I call it a comeback

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • I call it a comeback

    Ok...zoals in mijn vorige log te lezen is heb ik helaas mijn winny kuur (die tot 5 dagen voor het einde wel goed ging)... niet kunnen afmaken vanwege een verdraaid en verzakt bekken (niet eens met een oefening maar met weghangen van gewicht). Ik ben inmiddels ruim 5 weken half invalide geweest en heb niet kunnen trainen..op een beetje cardio na.

    Helaas heb ik niet kunnen ervaren wat voor effect de winnykuur me een paar weken later had kunnen opleveren, of zou tegenvallen. Wel heb ik kunnen posten hoe het me tijdens de kuur is vergaan.

    Mijn conclusie: duidelijke vooruitgang qua kracht en spiergroei met enige te verwaardeloze sides. Lees vorige log: nieuwe winny only ;-)

    Ik wil nog een keer een orale kuur nemen (bijna zeker var, lichte twijfel of deze al wil combineren met test-e)om deze te vergelijken met de winny only kuur op 40mg per dag. Omdat ik over twee weken voor mijn werk naar Kenia ga start ik als ik terugkom..over ongeveer een maand. In de tussentijd gebruik de log alvast om mijn weg hier naar toe (opbouw conditie kracht) vast te leggen. Hopelijk vind ik dit keer wel een sportschool in Afrika ;-)

    Train nu 3x per week fb en ga elke training vooruit..lijkt wel of mijn lichaam hier aan toe was na 5 weken rust.

    Ga de Var bestellen (twijfel nog over combi met test-e) en train in de tussentijd lekker verder.. Keep you guys posted!!!
    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

  • #2
    FB is altijd lekker om weer op gang te komen
    Succes!
    Lid van de 200 club

    Comment


    • #3
      Met test e is beter alleen als wilt weten hoe je op var gaat
      Zou je die alleen kunnen nemen.

      Maar klote van je blessure.
      Suc6 met trainen
      Chaka Chaka Boy

      Comment


      • #4
        Had je vorige log een beetje globaal gelezen omdat ik zelf ook ooit eens aan een winny only wil beginnen maar ik train er voorlopig nog te kort voor , vond het best jammer want ik was wel benieuwd naar je vooruitgangen en wat er over bleef. Ook echt een lullige manier hoe 't je overkomen is man.

        Maar ik kan zeggen dat ik na ongeveer 2 maanden bedstraf , na ongeveer anderhalf maandje er weer behoorlijk lekker in zit.
        Hoop dat het voor jou ook zo snel gaat! Op je kuurkracht zal je vast zo snel niet komen maar voor je het weet ben je zoiso weer terug op het moment voor je ermee begon

        Succes
        Broomstick_bodybuilding op insta
        F#CK heavy weights

        Comment


        • #5
          Mama said knock urself out! Succes
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

          Comment


          • #6
            Fucked up dat je een blessure kreeg.
            Gewoon kei hard knallen in de gym als je terug in orde bent
            Succes in ieder geval al met je volgende kuur

            Comment


            • #7
              thx voor de opbouwende berichten....ga er nu twee weken tussenuit voor mijn werk naar Kenia...Daarna weer drie weken opbouwen en starten met de var. Ik wil zo duidelijk het verschil achterhalen tussen winny en Var omdat ik 1 van de 2 wil gebruiken als kickstart bij een test-e kuur die ik (waarschijnlijk) in mei ga starten..Een beetje veldonderzoek kan geen kwaad ;-)
              "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

              Comment


              • #8
                Jammer van je blessure maar van var ga je gewoon meer kracht krijgen, te verwaarlozen spiermassa , var wordt meer gebruikt voor powerlifters .Ik zou test e nemen icm vb deca als je voor massa gaat .....

                Comment


                • #9
                  Zo...ben weer terug....en ga weer starten met trainen en loggen(kut sneeuw hier ;-)
                  Vanaf maandag twee weken full body (3x in de week) om er weer even lekker in te komen. Daarna weer terug naar mijn oude vertrouwde 3-daagse split. Inmiddels twee maanden weinig getraind vanwege een rugblesure en een werkbezoek aan Afrika. Hierover maak ik me geen zorgen, ik ben over het algemeen snel weer fit en op mijn oude niveau. Omdat ik over een week of 9 alweer terug ga naar Afrika zit een inject kuur (waar ik over nadacht) er niet in, ga geen spuit of pillen voor nakuur mee smokkelen. Ik was, lees was...nieuwsgierig naar het verschil tussen var en winny en wilde dat gaan testen. Maar... omdat ik mijn winny kuur heb moeten afbreken (3 dagen voor het eind, vanwege mijn rugprobleem) ga ik deze ruim 9 weken later herhalen met dezelfde dosis. Op deze manier kan ik straks toch wat zinnigs zeggen over het behouden van: kracht/massa en wat dezelfde dosis winny met mij doet (negen weken later) in vergelijking met de vorige. Keep you guys posted from now on!!
                  "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

                  Comment


                  • #10
                    succes ben benieuwd

                    Comment


                    • #11
                      Winstrol en test gaan heel goed samen, staat garant voor kwalitatief goede massa en hardheid. Heb geen ervaring met tabs alleen desma en dat beviel mij heel goed. Succes

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Jeroen1976 View Post
                        Winstrol en test gaan heel goed samen, staat garant voor kwalitatief goede massa en hardheid. Heb geen ervaring met tabs alleen desma en dat beviel mij heel goed. Succes
                        Dat wordt er een voor de zomer, winny of var en test-e. Deze keer dus een herhaling van mijn vorige kuurtje, maar dan met een betere afloop.
                        "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

                        Comment


                        • #13
                          succes! ik volg je! ga zelf ook beginnen met winny kuurtje over 2 weken

                          Comment


                          • #14
                            succes
                            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

                            Comment


                            • #15
                              Succes, ik volg zeker!

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X