is dat 40 dagen.. 6 weken is 42dagen.
Voor n goede werking van Var reken je 0.50mg/kg/bw..
Ja ik ken er ook wel die het met hun 80kg op 90mg/pd slikken maar die snappen waarschijnlijk niet zo goed dat je er geen massa mee kunt gainen. Maar toch willen proberen.
En dan zeuren dat ze sides heben van Var, wat eigenlijk onmogelijk is als je jezelf aan normale (tussen haakjes) hoeveelheden houd.
Maar als iemand die 80kg weegt en 50mg slikt, zal hij er echt geen problemen van ondervinden, het is immers vrij mild..
Je moet het alleen niet te lang slikken ivm de lever (17 alfa gealkyleerd).. 6 weken is best goed, en voldoende.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostDe tabs blijven goed tot de datum die er op staat, meestal wel 2 tot 4 jaar...
Dan al zou je het meteen op 50mg nemen, dan is dat 40 dagen.. 6 weken is 42dagen.
Voor n goede werking van Var reken je 0.50mg/kg/bw..
Ja ik ken er ook wel die het met hun 80kg op 90mg/pd slikken maar die snappen waarschijnlijk niet zo goed dat je er geen massa mee kunt gainen. Maar toch willen proberen.
En dan zeuren dat ze sides heben van Var, wat eigenlijk onmogelijk is als je jezelf aan normale (tussen haakjes) hoeveelheden houd.
Maar als iemand die 80kg weegt en 50mg slikt, zal hij er echt geen problemen van ondervinden, het is immers vrij mild..
Je moet het alleen niet te lang slikken ivm de lever (17 alfa gealkyleerd).. 6 weken is best goed, en voldoende."Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Originally posted by He-Man View PostHey bedankt Knulletje...met mijn 86 kg moet die 50mg p/d dus geen problemen opleveren. Eerst 2 dagen van 20mg en 40mg om te checken hoe ik reageer en dan 5,5 week op 50mg p/d. Winstrol leg ik even aan de kant!! Begin waarschijnlijk over twee weken, wil eerst optimaal fit zijn..
Het heeft geen zin om op te bouwen en je reageert toch niet meteen, het is n mild middel zei ik al.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-